Όταν τα brands συνάντησαν τους bloggers
Aν με ρωτούσε κάποιος πριν από έξι ή επτά χρόνια τι είναι το blogging θα απαντούσα μάλλον κάτι πολύ συγκεχυμένο και σίγουρα όχι κάτι που να σχετίζεται με το marketing. Σήμερα, το blogging είναι εξαιρετικά διαδεδομένο και είναι ένα μέσο με τη βοήθεια του οποίου τα brands προωθούν τα προϊόντα τους. Πολλά επώνυμα brands συνεργάζονται με bloggers προκειμένου να στοχεύσουν το κοινό που θέλουν, να προωθήσουν τα προϊόντα τους γρηγορότερα και να κάνουν γνωστό το brand τους.
Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται, γιατί η συνεργασία με έναν blogger δεν είναι τόσο απλή. Αρχικά, μια εταιρία θα πρέπει να αποφασίσει αν ο εκάστοτε blogger είναι σωστός εκπρόσωπος του brand, αν ταυτίζεται με αυτό και αν το brand κάνει το σωστό fit πάνω του. Θα πρέπει να χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τον blogger προκειμένου να του εμπιστευτεί την εκπροσώπηση του brand του. Όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά, γιατί πολύ απλά η όλη συνεργασία περνάει αυτόματα στο καταναλωτικό κοινό. Ο κόσμος αντιλαμβάνεται τις κακές πρακτικές, τα άσχημα fits και τα concepts που γίνονται απλά για να γίνουν χωρίς να υπάρχει ένα ταίριασμα και μια σωστή σχέση στο background.
Στο μυαλό μου, μεταξύ άλλων bloggers, έχω την Άσπα του Aspa Online, η οποία σε πρόσφατο post της αναφορικά με τις συνεργασίες bloggers και brands τονίζει ότι για να πετύχει η συνεργασία ενός blogger με ένα brand είναι να πιστεύει σε αυτό, να το υποστηρίζει, να θέλει και να έχει να πει κάτι για αυτό. Δεδομένο που με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι τελικά η συνεργασία brand και blogger είναι μια σύνθετη και απαιτητική διαδικασία, ωστόσο πολύ δημιουργική και αποτελεσματική, αφού τα κανάλια, οι τρόποι και τα μέσα της διαφήμισης εξελίσσονται κάθε μέρα.