The New Stuff - Suit digital marketing

Μποϋκοτάζ για τις #bloodstrawberries

George Anagnostopoulos


Η ιστορία κυκλοφόρησε πολύ γρήγορα χθες: Έλληνες επιστάτες φραουλοκαλλιέργειας άνοιξαν πυρ ενάντια σε 30 από τους 200 αλλοδαπούς που ζήτησαν τα δεδουλευμένα έξι μηνών. Κάποιοι εξ’ αυτών κατέληξαν στο νοσοκομείο, 10 εξ’ αυτών με σοβαρά τραύματα.

Σε 2-3 ώρες είχε ήδη στηθεί η καμπάνια μποϋκοτάζ των φραουλών από τη Μανωλάδα στα socialmediaκά δρώμενα. Ήδη καταγράφονται αντιδράσεις στο twitter και αρκετοί χρήστες προτρέπουν το κοινό να μην αγοράσει φράουλες Μανωλάδες. Κάποιοι με tweets, κάποιοι με shares, κάποιοι με blog posts. Και φυσικά το θέμα, αφού εμπλέκει αλλοδαπούς και εργατικά δικαιώματα, έχει και πολιτικές προεκτάσεις και αναφορές στη Χρυσή Αυγή, οι οποίες δεν έχω ερευνήσει για το κατά πόσο είναι πραγματικές, αλλά μπορώ να σας πω ότι ακούγονται.

Κρίση ίσως για κάποιον παραγωγό, ίσως και άλλους παραγωγούς της περιοχής, αλλά γνωρίζοντας τη βραχυπρόθεσμη μνήμη που μας χαρακτηρίζει ως καταναλωτές, σε συνδυασμό με το ότι οι φράουλες εύκολα αλλάζουν brand name και από Φράουλες Μανωλάδας, γίνονται Φράουλες Ηλείας, Φράουλες Ντόπιες ή Φράουλες ΑΑ, νομίζω πως δύσκολο θα πιάσει τόπο η κινητοποιήση του κοινού στα social media.

Αν όμως ήταν κάποιο άλλο brand σε κάποια άλλη σοδεία, π.χ. αυτές οι φοβερές τομάτες Lucia που έχω ανακαλύψει (και σε καμία περίπτωση δεν υποννοώ ότι κάνουν κάτι περίεργο στις καλλιέργειές τους, απλά είναι το πρώτο ελληνικό branded προϊόν γεωργίας που μου έρχεται στο μυαλό τώρα) τότε φυσικά εκεί το brand θα είχε όντως πολύ μεγάλο πρόβλημα, γιατί -μεταξύ άλλων- άλλοι όταν είσαι brand και όχι commodity πρέπει να έχεις υψηλότερα standards επικοινωνίας.

Strawberries
UPDATE: Λίγο αφού γράφτηκε το άρθρο χθες βράδυ και προγραμματίστηκε για έκδοση για σήμερα το πρωί, το Jungle Report συσχέτισε τις φράουλες με τη «Βαγγελάτος Α.Ε.» και μάλιστα έδωσε το website και το facebook page. Διαβάζοντας λίγο το εταιρικό τους προφίλ δεν είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για την εταιρεία που καλλιεργεί τις φράουλες, αφού αναφέρει πως δραστηριοποιείται στο χονδρεμπόριο και όχι στην παραγωγή, και η διεύθυνση της μονάδας τους δεν είναι στη Μανωλάδα. Ίσως ξέρει κάτι το Jungle Report, ίσως έπεσε θύμα παραπληροφόρησης, δεν ξέρω.

 

 

Social Media

boycott · crisis · manolada · strawberries

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

»

10 μυστικά για να απογειώσετε τα Instagram Stories της επιχείρησής σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο