The New Stuff - Suit digital marketing

Όταν τα brands τολμούν

Despina Skordili


Το digital θέλει τόλμη και αυθορμητισμό, θέλει όμως και προσοχή και γρήγορα αντανακλαστικά, γιατί μια λάθος κίνηση μπορεί να καταλήξει σε γκάφα. Όταν, όμως, μία τολμηρή καμπάνια στηρίζεται πάνω σε ένα έξυπνο concept, το αποτέλεσμα μπορεί να γράψει ιστορία.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι η καμπάνια του Ikea για την παρουσίαση του νέου του καταλόγου, για τον οποίο δημιούργησε ένα καλοφτιαγμένο video, που σατυρίζει έμμεσα και με καλόγουστο τρόπο τις περίφημες διαφημίσεις της Apple. Η τόλμη του δημοφιλούς brand επιβραβεύτηκε με εκατομμύρια views και μεγάλο buzz σε social media και websites.

www.youtube.com/watch?v=MOXQo7nURs0

Ένα παλιότερο αξιόλογο παράδειγμα είναι αυτό του Poo Pourri, το οποίο κατάφερε να παρουσιάσει ένα θέμα-ταμπού με έξυπνο τρόπο, αξιοποιώντας τη θεωρία συνωμοσίας σύμφωνα με την οποία… Girls don’t poop.

www.youtube.com/watch?v=ZKLnhuzh9uY

Και, φυσικά, όσος καιρός κι αν έχει περάσει από το λανσάρισμα της διάσημης καμπάνιας του Old Spice, The man your man could smell like, έχει σίγουρα αποτελέσει αγαπημένο case study στο χώρο του digital marketing.

www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE

Θα χαρούμε πολύ να δούμε τέτοιου είδους τόλμη κι αποφασιστικότητα κι από τα εγχώρια brands.

 

Case Studies · Funny · Viral · YouTube

ikea · old spice · poo pourri · viral campaign

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

»

3 Tips για να αναπτύξετε το Brand σας μέσω του Facebook

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο