The New Stuff - Suit digital marketing

Brand Collabs Manager: Η νέα πλατφόρμα του Facebook!

Antzela Vasilopoulou


Με αφορμή τη συνεχή ανάπτυξη του influencer marketing, το Facebook αποφάσισε ότι θέλει να συμμετάσχει στη δημιουργία σχέσεων μεταξύ των διαφόρων brands και των influencers. Ανακοίνωσε, λοιπόν, επίσημα τη νέα του πλατφόρμα Brand Collabs Manager, η οποία θα αναδείξει τους σχετικούς influencers και δημιουργούς στα ενδιαφερόμενα brands και θα τους επιτρέψει να κάνουν νέες διασυνδέσεις.


Brand Collabs Profile

Οι δημιουργοί-influencer που θα επισημαίνονται θα έχουν μια ποσοστιαία αντιστοιχία εγγεγραμμένη πάνω στο thumbnail του προφίλ τους, η οποία σχετίζεται με τις απαιτήσεις που έχει εισάγει ως φίλτρο επιλογής το ενδιαφερόμενο brand. Παράλληλα, θα εμφανίζεται το reach και η κατηγορία του κοινού τους.

Επίσης στο προφίλ τους θα υπάρχει μια σειρά πρόσθετων πληροφοριών σχετικά με το ποιοι είναι, που βρίσκονται, τον προτιμώμενο τύπο περιεχομένου προβολής και τον ιστότοπό τους.

Οι δημιουργοί θα είναι σε θέση να φτιάχνουν μοναδικά προφίλ Brand Collab, με εισαγωγικά βίντεο και media kit. Για να γίνει αυτό, θα χρειαστεί να εγγραφούν στο Brand Collabs Manager και να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους.

Τα Brands θα έχουν πρόσβαση στα δεδομένα προηγούμενων συνεργασιών των influencers, ενώ οι influencers θα μπορούν επίσης να ακολουθήσουν τη σελίδα ενός Brand, προκειμένου να εμφανιστούν ως προτεινόμενος συνεργάτης στο μέλλον.

Tα Brands βλέπουν ξεκάθαρα τα οφέλη του influencer marketing το οποίο σύντομα πρόκειται να αναπτυχθεί σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό καθώς οι αλγόριθμοι θα δώσουν έμφαση στο engagement. Ωστόσο  πρέπει επίσης να γνωρίζουν ότι επιτυγχάνουν και αποτελεσματικότερη απόδοση επένδυσης (ROI), η οποία πιθανότατα θα είναι το επόμενο μεγάλο επίκεντρο της προσέγγισης.

Επομένως είναι αναμενόμενο οι πλατφόρμες να προσθέσουν νέες ρυθμίσεις ασφαλείας για να εξαλείψουν τα ψευδά προφίλ. Μέσω του Brand Collabs Manager, το Facebook θα μπορεί να αφαιρέσει τους αμφισβητούμενους χρήστες από την πλατφόρμα, καθιστώντας το ένα πιο αποτελεσματικό και ευεργετικό επιχειρηματικό εργαλείο.

Creativity is the key

Αυτό που αξίζει να παρατηρηθεί είναι ότι το πιο βασικό στοιχείο για ανάδειξη της πλατφόρμας αποτελούν οι ίδιοι οι δημιουργοί. Για να κερδίσει το Facebook, ειδικά όσον αφορά το περιεχόμενο βίντεο, χρειάζονται εξαιρετικοί και δημοφιλείς δημιουργοί που θα δημοσιεύουν περιεχόμενο. Εάν το Facebook μπορέσει να δώσει στους δημιουργούς περισσότερες ευκαιρίες να κερδίσουν έσοδα από τη δουλειά τους, και όχι μόνο μέσω διαφημίσεων σε ροή, θα καταφέρει να προσελκύσει περισσότερους δημιουργούς, ενισχύοντας το engagement του κοινού και αυξάνοντας την διάρκεια χρήσης της πλατφόρμας.

Το Brand Collabs Manager αποκτά καινούριους χρήστες καθημερινά και σύντομα θα είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα και να εκφράσετε το ενδιαφέρον σας εδώ.

Advertising · Facebook · Online Marketing · Social Media

Brand Collabs Manager · Facebook · influencers · marketing

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media

Antzela Vasilopoulou

Η Άντζελα είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Η αγάπη της για τη φωτογραφία την οδήγησε από νωρίς στον κόσμο των Social Media και του Digital Marketing στοχεύοντας στη συνεχή ανάπτυξη του επικοινωνιακού και δημιουργικού της χαρακτήρα. Σήμερα εργάζεται ως Account Manager στη Monogram.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting