The New Stuff - Suit digital marketing

Beacons: Ένα νέο εργαλείο στην υπηρεσία του Marketing!

Ilias Voulgaris


Η τεχνολογία προχωρά με γρήγορους ρυθμούς. Το Digital Marketing έχει εδραιώσει τη θέση του και το integration του φυσικού και του ψηφιακού καναλιού είναι ήδη εδώ.

Μπορούμε, έτσι, να μιλάμε για το Phygital Marketing. Τα beacons είναι μικρές συσκευές που χρησιμοποιούν Bluetooth χαμηλής κατανάλωσης, που μπορούν να μεταδώσουν σήματα σε συμβατά mobile applications. Η χρήση τους, ως εργαλείο interactive marketing, έχει ήδη υιοθετηθεί από κάποιες επιχειρήσεις αλλά οι δυνατότητες είναι ακόμα πολλές.

Τα beacons, και το γεωγραφικό εύρος των 50 περίπου μέτρων που καλύπτουν, δίνουν τη δυνατότητα στους marketeers να προσεγγίσουν τους καταναλωτές την καλύτερη στιγμή. Παραδοσιακά, οι καταναλωτές ενημερώνονταν με sms, notifications ή newsletters σε οποιαδήποτε φάση της αγοραστικής διαδικασίας. Τα beacons αλλάζουν τα δεδομένα αυτά, καθώς ένα μήνυμα μπορεί να φτάσει στον καταναλωτή στο πιο σωστό timing: τη στιγμή που περνάει έξω από ένα κατάστημα, μπροστά από ένα διάδρομο ή ακόμα και μπροστά από κάποιο προϊόν.

Συνεχίζοντας, τα beacons μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρησή σας μεγάλο όγκο δεδομένων για τη συμπεριφορά των καταναλωτών μέσα στο κατάστημα, η ανάλυση των οποίων προσφέρουν πολύτιμα insights.

Έτσι, λοιπόν, η χρήση των beacons μπορεί όχι μόνο να αυξήσει τις πωλήσεις των προϊόντων, άμεσα, με ενημερώσεις που προσεγγίζουν τον καταναλωτή τη στιγμή της αξιολόγησης των εναλλακτικών και της αγοραστικής απόφασης, αλλά να προσφέρει δεδομένα που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη των πωλήσεων και του engagement των καταναλωτών σε μακροχρόνιο επίπεδο. Ένα παράδειγμα είναι καταστήματα που, έπειτα από τη χαρτογράφηση των ταξιδιών που κάνουν οι καταναλωτές μέσα στο κατάστημα, με τη βοήθεια των beacons, άλλαξαν τη διαρρύθμιση των προϊόντων και των διαδρόμων βελτιστοποιώντας έτσι την εμπειρία τους.

Κλείνοντας, είναι σίγουρο ότι τα beacons είναι εδώ για να αλλάξουν τα δεδομένα στο location-based marketing. Οι δυνατότητες της τεχνολογίας είναι πολλές, όπως πολλά είναι και τα industries στα οποία μπορεί αυτή να αξιοποιηθεί. Αυτό που μένει να δούμε είναι το πόσο καινοτόμες θα είναι οι ιδέες για τη χρήση τους από τις επιχειρήσεις.

Data · Geo-Location · Interactive · Mobile Marketing

beacons · bluetooth · geolocation · mobile marketing

Brand & Marketing Managers

Ilias Voulgaris

Ο Ηλίας είναι απόφοιτος του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το ακαδημαϊκό του background και το ενδιαφέρον του για τις νέες τεχνολογίες τον ώθησαν να ασχοληθεί με τον τομέα του Digital Marketing. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο