The New Stuff - Suit digital marketing

Όταν τα brands συνάντησαν τους bloggers

Dora Ekaterini


Aν με ρωτούσε κάποιος πριν από έξι ή επτά χρόνια τι είναι το blogging θα απαντούσα μάλλον κάτι πολύ συγκεχυμένο και σίγουρα όχι κάτι που να σχετίζεται με το marketing. Σήμερα, το blogging είναι εξαιρετικά διαδεδομένο και είναι ένα μέσο με τη βοήθεια του οποίου τα brands προωθούν τα προϊόντα τους. Πολλά επώνυμα brands συνεργάζονται με bloggers προκειμένου να στοχεύσουν το κοινό που θέλουν, να προωθήσουν τα προϊόντα τους γρηγορότερα και να κάνουν γνωστό το brand τους.

blog

Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο φαίνονται, γιατί η  συνεργασία με έναν blogger δεν είναι τόσο απλή. Αρχικά, μια εταιρία θα πρέπει να αποφασίσει αν ο εκάστοτε blogger είναι σωστός εκπρόσωπος του brand, αν ταυτίζεται με αυτό και αν το brand κάνει το σωστό fit πάνω του.  Θα πρέπει να χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τον blogger προκειμένου να του εμπιστευτεί την εκπροσώπηση του brand του. Όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά, γιατί πολύ απλά η όλη συνεργασία περνάει αυτόματα στο καταναλωτικό κοινό. Ο κόσμος αντιλαμβάνεται τις κακές πρακτικές, τα άσχημα fits και τα concepts που γίνονται απλά για να γίνουν χωρίς να υπάρχει ένα ταίριασμα και μια σωστή σχέση στο background.

Στο μυαλό μου, μεταξύ άλλων bloggers, έχω την Άσπα του Aspa Online, η οποία σε πρόσφατο post της αναφορικά με τις συνεργασίες bloggers και brands τονίζει ότι για να πετύχει η συνεργασία ενός blogger με ένα brand είναι να πιστεύει σε αυτό, να το υποστηρίζει, να θέλει και να έχει να πει κάτι για αυτό. Δεδομένο που με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι τελικά η συνεργασία brand και blogger είναι μια σύνθετη και απαιτητική διαδικασία, ωστόσο πολύ δημιουργική και αποτελεσματική, αφού τα κανάλια, οι τρόποι και τα μέσα της διαφήμισης εξελίσσονται κάθε μέρα.

Online Marketing · Opinion

bloggers · brands · collaboration

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Γιατί το Pinterest είναι κρυμμένος θησαυρός Social Media για το Brand σας;

»

H Google και πάλι στην κορυφή του referral traffic

»

Mobile Marketing: Tips για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

»

5 Λόγοι για να δημιουργήσεις Instagram Business Profile

»

Πώς μπορείς να αυξήσεις τη δυναμική των posts σου στα social media;

»

Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις online shop; 10 ρίσκα που πρέπει να προσέξεις!

»

5 πράγματα που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επιβιώσουν το 2018

»

7 τολμηρές προβλέψεις για το Digital Marketing το 2018

»

Web Analytics: Μία σύντομη παρουσίαση των τεσσάρων κυρίαρχων tools

»

5 τρόποι βελτίωσης της video στρατηγικής στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο