The New Stuff - Suit digital marketing

Beacons: Ένα νέο εργαλείο στην υπηρεσία του Marketing!

Ilias Voulgaris


Η τεχνολογία προχωρά με γρήγορους ρυθμούς. Το Digital Marketing έχει εδραιώσει τη θέση του και το integration του φυσικού και του ψηφιακού καναλιού είναι ήδη εδώ.

Μπορούμε, έτσι, να μιλάμε για το Phygital Marketing. Τα beacons είναι μικρές συσκευές που χρησιμοποιούν Bluetooth χαμηλής κατανάλωσης, που μπορούν να μεταδώσουν σήματα σε συμβατά mobile applications. Η χρήση τους, ως εργαλείο interactive marketing, έχει ήδη υιοθετηθεί από κάποιες επιχειρήσεις αλλά οι δυνατότητες είναι ακόμα πολλές.

Τα beacons, και το γεωγραφικό εύρος των 50 περίπου μέτρων που καλύπτουν, δίνουν τη δυνατότητα στους marketeers να προσεγγίσουν τους καταναλωτές την καλύτερη στιγμή. Παραδοσιακά, οι καταναλωτές ενημερώνονταν με sms, notifications ή newsletters σε οποιαδήποτε φάση της αγοραστικής διαδικασίας. Τα beacons αλλάζουν τα δεδομένα αυτά, καθώς ένα μήνυμα μπορεί να φτάσει στον καταναλωτή στο πιο σωστό timing: τη στιγμή που περνάει έξω από ένα κατάστημα, μπροστά από ένα διάδρομο ή ακόμα και μπροστά από κάποιο προϊόν.

Συνεχίζοντας, τα beacons μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρησή σας μεγάλο όγκο δεδομένων για τη συμπεριφορά των καταναλωτών μέσα στο κατάστημα, η ανάλυση των οποίων προσφέρουν πολύτιμα insights.

Έτσι, λοιπόν, η χρήση των beacons μπορεί όχι μόνο να αυξήσει τις πωλήσεις των προϊόντων, άμεσα, με ενημερώσεις που προσεγγίζουν τον καταναλωτή τη στιγμή της αξιολόγησης των εναλλακτικών και της αγοραστικής απόφασης, αλλά να προσφέρει δεδομένα που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη των πωλήσεων και του engagement των καταναλωτών σε μακροχρόνιο επίπεδο. Ένα παράδειγμα είναι καταστήματα που, έπειτα από τη χαρτογράφηση των ταξιδιών που κάνουν οι καταναλωτές μέσα στο κατάστημα, με τη βοήθεια των beacons, άλλαξαν τη διαρρύθμιση των προϊόντων και των διαδρόμων βελτιστοποιώντας έτσι την εμπειρία τους.

Κλείνοντας, είναι σίγουρο ότι τα beacons είναι εδώ για να αλλάξουν τα δεδομένα στο location-based marketing. Οι δυνατότητες της τεχνολογίας είναι πολλές, όπως πολλά είναι και τα industries στα οποία μπορεί αυτή να αξιοποιηθεί. Αυτό που μένει να δούμε είναι το πόσο καινοτόμες θα είναι οι ιδέες για τη χρήση τους από τις επιχειρήσεις.

Data · Geo-Location · Interactive · Mobile Marketing

beacons · bluetooth · geolocation · mobile marketing

Brand & Marketing Managers

Ilias Voulgaris

Ο Ηλίας είναι απόφοιτος του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το ακαδημαϊκό του background και το ενδιαφέρον του για τις νέες τεχνολογίες τον ώθησαν να ασχοληθεί με τον τομέα του Digital Marketing. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting