Carousel Ads: Δημιουργήστε ιστορίες σε Facebook και Instagram!
Mε τη συνεχή ανάπτυξη τόσο του Facebook όσο και του Instagram, η δημιουργία διαφημίσεων που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού είναι ιδιαιτέρως σημαντική. Σίγουρα λοιπόν όλοι έχουμε αναλογιστεί τον τρόπο με τον οποίο θα ξεχωρίσουμε στον ανταγωνιστικό κόσμο των Social Media. Μήπως όμως θα έπρεπε να λάβουμε υπ’ όψιν και τα Carousel Ads ως μέθοδο υπεροχής;
Με ιδιαίτερη σημασία και βαρύτητα, τα Carousel Ads είναι εδώ για να μαγέψουν το αγοραστικό κοινό. Η χρήση τους είναι διττή, καθώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τα brands αφενός ως τρόπος προώθησης των εκάστοτε προϊόντων και αφετέρου ως εξαιρετική ευκαιρία επίδειξης ενός ξεχωριστού narrative. Πώς όμως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα Carousel Ads για να αφηγηθούμε την ιστορία μας, ενώ παράλληλα έχουμε την επιθυμία να ξεχωρίσουμε έναντι των ανταγωνιστών; Τα βήματα είναι απλά και άκρως δημιουργικά.
Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε σε ads στην digital εποχή που διανύουμε. Δεδομένου λοιπόν ότι οι χρήστες συνήθως δεν περιηγούνται σε όλες τις εικόνες του ad, σκοπός μας είναι να λάβουν το μήνυμα ευθύς εξ΄αρχής. Στην αντίθετη περίπτωση, υπάρχει κίνδυνος σύγχυσης και δημιουργίας αρνητικών εντυπώσεων.
2. Κάνουμε τους χρήστες να περιηγηθούν σε όλες τις εικόνες
Απώτερος σκοπός κάθε διαφήμισης είναι να κρατήσει engaged το χρήστη καθ’ όλη τη διάρκεια. Παρόμοια με τους συγγραφείς, τα Carousel Ads στοχεύουν στη διατήρηση του ενδιαφέροντος σε όλη τη διάρκεια επικοινωνίας του μηνύματος. Με ποιο όμως τρόπο θα γίνει αυτό; Φυσικά με περισσότερες, εξίσου ενδιαφέρουσες φωτογραφίες!
3. Διαδοχική σκέψη
Η σειρά των γεγονότων σίγουρα συμβάλει στην κατανόηση της ιστορίας. Μια καλά επιμελημένη ακολουθία συμβάντων, παρέχει ρυθμό στο ad ενώ βοηθά το κοινό στην κατανόηση του narattive. Ας λάβουμε όμως υπ’ όψιν πως η ακολουθία των γεγονότων, δεν σημαίνει απαραίτητα και τη χρονολογική τους σειρά. Αντ΄ αυτού, δηλώνει πως κάθε δράση μέσα στο ad οδηγεί σε μια αντίδραση.
4. Αφήνουμε το κοινό να αναζητά περισσότερες πληροφορίες
Τι θα λέγατε εάν δεν αποκαλύπταμε τη φυσική κατάληξη των γεγονότων; Με ένα button “Learn More” διεγήρουμε την περιέργεια και τη φαντασία των χρηστών και τους οδηγούμε στην προσαρμοσμένη σελίδα που προηγουμένως έχουμε επιμεληθεί. Ας μην ξεχνάμε δε πως μπορεί μεν ο σκοπός των Carousel Ads να είναι η αύξηση του awareness και του engagement, αλλά επίσης είναι επιδίωξη μας να οδηγήσουμε τους χρήστες στη σελίδα της επιλογής μας.