Κασσάνδρες
Μπαίνω στην Ελευθεροτυπία για να διαβάσω τις ειδήσεις. Ανοίγω 2-3 tabs και διαβάζω τις πρώτες παραγράφους από κάθε σελίδα.
Κοιτάω ολόκληρη τη σελίδα και συνειδητοποιώ πως όλες οι ειδήσεις έχουν να κάνουν με κρίση. Οικονομική, πολιτική, κοινωνική, εγκληματική.
Και δίπλα από την κρίση, η κάθε λογής διαφήμιση: Εδώ τα καλά εισιτήρια για τον καλοκαιρνό σας προορισμό. Εδώ τα καλά ρολόγια και κοσμήματα για δώρο στους αγαπημένους σας. Εδώ οι καλοί και αποδοτικοί λογαριασμοί καταθέσεων.
Αυτή η πλαισίωση της κρίσης με το mood του «δεν τρέχει τίποτα, αγοράστε από εμάς» δεν περνάει στον καταναλωτή. Και για τα επόμενα 2-3 χρόνια, αυτή η προσέγγιση του interruption θα περάσει κρίση, ακόμα και online.
Είναι σαν το ανέκδοτο με τους θρησκόληπτους παραλλαγμένο: Γύρω-γύρω κρίση, κι εδώ ο πλούτος όλος.