The New Stuff - Suit digital marketing

Οι μεγαλύτερες φωτογραφίες στα facebook links έχουν περισσότερα clicks

Fragiskos Kavroudakis


Μια από τις πρόσφατες αλλαγές του facebook, ήταν και η εισαγωγή μεγαλύτερων φωτογραφιών στα links.

Πριν:

Facebook_Old_Link_Image3f6069

Μετά:

Facebook_New_Link_Image_Sized07b3c

Η αλλαγή αυτή είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση, μέχρι και 2x των clicks, συγκριτικά με τη προηγούμενη μορφή των posts, που εμφανίζονταν στο timeline. Ενώ τα προηγούμενα posts έπαιρναν κατά μέσο όρο 3,29% clicks, τα posts με μεγαλύτερη εικόνα παρουσίασαν μια αιθητή αύξηση στα clicks (5,55%).

Τα στατιστικά αυτά μας βοηθούν να κατανοήσουμε τη «δύναμη» της εικόνας, σ’ένα post, και την αποδοχή που έχει μια πολύ καλή εικόνα, όταν εμφανίζεται στο timeline.

Αν απορείτε γιατί μια μεγαλύτερη εικόνα να έχει τόσο μεγαλύτερη αποδοχή, η απάντηση είναι απλή. Η ανάρτηση ενός απλού κειμένου, πετυχαίνει μεγαλύτερο reach, συγκριτικά με την εικόνα, αλλά δεν πετυχαίνει περισσότερα clicks. Μια ωραία, μεγάλη εικόνα μπορεί να αποδόσει με καλύτερο τρόπο αυτό, που το κείμενο προσπαθεί να εκφράσει, για ένα link. Όσο καλύτερη ανάλυση έχει και όσο μεγαλύτερο κομμάτι του timeline κατέχει, τόσο ποιο ελκυστική γίνεται στο χρήστη και τον «προσκαλεί» να κάνει click. Έτσι μπορεί να δικαιολογηθεί και η αύξηση των clicks κατά 69%.

Link_Clicks_Big_Links_vs_Small_Links2eec0b9

Κατά καιρούς έχουμε δει πολλές αλλαγές του facebook, οι οποίες περνούν αδιάφορες ή δεν προσφέρουν κάποια αισθητή βελτίωση. Η συγκεκριμένη αλλαγή προσφέρει αποδεδειγμένα αποτελέσματα και δίνει ένα guideline για καλύτερα και πιο αποδεκτά posts.

Facebook · Interactive · Tools

change · clicks facebook · posts · timeline · tools · μεγαλύτερη εικόνα

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο