The New Stuff - Suit digital marketing

Better performance with Facebook Ads

Performance Team


Το ξέρετε το αίνιγμα με τον προπονητή και τους δρομείς;

girl_athlete_running_paint_smeared_62133_3840x216011

Ένας προπονητής μπορεί να επιλέξει μεταξύ ενός δρομέα που έχει κάνει πολύ προετοιμασία και είναι στο top της φυσικής του κατάστασης και ενός δρομέα που δεν είχε κάνει καμία προετοιμασία. Ο προπονητής βρίσκεται σε δίλημμα γιατί και οι δύο αθλητές κάνουν τον ίδιο χρόνο στο στίβο, όπου αθλούνται. Ποιον πρέπει να επιλέξει;

Επιφανειακά, η απάντηση είναι πως φυσικά πρέπει να επιλέξει το δρομέα που έχει κάνει την προετοιμασία του και είναι έτοιμος. Η σωστή απάντηση όμως είναι πως πρέπει να επιλέξει τον δεύτερο. Και ο λόγος είναι πως εφόσον και οι δύο αθλητές έχουν τις ίδιες επιδόσεις, ο προπονητής πρέπει να εστιάσει σε αυτόν που δεν έχει κάνει την προετοιμασία του, γιατί αυτός είναι εκείνος που έχει και πολύ περιθώριο για να βελτιωθεί. Ο πρώτος αθλητής είναι ήδη πολύ κοντά σε αυτό που μπορεί να δώσει και άρα ο προπονητής δε θα μπορέσει να τον κάνει να επιτύχει καλύτερες επιδόσεις.

Αυτού του είδους η απάντηση σε τέτοια ερωτήματα είναι αντίθετη στην εύκολη λογική. Αυτό το ονομάζουν οι Αμερικάνοι counter-intuitive, γιατί πάει κόντρα στο ένστικτο.

Η εισαγωγή αυτή ήταν για να σας βάλει στο κατάλληλο mood, για να δείτε κάτω από την επιφάνεια σε κάποια πράγματα, καθώς θα συγκρίνουμε τα τρία βασικά formats των Facebook Ads:

  1. Newsfeed Ads
  2. Right-side Ads
  3. Mobile Ads

Ποια από τα τρία θα λέγατε πως φέρνει καλύτερα αποτελέσματα μετά το click; Τα newsfeed ads σας έρχονται στο μυαλό, έτσι δεν είναι;  Να λοιπόν που 9 φορές στις 10 θα κάνατε λάθος.

Και να σας πούμε γιατί: Αν έχετε κάποιο συγκεκριμένο στόχο για το τι κάνουν οι χρήστες μετά το κλικ, τότε κατά πάσα πιθανότητα έχετε κάποιον από αυτούς τους στόχους:

  • Κάποιου είδους Registration, είτε αυτό είναι σε newsletter, είτε σε κάποιο microsite, είτε login στο facebook app σας, είτε κάτι αντίστοιχο.
  • Κάποιου είδους Acquisition, όπου μιλάμε είτε για πιο «βαρύ» registration με περισσότερα στοιχεία ή ακόμα και για πώληση.
  • Κάποιου είδους Post-Click Engagement, όπου εκεί οι ποιοτικοί στόχοι εξαρτώνται ανάλογα με το τι ακριβώς χρειάζεστε.

Σύμφωνα λοιπόν με τη δική μας εμπειρία σε καμπάνιες όπου σκοπός ήταν τα αποτελέσματα μετά το κλικ (και όχι το branding πριν το click), τα καλύτερα αποτελέσματα τα φέρνουν με διαφορά τα Right-Side Ads. Αυτές οι μικρές διαφημίσεις που «μα εγώ δεν τις προσέχω, πόσω μάλλον να τις κλικάρω κιόλας» κάνουν τη διαφορά επειδή:

  • Υπάρχει μεγαλύτερο inventory, άρα κάποιος χρήστης μπορεί να δει (με το ίδιο κόστος) και 10 φορές τη διαφήμιση στα δεξιά πριν την κλικάρει. Αυτό σημαίνει 10πλάσιο Opportunity To See που λένε και οι media-δες της τηλεόρασης, σημαίνει και 10πλάσιο On-Screen Real Estate, θα προσθέσουμε εμείς.
  • Ο χρήστης που θα κλικάρει ξέρει ότι κλικάρει σε διαφήμιση και δεν μπερδεύεται νομίζοντας πως πατάει σε κάποιο organic content. Αυτό σημαίει πως δεν έχει το συναίσθημα του «φτου, με ξεγελάσανε, διαφήμιση ήταν αυτό, κάτσε να το κλείσω το παράθυρο» αφού σας χρεώσει με το κλικ του. Και επειδή η διαφήμιση είναι εκεί που την περιμένει ο χρήστης, μπορεί να έχουμε μεγαλύτερο banner blindness πριν το κλικ αλλά έχουμε μεγαλύτερο engagement / acquisition / registration μετά το κλικ.
  • Επειδή ο χρήστης δεν είναι σε mobile συσκευή δεν υπάρχει μεγάλο ποσοστό accidental clicking, όπως συνηθίζεται στις μικρές οθόνες. Μη νομίζετε ότι μόνο εσείς πατάτε κάτι που δε θέλατε στις μικρές οθόνες…

Γι αυτό λοιπόν, πριν ξαναπείτε κάτι για τα Right-Side Ads, ρωτήστε κάποιον που κάνει αυτή τη δουλειά για να σας βοηθήσει να αποφασίσετε τι σας ταιριάζει καλύτερα…

 

Facebook · Social Media

fb ads · newsfeed ads · right side ads

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

Γιατί το Digital Marketing είναι το μέλλον των επιχειρήσεων;

»

Πώς ο Digital κόσμος έχει αλλάξει την καθημερινή μας ζωή;

»

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και οι στρατηγικές Digital Marketing

»

Εφτά βασικοί τρόποι για να προωθήσεις το e-shop σου

»

Τα 3 κλειδιά των Social Media για τις επιχειρήσεις

»

Εκτόξευσε το brand σου με τα Instagram Stories

»

Digital Marketer – 5 βασικές δεξιότητες που πρέπει να έχει

»

Πώς να δημιουργήσετε ένα πλάνο δοκιμής για το περιεχόμενο των Social Media σας

»

E-mail marketing το 2018: Έχει λόγο ύπαρξης ή μήπως όχι;

»

9 Τρόποι για να αξιοποιήσεις τα Instagram stories στον εργασιακό χώρο

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο