The New Stuff - Suit digital marketing

Youtube Bumper Ads: Τα 6 δευτερόλεπτα που πρέπει να δεις

Giannis Arbis


Πριν λίγο καιρό η Google πραγματοποίησε ένα event στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής για το γεγονός ότι οι αναζητήσεις από mobile συσκευές ξεπέρασαν αυτές που γίνονται από desktop. Αν κρίνουμε και από τον ίδιο μας τον εαυτό η χρήση των mobile συσκευών έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητα μας. Όταν είμαστε στο δρόμο και θέλουμε να αναζητήσουμε κάτι, δεν θα ανοίξουμε το laptop που ενδεχομένως έχουμε στην τσάντα μας αλλά θα χρησιμοποιήσουμε το smartphone για να βρούμε την πληροφορία που θέλουμε εύκολα και γρήγορα. Αλλά και στο σπίτι, πολλές φορές, ενώ βλέπουμε τηλεόραση έχουμε το κινητό μας και “χαζεύουμε” στο Facebook, στο YouTube και στα διάφορα websites.

Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται και από έρευνα που έκανε το Mashable.com η οποία δείχνει ότι οι περισσότεροι χρήστες προτιμούν να βλέπουν ένα video πρώτα στο κινητό τους τηλέφωνο αλλά και ότι χρησιμοποιούν δύο συσκευές ταυτόχρονα, ιδιαίτερα στο σπίτι (πχ smartphone & TV). Έτσι λοιπόν η Google για να αξιοποιήσει marketing wise αυτό το trend, λανσάρει τα Βumper Ads.

Τα Βumper Ads είναι video διαφημίσεις 6 δευτερολέπτων, χρησιμοποιούνται στο YouTube και δεν μπορούν να γίνουν skip. Πώς μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε; Φυσικά από την πλατφόρμα του Google AdWords με CPM χρέωση. Με τα Βumper Ads μπορούμε να πετύχουμε awareness τόσο για το brand μας όσο και για ένα συγκεκριμένο προϊόν που θέλουμε να προωθήσουμε.

bumper-2

Το “δύσκολο” κομμάτι για τους marketers είναι το μήνυμα που θα έχει το video σε τέτοιου τύπου διαφημίσεις. Έχεις μόλις 6 δευτερόλεπτα στα οποία ο χρήστης δεν μπορεί να κάνει skip ad, και πρέπει να τον κερδίσεις. Δεν υπάρχει λοιπόν η πολυτέλεια των True View που μπορείς να έχεις πολύ περισσότερο χρόνο για να εξηγήσεις στον χρήστη αυτό που θες.  Πρέπει λοιπόν αυτά τα 6 δευτερόλεπτα να μην κουράσουν τον χρήστη αλλά και αν του δώσουν να καταλάβει τι βλέπει και γιατί τον αφορά.

Μετά από split tests έχει διαπιστωθεί ότι το best practice είναι ο συνδυασμός bumper Ads με True View. Για παράδειγμα, μπορεί το teaser μια διαφήμισης να είναι σε bumper και το επόμενο διάστημα να ακολουθήσει και True View με ολόκληρο το video.

Βλέπουμε λοιπόν ότι το κομμάτι της διαφημιστικής πίτας που αντιστοιχεί σε mobile devices όλο και αυξάνεται. Εμείς οφείλουμε να είμαστε proactive και να ετοιμάσουμε από τώρα το έδαφος για τις νέες τάσεις του digital marketing.

Advertising · Google · News · Online Marketing · Video · YouTube

bumper ads · youtube

Agencies

Giannis Arbis

Ο Γιάννης ξεκίνησε την καριέρα του στο digital marketing σε startup του τουριστικού κλάδου. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Digital Marketing Strategist κάνοντας πράξη το motto της εταιρείας ''Creating Buzz, Delivering Results''.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο