Bloggers και Δημοσιογράφοι
Ήμουν σε ένα media event τις προάλλες για το launch μιας νέας μεγάλης εταιρείας.
Οι δημοσιογράφοι το μόνο που θέλανε να μάθουνε ήταν ποιοί ήταν οι μέτοχοι, τι ποσοστό έχει ο καθένας, πόσες θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν και τι στόχο έχουν για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας.
Οι bloggers ρωτούσαν για τα προϊόντα, αν θα προστεθεί κι άλλη γκάμα, με ποια κριτήρια επιλέγονται τα προϊόντα που μπαίνουν στο ράφι, αν θα έρθουν οι αγαπημένες τους μάρκες.
Οι άνθρωποι της εταιρείας, στο κοκτέιλ πάρτυ που ακολούθησε μίλησαν με όλους. Ένας είπε αυτό που σκεφτόμασταν όλοι «οι μπλόγκερς ρωτήσαν ως καταναλωτές αυτά που θέλουν να ξέρουν οι καταναλωτές»
Και έτσι ακριβώς είναι. Ο blogger είναι προτίστως καταναλωτής. Γι’ αυτό και κερδίζει πιο εύκολα την εμπιστοσύνη των αναγνωστών του. Ο δημοσιογράφος που επέλεξε αυτό που κάνει ως επάγγελμα βλέπει τα πράγματα διαφορετικά.
Χρήσιμα και τα δύο, αλλά για τους καταναλωτές ίσως κάποιες φορές να είναι πιο χρήσιμη η οπτική γωνία του blogger-καταναλωτή.