The New Stuff - Suit digital marketing

Όταν τα brands συνάντησαν τους bloggers

Dora Ekaterini


Aν με ρωτούσε κάποιος πριν από έξι ή επτά χρόνια τι είναι το blogging θα απαντούσα μάλλον κάτι πολύ συγκεχυμένο και σίγουρα όχι κάτι που να σχετίζεται με το marketing. Σήμερα, το blogging είναι εξαιρετικά διαδεδομένο και είναι ένα μέσο με τη βοήθεια του οποίου τα brands προωθούν τα προϊόντα τους. Πολλά επώνυμα brands συνεργάζονται με bloggers προκειμένου να στοχεύσουν το κοινό που θέλουν, να προωθήσουν τα προϊόντα τους γρηγορότερα και να κάνουν γνωστό το brand τους.

blog

Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται, γιατί η  συνεργασία με έναν blogger δεν είναι τόσο απλή. Αρχικά, μια εταιρία θα πρέπει να αποφασίσει αν ο εκάστοτε blogger είναι σωστός εκπρόσωπος του brand, αν ταυτίζεται με αυτό και αν το brand κάνει το σωστό fit πάνω του.  Θα πρέπει να χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τον blogger προκειμένου να του εμπιστευτεί την εκπροσώπηση του brand του. Όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά, γιατί πολύ απλά η όλη συνεργασία περνάει αυτόματα στο καταναλωτικό κοινό. Ο κόσμος αντιλαμβάνεται τις κακές πρακτικές, τα άσχημα fits και τα concepts που γίνονται απλά για να γίνουν χωρίς να υπάρχει ένα ταίριασμα και μια σωστή σχέση στο background.

Στο μυαλό μου, μεταξύ άλλων bloggers, έχω την Άσπα του Aspa Online, η οποία σε πρόσφατο post της αναφορικά με τις συνεργασίες bloggers και brands τονίζει ότι για να πετύχει η συνεργασία ενός blogger με ένα brand είναι να πιστεύει σε αυτό, να το υποστηρίζει, να θέλει και να έχει να πει κάτι για αυτό. Δεδομένο που με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι τελικά η συνεργασία brand και blogger είναι μια σύνθετη και απαιτητική διαδικασία, ωστόσο πολύ δημιουργική και αποτελεσματική, αφού τα κανάλια, οι τρόποι και τα μέσα της διαφήμισης εξελίσσονται κάθε μέρα.

Online Marketing · Opinion

bloggers · brands · collaboration

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Η Google ανακοίνωσε ένα σημαντικό update για το Google Trends

»

Καλωσορίστε τα ”Shop the Look” Pins! Τα νέα Shopping Ads!

»

7 tips για ένα πιο πετυχημένο Site

»

Είναι τα upvotes και downvotes τα νέα trending Facebook features;

»

Το Instagram εγκαινιάζει τη λειτουργία Focus Mode & τα Mention Stickers

»

5 Tips για έναν επιτυχημένο διαγωνισμό στο Instagram

»

Το Facebook θα εκπαιδεύσει 1.000.000 επιχειρήσεις μέχρι το 2020

»

GDPR: Δύο μεγάλα οφέλη που μπορούν να αναμένουν οι advertisers το 2018

»

Το Messenger προσθέτει Group Admin Tools και Group Chat Links

»

Νέα έκθεση του Kids Insights για τις εξελισσόμενες απαιτήσεις της νέας γενιάς

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο