The New Stuff - Suit digital marketing

Beacons και 5 καινοτόμοι τρόποι χρήσης τους στο Retail

Haris Nikolopoulos


Σκεφτείτε το παρακάτω σενάριο

Όπως περπατάτε μέσα στο κατάστημα και κοιτάτε τη βιτρίνα με τα παπούτσια, ξαφνικά σας έρχεται ειδοποίηση στο κινητό σας. Τα αθλητικά παπούτσια που ήσασταν έτοιμοι να αγοράσετε online το προηγούμενο βράδυ, είναι τώρα σε έκπτωση 25% αποκλειστικά και μόνο για εσάς.

Μετά από λίγη ώρα, θέλετε μία αθλητική φόρμα να συνοδέψει τα παπούτσια. Αντί να γυρίσετε όλο το μαγαζί, σπαταλώντας χρόνο, μπαίνετε στην ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή και ζητάτε έναν υπάλληλο να σας βοηθήσει.

Μπορεί όλα τα παραπάνω να φαντάζουν βγαλμένα από μία φουτουριστική ταινία, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιείται εδώ και λίγα χρόνια σε retailers της Αμερικής, όπως Macy’s, Urban Outfitters, CVS, Lord & Taylor, Target, Timberland και αρκετούς άλλους.

Με την τεχνολογία του Φάρου, Beacon αγγλιστί, δημιουργείται μεγάλη ευκαιρία στον κλάδο του Retail, για την καλύτερη ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή.

Δείτε 5 τρόπους που ήδη χρησιμοποιούνται τα Beacons για να αποφασίσετε ποιος ταιριάζει στην επιχείρησή σας.

Τι είναι η τεχνολογία Beacon;

Ξεκίνησε από την Apple το 2013, και περιλαμβάνει μικρές συσκευές Bluetooth που στέλνουν ειδοποιήσεις σε smartphones με κριτήριο την απόσταση. Βασικές προϋποθέσεις είναι, αρχικά ο πελάτης να έχει κατεβάσει την εφαρμογή του καταστήματος. Στη συνέχεια θα πρέπει να την έχει ανοικτή και να έχει αποδεκτεί τη λήψη ειδοποιήσεων για να δέχεται προσφορές, εκπτώσεις και υπενθυμίσεις.

1) Παρακολούθηση της πορείας των επισκεπτών μέσα στο κατάστημα

Παρακολουθώντας την πορεία του επισκέπτη μέσα στο κατάστημά σας, μπορείτε να του προσφέρετε εξατομικευμένες πληροφορίες και εκπτώσεις ανάλογα με τα προϊόντα που κοιτάει. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά μεγαλύτερο conversion rate.

2) Βοηθάτε τον επισκέπτη να πλοηγηθεί μέσα στο κατάστημά σας

Πολλές φορές το μέγεθος ενός καταστήματος μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στον υποψήφιο πελάτη. Αυτό μπορεί να τον οδηγήσει να ψωνίσει από κάπου αλλού, παρά να σπαταλήσει χρόνο μέχρι να βρει αυτό που ψάχνει ή κάποιον υπάλληλο να τον βοηθήσει. Με την τεχνολογία Beacon μπορείτε να προσφέρετε μία μορφή χάρτη για εύκολη και γρήγορη πλοήγηση μέσα στο κατάστημά σας.

3) Ειδοποιήστε τους επισκέπτες για εκπτώσεις

Το 61% των αγοραστών της Αμερικής που δεν έχουν υπάρξει δέκτες κάποιας μορφής In-store tracking δηλώνουν ότι, αν λάμβαναν κάποιου είδους έκπτωση κατά την διάρκεια των αγορών τους, θα προχωρούσαν σε αγορά. Αν θέλετε να ξεκινήσετε μία παρόμοια ενέργεια στο κατάστημά σας, οι εκπτώσεις ή τα εκπτωτικά κουπόνια είναι μία καλή αρχή.

4) Προσελκύστε τους υποφήφιους αγοραστές σε επερχόμενα events

Ειδικά την περίοδο των γιορτών, ο ανταγωνισμός στο Retail είναι ισχυρότερος από ποτέ. Αντί ο καταναλωτής να ψάχνει επερχόμενα events στον υπολογιστή του σπιτιού του, θα μπορούσε να δέχεται ειδοποιήσεις όταν είναι κάπου κοντά και ψωνίζει ή ακόμα και όταν τυχαίνει να είναι ήδη στο κατάστημά σας.

5) Βελτιώστε το in-store conversion rate

H Φινλανδική αλυσίδα σούπερ-μάρκετ Κ-supermarket είδε το 25% των ληπτών ειδοποιήσεων, να ψωνίζουν συγκεκριμένα προϊόντα, αφού πριν είχε εγκαταστήσει beacons σε 55 υποκαταστήματά της. Με τα beacons δινόταν η δυνατότητα στους πελάτες να φτιάξουν ψηφιακές λίστες με ψώνια, να βλέπουν συνταγές και να λαμβάνουν εκπτώσεις και ενημερώσεις.

Social Media

beacon · retail

Haris Nikolopoulos

Ο Χάρης είναι απόφοιτος του ΑΤΕΙ ΑΘηνών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων. Είναι κάτοχος MBA με τίτλο "Διεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεων" του ΑΤΕΙ Πειραιά και Digital Marketing Certification από την Hellenic American Union. Σήμερα, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Εκπαίδευση σε digital περιβάλλον

urls-seo-best-tips
»

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

»

7 τρόποι να διορθώσεις ένα αποτυχημένο Digital Marketing Strategy

»

Πού χρειάζεται να εστιάζει μια Social Media στρατηγική

»

7 συμβουλές για να γίνεις ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις

»

Πώς θα κάνεις ένα Instagram Giveaway: Συμβουλές και Ιδέες

»

Πως το SEO θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει

»

Beacons και 5 καινοτόμοι τρόποι χρήσης τους στο Retail

»

11 Στατιστικά για την «επανάσταση» της φωνητικής αναζήτησης

»

Η Buyer Persona και η σημαντικότητά της για την επιχείρησή σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο