The New Stuff - Suit digital marketing

Το Chester Van για τα Cheetos XXL: Τεράστια αποτελέσματα, τεράστια διασκέδαση!

Dimitra Gourdoupi


Όταν κληθήκαμε να καταθέσουμε τις προτάσεις μας στην Tasty Foods για το λανσάρισμα των νέων Cheetos XXL, αρχικά προβληματιστήκαμε. Σκεφτόμασταν τι θα ήταν ιδανικό να κάνουμε, ώστε να δημιουργήσουμε την απόλυτη εμπειρία τόσο για μικρούς όσο και για μεγάλους για να γνωρίσουν το νέο προϊόν, να έρθουν κοντά στο brand και τον χαρακτήρα του Chester και να επιτευχθεί το επιθυμητό engagement. Θέλαμε κάτι διασκεδαστικό, κάτι ξεχωριστό, που να ξεφεύγει από την λογική της δειγματοδιανομής, αλλά να επικεντρώνεται στα συναισθήματα που προκαλεί το brand και η προσωπικότητα του Chester.

IMG_7335

Έτσι, καταλήξαμε στην ιδέα του Chester Van! Το Chester Van πρόκειται για το όχημα του σκανταλιάρη Chester, ο οποίος, αποφάσισε να «ταράξει τα νερά» της Αθήνας με το Chester Song του, αλλά και της Θεσσαλονίκης και  των περιχώρων, καλώντας μικρούς και μεγάλους σε ένα ξέφρενο roadtrip.

Ουσιαστικά, αναφερόμαστε σε μία «phygital», δηλαδή μία ενέργεια που συνδυάζει το online advertising με την offline εμπειρία. Πιο αναλυτικά, ξεκινήσαμε με τη δημιουργία ενός Facebook app στην επίσημη σελίδα των Cheetos στην Ελλάδα (Cheetos Greece). Σε αυτό το app δινόταν η δυνατότητα στους χρήστες να ακολουθούν την πορεία του Chester Van, να μάθουν όλα όσα χρειάζονται για τα νέα Cheetos XXL, να ακούσουν το ειδικά διαμορφωμένο από τη Socialab, Chester Song, και να απολαύσουν όλο το φωτογραφικό υλικό από κάθε στάση του van.

IMG_7319

Παράλληλα, ετοιμάσαμε ένα vintage βανάκι για να υποδεχθεί τους φίλους του Chester και φροντίσαμε να μην περνάει καθόλου απαρατήρητο. Τόσο το «ντύσιμο» του βαν, τα εικαστικά, όσο και ο καθορισμός της πορείας και των σημείων συνάντησης, αλλά και του promotion team και των ντυμένων Chesters, οργανώθηκαν από τη Socialab. Σκοπός του Chester Van ήταν να έρθει το target audience (γονείς και παιδιά) σε επαφή τόσο με το νέο προϊόν, όσο και με τον Chester, ώστε να δημιουργηθεί το πιο δυνατό awareness και engagement με το brand αλλά και τον χαρακτήρα του Chester.

Οι 3 Chesters που επέβαιναν στο βαν σκορπούσαν έκπληξη και ενθουσιασμό σε κάθε τους στάση! Ενώ στους γονείς οι Chesters προκαλούσαν αστείρευτο γέλιο, στους μικρούς προκαλούσαν εκτός από τεράστιο ενθουσιασμό ακόμα και συναισθήματα τρυφερότητας! Ιδιαίτερα θετικό ήταν και το γεγονός πως σε κάθε στάση του Chester Van, οι ίδιοι οι γονείς εξέφραζαν την επιθυμία τους να φωτογραφηθούν οι Chesters με τα παιδιά τους και να κάνουν τις φωτογραφίες τους share στα Social Media.

Τόσο το  Chester Van όσο και το Chester Song που ακουγόταν από τα εξωτερικά του ηχεία, κέντριζαν το ενδιαφέρον του κόσμου και πλησίαζε να μάθει τι ακριβώς γίνεται. Πολλά μικρά παιδιά ρωτούσαν που αλλού θα πάει το Van να μοιράσει Cheetos XXL για να έρθουν  παρέα με τους φίλους τους. Ενώ οι μεγάλοι ρωτούσαν αν άλλαξε κάτι στην αγαπημένη γεύση «τυρί» λόγω του μεγέθους. Στο μεταξύ, δεν έλειπε και η χροιά της «σκανταλιάς» από τους μικρούς φίλους των Cheetos που ήθελαν και άλλα Cheetos XXL με επικρατέστερη δικαιολογία… «Θα ήθελα ένα ακόμα για τον αδερφό μου τον Πέτρο γιατί θα στενοχωριέται!» .

11229961_887172091346253_7990636515657056992_n

Το Chester Van κυκλοφόρησε 5 Σαββατοκύριακα, σε διάφορα σημεία της Αττικής, όπως Ζάππειο, Allou! Fun Park, Smart Park, Πάρκο Φλοίσβου, Μαρίνα Φλοίσβου και Πάρκο Τρίτση, ενώ μάλιστα ένα από αυτά τα Σ/Κ επισκέφθηκε και τη συμπρωτεύουσα, στο Mediterranean Cosmos. Κατά τη διάρκεια των διαδρομών και μέχρι τα καταληκτικά venues, το Chester Van έκανε «χαμό» στα lobbies επιλεγμένων super markets, μοιράζοντας το Cheetoσταυρόλεξο στους έκπληκτους καταναλωτές.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της ενέργειας Chester Van, στην σελίδα Cheetos Greece, το reach εκτοξεύθηκε με relevant content με την ενέργεια & promoted posts, αλλά και real-time marketing από τα εκάστοτε Venues. Oι φωτογραφίες από τις επισκέψεις τoυ Chester Van και τις δράσεις των Chesters σημείωσαν ιδιαίτερο engagement. Οι ειδικά επιλεγμένοι promoters, Chesters, πόζαραν στον φακό για τις ανάγκες του real-time marketing, αποπνέοντας στην σελίδα την σκανταλιά, το coolness της προσωπικότητάς τους και την απόλυτη πρόκληση για παιχνίδι!

Την στιγμή που το ξέφρενο roadtrip αποτέλεσε το below the line κομμάτι της ενέργειας, το Facebook App, αποτέλεσε τον βασικό πυλώνα στο Digital. To κοινό στο οποίο απευθύνονται τα Cheetos XXL, είναι παιδιά μέχρι ηλικίας 13 ετών, και οι γονείς αυτών, ηλικιακό χαρακτηριστικό που μας οδήγησε στην εξάπλωση της καμπάνιας για την αποδοτικότερη στόχευση. Για τον λόγο αυτό, δεν επικεντρωθήκαμε αποκλειστικά στα Facebook ads, αλλά βρήκαμε το κοινό μας στο digital σε περισσότερα touch points.

Η ενέργεια γύρω από το Facebook app πλαισιώθηκε με Display Marketing για την πιο επιτυχημένη διαδραστική εμπειρία. Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκαν από την Socialab εντυπωσιακά expandable, Flash και YouTube banners της ίδιας θεματολογίας. Κατά τη διάρκειά της, η ενέργεια υποστηρίχθηκε με YouTube pre-rolls του νέου TVC για τα Cheetos XXL που σε προκαλούσαν να τα γνωρίσεις από κοντά παραπέμποντας τους χρήστες στο Facebook app. Η αρμονική λειτουργία και των δύο αυτών κομματιών, του offline experience και της σύνδεσής του με το digital, ήταν που συντέλεσε στα αξιοσημείωτα αποτελέσματα που έλαβε το Chester Van.

Από αριστερά: Γιώργος Πασχαλίδης, Τάσος Βελιάδης, Δήμητρα Γουρδούπη Κέντρο: Chester

Στα τύμπανα: Γιώργος Πασχαλίδης, Τάσος Βελιάδης, Δήμητρα Γουρδούπη
Στην κιθάρα: Chester

Αξίζει δε να σημειωθεί πως η ενέργεια πλαισιώθηκε και με Digital PR, όπου advertorials του Chester Van βγήκαν σε μερικά από τα δημοφιλέστερα ελληνικά sites. Η έκθεση του advertorial σε αυτά τα sites έφερε 300,000 impressions. Εκτός των paid media, λόγω της έκτασης που απέσπασε η ενέργεια του Chester Van, επιτύχαμε και earned attention, με ένα αφιέρωμα και μία μεγάλη συνέντευξη για την πιο fun «ενέργεια της χρονιάς» σε μεγάλα ειδησεογραφικά sites.

Εν κατακλείδι, από την σύλληψη της ιδέας μέχρι το φινάλε της ενέργειας, παραφράζοντας το tag line των Cheetos XXL,  καταφέραμε  “Τεράστια αποτελέσματα, τεράστια διασκέδαση”!

What’s next? 🙂 Stay tuned!

Advertising · Case Studies · Facebook · Greek Case Studies · Social Media · Viral

below the line · display advertising · phygital · real time marketing

Brand & Marketing Managers

FMCG - Food

Dimitra Gourdoupi

Η Δήμητρα είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ με κατεύθυνση στο Marketing. Σήμερα, εργάζεται στο τμήμα Business Development της Socialab, ενώ έχει background ως Account Manager μεγάλων Aesthetic medical clinics, Fashion brands και Online pharmacies. H ξιφασκία & το tango είναι οι αγαπημένες της δραστηριότητες.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting