The New Stuff - Suit digital marketing

Μποϋκοτάζ για τις #bloodstrawberries

George Anagnostopoulos


Η ιστορία κυκλοφόρησε πολύ γρήγορα χθες: Έλληνες επιστάτες φραουλοκαλλιέργειας άνοιξαν πυρ ενάντια σε 30 από τους 200 αλλοδαπούς που ζήτησαν τα δεδουλευμένα έξι μηνών. Κάποιοι εξ’ αυτών κατέληξαν στο νοσοκομείο, 10 εξ’ αυτών με σοβαρά τραύματα.

Σε 2-3 ώρες είχε ήδη στηθεί η καμπάνια μποϋκοτάζ των φραουλών από τη Μανωλάδα στα socialmediaκά δρώμενα. Ήδη καταγράφονται αντιδράσεις στο twitter και αρκετοί χρήστες προτρέπουν το κοινό να μην αγοράσει φράουλες Μανωλάδες. Κάποιοι με tweets, κάποιοι με shares, κάποιοι με blog posts. Και φυσικά το θέμα, αφού εμπλέκει αλλοδαπούς και εργατικά δικαιώματα, έχει και πολιτικές προεκτάσεις και αναφορές στη Χρυσή Αυγή, οι οποίες δεν έχω ερευνήσει για το κατά πόσο είναι πραγματικές, αλλά μπορώ να σας πω ότι ακούγονται.

Κρίση ίσως για κάποιον παραγωγό, ίσως και άλλους παραγωγούς της περιοχής, αλλά γνωρίζοντας τη βραχυπρόθεσμη μνήμη που μας χαρακτηρίζει ως καταναλωτές, σε συνδυασμό με το ότι οι φράουλες εύκολα αλλάζουν brand name και από Φράουλες Μανωλάδας, γίνονται Φράουλες Ηλείας, Φράουλες Ντόπιες ή Φράουλες ΑΑ, νομίζω πως δύσκολο θα πιάσει τόπο η κινητοποιήση του κοινού στα social media.

Αν όμως ήταν κάποιο άλλο brand σε κάποια άλλη σοδεία, π.χ. αυτές οι φοβερές τομάτες Lucia που έχω ανακαλύψει (και σε καμία περίπτωση δεν υποννοώ ότι κάνουν κάτι περίεργο στις καλλιέργειές τους, απλά είναι το πρώτο ελληνικό branded προϊόν γεωργίας που μου έρχεται στο μυαλό τώρα) τότε φυσικά εκεί το brand θα είχε όντως πολύ μεγάλο πρόβλημα, γιατί -μεταξύ άλλων- άλλοι όταν είσαι brand και όχι commodity πρέπει να έχεις υψηλότερα standards επικοινωνίας.

Strawberries
UPDATE: Λίγο αφού γράφτηκε το άρθρο χθες βράδυ και προγραμματίστηκε για έκδοση για σήμερα το πρωί, το Jungle Report συσχέτισε τις φράουλες με τη «Βαγγελάτος Α.Ε.» και μάλιστα έδωσε το website και το facebook page. Διαβάζοντας λίγο το εταιρικό τους προφίλ δεν είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για την εταιρεία που καλλιεργεί τις φράουλες, αφού αναφέρει πως δραστηριοποιείται στο χονδρεμπόριο και όχι στην παραγωγή, και η διεύθυνση της μονάδας τους δεν είναι στη Μανωλάδα. Ίσως ξέρει κάτι το Jungle Report, ίσως έπεσε θύμα παραπληροφόρησης, δεν ξέρω.

 

 

Social Media

boycott · crisis · manolada · strawberries

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο