The New Stuff - Suit digital marketing

Bελτιώστε το ποσοστό των διαβασμένων email μέσω του email marketing!

Anna Kafkoula


Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο παραμένει ένας από τους καθιερωμένους τρόπους επικοινωνίας αφού χρησιμεύει τόσο στις συνομιλίες και στην ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ συναδέλφων όσο και στην αποστολή μηνυμάτων σε πελάτες από όλο τον κόσμο.

Για τους ειδικούς στην διαφήμιση παραμένει και ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθούν με το κοινό τους. Βέβαια, παρόλο που το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο παραμένει τόσο δημοφιλές, οι προκλήσεις κατά τη χρήση του συνεχίζουν να υπάρχουν.

Οι επιχειρηματίες χρήστες ασχολούνται πλέον με τα μηνύματα τους πιο πολύ από ποτέ. Μία μελέτη από την Radicati Group  υποδηλώνει ότι σήμερα υπάρχουν περίπου 4.9 δισεκατομμύρια λογαριασμοί ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παγκοσμίως οι οποίοι ανταλλάσσουν συνολικά 225 δισεκατομμύρια μηνύματα μεταξύ τους και η σκληρή αλήθεια είναι ότι πολλά από αυτά τα emails αγνοούνται.

Οπότε τι μπορείτε να κάνετε ώστε ο παραλήπτης να μην αγνοήσει το μήνυμά σας;

Σε αυτό το κείμενο θα δούμε τέσσερις βασικούς τομείς στο email marketing που θα σας βοηθήσουν να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας, να φέρετε περισσότερη επισκεψιμότητα στη σελίδα σας και εν τέλει να κερδίσετε περισσότερους πελάτες.

  • Δώστε προσοχή στο περιεχόμενο των emails

Το περιεχόμενο του email σας είναι πολύ σημαντικό. Αν το περιεχόμενο δεν είναι ενδιαφέρον, ο παραλήπτης θα προχωρήσει απλά στο επόμενο του email.

Θέμα μηνύματος

Το θέμα του μηνύματος παίζει βασικό ρόλο αφού είναι το πρώτο πράγμα το οποίο βλέπει ο παραλήπτης πριν ανοίξει το email οπότε πρέπει να του κινήσει το ενδιαφέρον. Πρέπει να καταφέρετε να «πείτε» στους παραλήπτες σας γιατί πρέπει να ανοίξουν το email σας χωρίς όμως να τους αναφέρετε επακριβώς το περιεχόμενό του.

Εφαρμόστε τα παρακάτω:

  • Δημιουργήστε μία αίσθηση αποκλειστικότητας, επείγουσας ανάγκης ή προσωπικότητας
  • Αναφέρετε στατιστικά νούμερα και μετρήσεις
  • Θέστε μια συναρπαστική ερώτηση
  • Χρησιμοποιήστε χιούμορ

Κυρίως κείμενο

Το κυρίως κείμενο θα πρέπει να παρέχει περισσότερη πληροφορία παρά πειθώ.  Αφού ο παραλήπτης ανοίξει το μήνυμα θα πρέπει να διαβάζει ένα σαφές περιεχόμενο το οποίο να διαβάζεται όσο το δυνατόν πιο εύκολα και ξεκούραστα. Αυτό θα το πετύχετε με τη χρήση σύντομων προτάσεων, παραγράφων και με το να μένετε πάντα εντός θέματος.

  •  Κάντε τους να σας παρατηρήσουν

Το άλλο ζωτικό συστατικό σε ένα ελκυστικό email είναι ο σχεδιασμός. Με την προσοχή μας να είναι μικρότερη από ποτέ, τα οπτικά ερεθίσματα είναι πιο σημαντικά από ποτέ. Το 90% των πληροφοριών που απορροφώνται από τον εγκέφαλο είναι οπτικές. Έτσι, η πρώτη εντύπωση που δίνει το email σας στον αναγνώστη είναι αναμφισβήτητα η πιο σημαντική. Και το πρώτο πράγμα που πρέπει να δει είναι μερικές εικόνες. Στο σημείο αυτό είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η εμφάνιση της επωνυμίας σας επηρεάζει σημαντικά το πώς γίνεται αντιληπτό το μήνυμά σας.

Ο οπτικός σχεδιασμός και η επωνυμία στα email σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε μια αίσθηση αναγνώρισης ανάμεσα σε εσάς και τους αναγνώστες σας.

  • Παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας

Το email marketing, όπως και κάθε είδος marketing δεν έχει τελειώσει μόλις αποσταλεί το μήνυμα σας. Θα πρέπει να βρείτε τρόπους για να παρακολουθήσετε την επιτυχία της καμπάνιας σας και να κάνετε αυτή την πρόσθετη προσπάθεια ώστε οι παραλήπτες σας να παρατηρήσουν τα email σας.

Τα εργαλεία αυτοματοποίησης των email προσφέρουν πολύ περισσότερα από τον προγραμματισμό των email campaign. Το εξελιγμένο λογισμικό χρησιμοποιεί αναλύσεις και αναφορές ώστε να μπορείτε να βελτιώσετε τα email σας, όπως απαιτείται.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ένα λογισμικό που θα σας ειδοποιεί όταν ένα email ανοίγεται. Έτσι, αν ξέρετε ότι ένας παραλήπτης έχει ανοίξει το email σας, αλλά δεν απάντησε, μπορείτε να τον ακολουθήσετε. Είναι μια μέθοδος που προκαλεί κάποια διαμάχη, αλλά αυτή είναι η φύση της σύγχρονης βιομηχανίας. Εταιρείες όπως το LinkedIn ακολουθούν την ίδια μέθοδο.

  •  Μη φοβάστε να πειραματιστείτε

Για να ξεχωρίζετε από το πλήθος, μπορείτε να δοκιμάσετε διαφορετικά στυλ περιεχομένου και σχεδίου. Υπάρχουν τόσες πολλές μεταβλητές όταν πρόκειται για τη δημιουργία ενός email που θα προσελκύσει το κοινό σας. Η διαδικασία δημιουργίας δύο παρόμοιων μηνυμάτων και η σύγκριση των αποτελεσμάτων τους θα απαντήσει στις ακόλουθες ερωτήσεις:

• Τι μέρα ή ώρα πρέπει να στείλετε ένα email;
• Ποια θέματα είναι πιο αποτελεσματικά;
• Τι όνομα πρέπει να χρησιμοποιήσετε στο πεδίο «Από»;
• Πρέπει να χρησιμοποιείτε ετικέτες συγχώνευσης;

Αν αναλύσετε τα ποσοστά των email που διαβάζονται και των κλικ που γίνονται σε αυτά μπορείτε να μετρήσετε την αλληλεπίδραση και να δείτε ποιο email απέδωσε καλύτερα.

Και τέλος… μετατρέψτε τα μηνύματά σας σε ένα ανοιχτό βιβλίο

Βελτιώστε το περιεχόμενο που γράφετε, την εικόνα του email σας και πώς στέλνετε το email στο κοινό σας. Εάν μπορείτε να το κάνετε αυτό, θα αρχίσετε να βλέπετε ότι τα ποσοστά των ανοιγμένων σας email αρχίζουν να βελτιώνονται καθώς συνδέεστε με τους παραλήπτες του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου.

Email Marketing · How To · marketing · Online Marketing · Tools

email · email marketing

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Anna Kafkoula

Η Άννα είναι τελειόφοιτη του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά. H επικοινωνία, η δημιουργία και η συνεχής εξέλιξη που προσφέρει το digital marketing την κέρδισαν και γι’ αυτό αποφάσισε να ξεκινήσει από νωρίς τα πρώτα της βήματα στον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές παρουσίασης στα Polls!

»

Τα Instagram Stories είναι πλέον διαθέσιμα και μέσω Desktop!

»

Τα 3 top λάθη που γίνονται στο δίκτυο του Linkedln

»

Account Intern Wanted

»

Το Twitter παρέχει νέες ιδέες για τους καταναλωτές μέχρι την εορταστική περίοδο!

»

Συμβουλές για μία επιτυχημένη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια

»

Συμβουλές για την εξήγηση του SEO στον πελάτη ή το αφεντικό σας

»

Χρήσιμα εργαλεία για κάθε marketer

»

Bελτιώστε το ποσοστό των διαβασμένων email μέσω του email marketing!

»

3 λόγοι που πρέπει να κάνετε Split Test στο Facebook