The New Stuff - Suit digital marketing

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

Μαρία-Ιωάννα Λιβανού


Όσον αφορά την μέτρηση των Digital Marketing πρακτικών σας, ο όρος bounce rate τείνει να είναι μια από τις πιο μυστηριώδεις μετρήσεις. Αλλά σχετίζοντας το με πρακτικές SEO, είναι σχετικά εύκολο ως προς την κατανόηση.

Το ποσοστό Bounce rate του ιστότοπού σας μπορεί να αποκαλύψει πολλά για τo brand σας και αποτελεί εξαιρετικό εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δοκιμάσετε νέες και προϋπάρχουσες ιδέες – εάν ξέρετε τι να ψάξετε. Η ανάλυση του όρου bounce rate σας παρέχει insights σχετικά με το πως είναι η εμπειρία ενός χρήστη μέσα στο site σας. Ποια όμως η σημασία του ;

Bounce Rate

Ως Bounce rate ορίζεται το ποσοστό των συνολικών επισκεπτών του site σας που εγκαταλείπουν τον ιστότοπο αφού βλέπουν μόνο μία σελίδα. Παράλληλα ,δεν κάνουν κλικ σε κανέναν από τους εσωτερικούς συνδέσμους σας ή δεν είναι engaged με τις φόρμες ή τα Call-to-Action (CTA) σας.

Σύμφωνα με τον τύπο του site σας το να έχετε σημειώσει ένα υψηλό ποσοστό Bounce rate δεν αποτελεί απαραίτητα αρνητικό στοιχείο. Αυτό διότι πολλά sites είναι σχεδιασμένα για ένα συγκεκριμένο σκοπό. Για παράδειγμα, μια μοναδική ανάρτηση ιστολογίου, μια φόρμα επικοινωνίας ή μια landing page ειδικά σχεδιασμένη για μια δράση CTA (καλέστε αυτόν τον αριθμό ή καταχωρίσεις προϊόντων σε άλλες σελίδες κ.λπ.)

Αλλά σε γενικές γραμμές, όσο χαμηλότερο είναι το ποσοστό Bounce rate, τόσο το καλύτερο.

Ένα υψηλό ποσοστό Bounce rate μπορεί να προκαλείται από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες. Οι πιο συνήθεις είναι οι εξής :

Αργός χρόνος φόρτωσης

Αν υπάρχει ένα πράγμα που γνωρίζουμε με σιγουριά, είναι ότι ο χρήστης πιθανότατα να αποχωρήσει από το site σας εάν αυτό αργεί να φορτώσει. Tο 40% των επισκεπτών θα εγκατέλειπαν μια σελίδα όπου χρειάζεται παραπάνω από 3 δευτερόλεπτα να φορτώσει. Επιπλέον, η ταχύτητα φόρτωσης  της σελίδας σας είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την κατάταξη σας στα αποτελέσματα της Google.

Επομένως, εάν η σελίδα σας σημειώνει χαμηλούς αριθμούς φόρτωσης και ένα υψηλό ποσοστό bounce rate ίσως πρέπει να αναθεωρήσετε τις πρακτικές σας. Εργαλεία όπως το Google Page Speed Tool θα σας βοηθήσουν να πετύχετε αυτόν τον σκοπό.

Βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες σας βρίσκονται στο σωστό μέρος

Όταν οι δυνητικοί σας πελάτες επισκέπτονται το site σας είναι πιθανόν να αναρωτηθούν : -Βρίσκομαι στο σωστό μέρος ; -Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε ακριβής ετικέτες , keywords και περιγραφές έτσι ώστε το περιεχόμενο σας να σχετίζεται με τις αναζητήσεις των δυνητικών σας πελατών. Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο βελτιώνετε το ποσοστό Bounce rate αλλά επιτυγχάνετε και υψηλότερη κατάταξη οργανικά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Τέλος, εάν το περιεχόμενο σας είναι συναφές και απαντάει στα ερωτήματα των χρηστών τότε αυτοί είναι πολύ πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν conversions.

Επενδύστε σε ένα Site σας φιλικό προς κινητά

Την σήμερον ημέρα , οι κινητές συσκευές κυριαρχούν στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι περνούν τον χρόνο τους στο διαδίκτυο καθώς το 67% του διαδικτυακού traffic παγκοσμίως προέρχεται από mobile συσκευές. Εάν η σελίδα σας δεν πληρεί τις προδιαγραφές για προσαρμογή σε smartphones είναι πολύ πιθανόν οι χρήστες να μην έχουν μια καλή εμπειρία πλοήγησης ,τα CTA σας να μην είναι ορατά από αυτούς η το site να μην είναι φιλικό ως προς την ανάγνωση. Όλα τα παραπάνω είναι παράγοντες που έχουν αρνητική επιρροή και επηρεάζουν αρνητικά το ποσοστό bounce rate της σελίδας σας.

Το site σας δεν παρακινεί τον χρήστη

Εάν δεν μπορείτε να δικαιολογήσετε το υψηλό bounce rate της σελίδας σας σε τεχνικά αίτια, σε κάποιο tracking error ή κάποιον από τους παραπάνω παράγοντες τότε ίσως πρέπει να επανεξετάσετε το περιεχόμενο της σελίδας σας.

Οι χρήστες συχνά αναζητούν περιεχόμενο το οποίο θα είναι συμβουλευτικό και θα τους εμπνεύσει με κάποιο τρόπο. Δώστε στο site σας έναν τόνο φωνής που ταιριάζει με το τι θέλει να ακούσει το κοινό σας. Επενδύστε σε περιεχόμενο το οποίο να απαντά στις αναζητήσεις τους και που τους παρακινεί να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενο σας. Συμπεριλάβετε μια σαφή, εντυπωσιακή παρότρυνση για δράση για εκείνους τους πελάτες που έχουν βρει κάτι που τους αρέσει. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν και άλλες επιλογές που σχετίζονται με τα προϊόντα σας (related products, είδη σε έκπτωση, νέες αφίξεις κλπ.) όπου τους παροτρύνουν να πραγματοποιήσουν interactions.

Content · Data · Google · How To · SEO · user experience

analytics · Content · content marketing · seo

Brand & Marketing Managers · e-Shops

E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Μαρία-Ιωάννα Λιβανού

Η Μαρία Ιωάννα είναι απόφοιτη του Business Marketing από το University of Derby. Το αντικείμενο του Digital Marketing την ενθουσιάζει και ενδιαφέρεται να μαθαίνει συνεχώς τα τελευταία Digital Trends. Αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting