The New Stuff - Suit digital marketing

Το φαινόμενο Candy Crush

Vasso Valti


Όλοι λίγο ή πολύ έχουμε ακούσει για το Candy Crush, και οι περισσότεροι απο εμάς έχουμε παίξει στο παρελθόν ή παίζουμε ακόμα φανατικά. Το δημοφιλές παιχνίδι λοιπόν έκλεισε πριν λίγες μέρες ένα χρόνο και οι χρήστες του φαίνεται όχι μόνο να μην έχουν βαρεθεί αλλά αντιθέτως να αυξάνονται συνεχώς. Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά: μισό δισεκατομμύριο άνθρωποι έχουν κάνει download το παιχνίδι ενώ, κάθε μέρα, πάνω από 7,7 εκατομμύρια χρήστες θα μπουν για να παίξουν.

candy_crush_iphone

Γιατί όμως το Candy Crush κατάφερε να δημιουργήσει τόσο μεγάλο και φανατικό κοινό όταν φαινομενικά δεν διαφέρει και πολύ από άλλα social games;

Σύμφωνα με τον Tommy Palm, Head Developer της εταιρείας King, η οποία ανέπτυξε το παιχνίδι, η επιτυχία του έγκειται σε μια σειρά ιδιαίτερων χαρακτηριστικών. Αρχίζοντας από τα πιο απλά, το Candy Crush διαθέτει θελκτικά χρώματα και σχήματα που προδιαθέτουν το χρήστη να παίξει ενώ τον επιβραβεύει κάθε φορά που περνάει μια πίστα. Επιπλέον, δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ένα μόνο χέρι, επιτρέποντάς του να παίζει σχεδόν κάθε στιγμή.

Το βασικό του όμως χαρακτηριστικό είναι η ικανότητά του να εθίζει το χρήστη και να τον προκαλεί συνεχώς να παίζει, γεγονός που επιτυγχάνεται κυρίως μέσα από το αίσθημα ανταγωνισμού που δημιουργεί. Αν και φαντάζει ένα απλό παιχνίδι με καραμέλες -σχεδόν παιδικό- το ενδιαφέρον του κοινού διατηρείται αμείωτο με τα συνεχή updates. Μπορεί να ξεκίνησε με μόλις μια πίστα, όμως σήμερα μετρά τις 544 και συνεχώς αυξάνονται. Επομένως, κανείς δεν επιθυμεί να σταματήσει, ιδίως όταν γνωρίζει ότι έπονται νέες και δυσκολότερες πίστες.

Τέλος, είναι ένα παιχνίδι social, επιτρέπει δηλαδή στο χρήστη να παίζει με τους φίλους του στο Facebook, να τους ανταγωνίζεται και να βλέπει στο newsfeed του το σκορ που κατάφεραν. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι 1 στους 23 χρήστες Facebook παίζουν συστηματικά.

Μπορεί το παιχνίδι να είναι δωρεάν, ωστόσο είναι πολύ εύκολο για κάποιον να πληρώσει εάν επιθυμεί να αγοράσει extra δυνατότητες. Ο addictive χαρακτήρας του, εξάλλου, το κάνει ακόμη πιο δελεαστικό για κάποιον να δώσει χρήματα προκειμένου να προχωρήσει σε επόμενες πίστες του παιχνιδιού. Η King, ωστόσο, ισχυρίζεται οτι το 70% όσων κατάφεραν να φτάσουν στη τελευταία πίστα, την Νο 544, δεν πλήρωσαν ποτέ. Όπως και να ‘χει, εκτιμάται οτι κάθε μέρα αποφέρει κέρδη άνω των $875.000, μακράν περισσότερα δηλαδή απο ένα άλλο πολύ δημοφιλές παιχνίδι, το Angry Birds, το οποίο αποφέρει $6.381 ημερησίως.

Fan ή όχι, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί οτι το Candy Crush αποτελεί φαινόμενο και ένα πολύ ενδιαφέρον case study για όσους δραστηριοποιούνται στο social gaming.

 

 

Social Media

candy crush · Facebook · facebook game · social gaming

Vasso Valti

Η Βάσω Βαλτή είναι φοιτήτρια στο τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting