The New Stuff - Suit digital marketing

Audience Insights

Natalia Boubaliki


Οι Marketers έχουν ένα ακόμη λόγο να αγαπούν το Facebook και αυτός είναι το Audience Insights.

Όπως χαρακτηριστικά λέει το όνομα του, το νέο εργαλείο που λανσάρει το Facebook, επιτρέπει στα brands να συλλέξουν πιο πολλές και συγκεκριμένες πληροφορίες για τo κοινό – στόχο τους.

Το Audience Insights δίνει στους marketers μία 360° εικόνα για τις νέες τάσεις που αφορούν τους υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες τους, ενώ μέχρι στιγμής είχαν στη διάθεσή τους το Page Insights που εξετάζει τα interactions μόνο των χρηστών της σελίδας τους (likes, comments, shares).

audience insights

Το εργαλείο αυτό βρίσκεται στο Facebook Ads Manager και αντλεί δεδομένα για τα ακόλουθα audiences:

  • Όλοι οι χρήστες του Facebook.
  • Οι χρήστες που έχουν συνδεθεί με τη σελίδα ή κάποιο event.
  • Custom Audiences που έχουμε ήδη δημιουργήσει.

Μόλις επιλεγεί το κοινό – στόχος, ο χρήστης μπορεί να φιλτράρει τις πληροφορίες με βάση τις κατηγορίες:

  • Δημογραφικά χαρακτηριστικά: ηλικία, φύλλο, τρόπος ζωής, εκπαίδευση, relationship status, εργασία και μέγεθος νοικοκυριού.
  • Page Likes: οι top σελίδες που οι χρήστες κάνουν like από τις διαφορετικές κατηγορίες.
  • Τοποθεσία και Γλώσσα: που μένουν και τι γλώσσα μιλούν;
  • Χρήση του Facebook: πόσο συχνά οι χρήστες του από το κοινό – στόχος κάνουν login στο Facebook και ποιες συσκευές χρησιμοποιούν;
  • Αγοραστική δραστηριότητα: προηγούμενη αγοραστική συμπεριφορά και ο τρόπος με τον οποίο έγινε η αγορά (online vs offline).

To Facebook έχει κάνει σαφές ότι δημιούργησε το εργαλείο αυτό με γνώμονα τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του Facebook, καθώς οι πληροφορίες που εμφανίζονται αφορούν ομάδες χρηστών, χωρίς να δίνεται πληροφόρηση για τα μεμονωμένα άτομα που ανήκουν σε αυτές τις ομάδες. Κατ’ αυτό τον τρόπο, παρέχονται συγκεντρωτικά και ανώνυμα δεδομένα, διατηρώντας παράλληλα την ιδιωτικότητα των χρηστών.

Το δημοφιλές social network, επίσης, θεωρεί ότι αυτή η στόχευση θα εξυπηρετήσει τόσο τους marketers όσο και τους ίδιους τους χρήστες, οι οποίοι θα λαμβάνουν τις διαφημίσεις που ταιριάζουν περισσότερο στις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους.

Το μόνο σίγουρο είναι πως με πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες, το Audience Insights, απλά φαντάζει ένα όνειρο για τους διαφημιζόμενους.

Το νέο αυτό εργαλείο εγκαινίασε το Faceboook στις Η.Π.Α και σε λίγους μήνες θα είναι διαθέσιμο παγκοσμίως.

 

Advertising · Facebook · Social Media · Tools

Natalia Boubaliki

Η Ναταλία είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και εργάζεται τα τελευταία 4 χρόνια στον τομέα του Marketing.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting