The New Stuff - Suit digital marketing

Black Friday 2015: Πώς επηρεάστηκε από το E-commerce;

Vera Oikonomou


Η γνωστή πλέον Black Friday είναι μία αμερικάνικη ιδέα η οποία εξαπλώνεται σιγά σιγά και σε άλλες χώρες και σηματοδοτεί την έναρξη των προσφορών κατά την περίοδο των Χριστουγέννων. Εδώ και χρόνια χιλιάδες άνθρωποι κάνουν ουρές έξω από τα καταστήματα προκειμένου να προλάβουν τις καλύτερες προσφορές.

Ωστόσο, παρακολουθώντας λίγο τόσο τα ξένα ειδησεογραφικά κανάλια όσο και τον Τύπο, είδα πως πλέον η Black Friday δεν θεωρείται και τόσο ξεχωριστή ημέρα όσο στο παρελθόν. Κι αυτό γιατί λαμβάνουμε υπόψιν μας τη ραγδαία αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς επίσης και του εμπορίου μέσω του κινητού.

Black-Friday-Shopping-lines

Παρόλα αυτά, δεν πρέπει η διαπίστωση αυτή να μας παρασύρει σε βιαστικά συμπεράσματα. Εταιρεία ερευνών της Αμερικής, αναφέρει πως οι online πωλήσεις λιανικής αντιπροσωπεύουν το 9% των συνολικών πωλήσεων κατά τη διάρκεια των διακοπών. Το αντίστοιχο ποσοστό το 2014 ήταν 8,3%, γεγονός που σηματοδοτεί τη μεγάλη αύξηση μέσα σε ένα μόλις χρόνο. Ακόμα σημαντικότερη είναι η αύξηση του mobile commerce η οποία αναμένεται να αυξηθεί περίπου 32% και οφείλεται στους retailers, στα brands και στις εταιρείες, οι οποίες προσπαθούν να κάνουν όσο το δυνατόν ευκολότερο στο χρήστη να κάνει τις αγορές του online οπουδήποτε και αν βρίσκεται.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που συντελεί στην αύξηση του mobile commerce είναι το «contextual marketing», το οποίο ουσιαστικά συγκεντρώνει δεδομένα όπως τοποθεσία, ιστορικό περιήγησης, καθώς επίσης και περιεχόμενο από τα social media που χρησιμοποιούμε προκειμένου να στοχεύουν καλύτερα τους χρήστες και να τους υπενθυμίζουν τι θέλουν να αγοράσουν την κατάλληλη χρονική στιγμή. Η διαδικασία αγοράς απλοποιείται ακόμα περισσότερο με το one click shopping, όπως αυτό υπάρχει στο Αmazon. Επιπλέον στο παιχνίδι της άμεσης αγοράς μπαίνουν και τα Social Media με πρώτο το Facebook, το οποίο επιτρέπει τις αγορές μέσα από το News Feed σου.

Ας μην παραλείψουμε να αναφέρουμε την ευκολία φυσικά με την οποία γίνονται οι αγορές ειδικά αν κάποιος ανασύρει τις χιλιάδες ιστορίες που έχουμε δει και ακούσει όλοι για τις ατελείωτες ουρές στα μαγαζιά. Τι καλύτερο λοιπόν από την άνεση που προσφέρει το mobile commerce;

E-commerce · Mobile Marketing · News · Online Marketing · Social Media

black friday · ecommerce · mobile commerce · online sales

Vera Oikonomou

Η Βέρα είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ με έντονο ενδιαφέρον για τις νέες τάσεις του μάρκετινγκ. Σήμερα εργάζεται στη Socialab ως Educational Manager.

Recently Published

»

5 Χρήσεις των Google Trends για την ενίσχυση του SEO σας!

»

Το Facebook ανακοινώνει την εισαγωγή διαφημίσεων στο WhatsApp μέσα στο 2019.

»

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο