The New Stuff - Suit digital marketing

Chipotle: Μια επιτυχημένη «συνταγή»

Fragiskos Kavroudakis


Η Chipotle ξαναχτυπά! Και για όσους δεν τη γνωρίζετε, αποτελεί τη μεγαλύτερη αλυσίδα tex-mex εστιατορίων, στην Αμερική.

The Chipotle Logo is seen at one of their restaurants in New York

Υποστηρίζοντας τα φρέσκα συστατικά και μόνο (το λεγόμενο food with integrity), επιχειρεί να γίνει η πρώτη αλυσίδα εστιατορίων, που δε χρησιμοποιεί κανένα γενετικά παρασκευασμένο συστατικό.

Ο τρόπος που βρήκε να υποστηρίξει τη θέση της αυτή, είναι μια μίνι-ταινία κινουμένων σχεδίων, το “The Scarecrow”, όπου σ’ένα κόσμο, που κυριαρχεί η βιομηχανοποίηση των φυσικών πόρων, ένα σκιάχτρο, υπόδουλο στα κοράκια, βρίσκει σωτηρία στα φυσικά προιόντα.

Η ιστορία αυτή προωθεί με τον καλύτερο τρόπο το iOS παιχνίδι της εταιρείας, με το ίδιο θέμα.

Ωστόσο, η πρωτότυπη αυτή ιδέα δεν αποτελεί ένα τολμηρό εγχείρημα, αλλά μια μελετημένη εξέλιξη. Με οδηγό και πάλι την καλλιέργεια ενός καλύτερου κόσμου (Cultivate a better world), h αρχή έγινε το 2011 με το “back to the start“, ένα animated film, που τονίζει τα οφέλη της καλλιέργειας και τις επιπτώσεις της βιομηχανοποίησης.

Αυτό ήταν ένα εγχείρημα, στο οποίο ξοδεύτηκε κυρίως χρόνος και έμπνευση, παρά χρήματα. Και πέυχε! Δημιουργήθηκε buzz, ταυτοποιήθηκε το κοινό τους, ως σκεπτικιστές και “Millenials”, και διαμορφώθηκε ο χαρακτήρας και η κατεύθυνση του brand.

Η επιτυχία αυτή επέτρεψε τη δημιουργία μιας υπερπαραγωγής, όπως είναι το “The Scarecrow”. Συνταγή που έχει επιτυχία δε την αλλάζεις, και γι’αυτό και η Chipotle φρόντισε να μη την αλλάξει και να την εξελίξει. Το ρίσκο μικρό, η επιτυχία μεγάλη!

Συμπέρασμα: Μια επιτυχημένη στρατηγική, μια καταπληκτική υλοποίηση και μια αλυσίδα εστιατορίων, που ξεχωρίζει!

Advertising · Case Studies · Mobile · Online Marketing · Social Media · Viral · YouTube

back to the start · chipotle · ios · iphone · online campaign · the scarecrow · video · Viral · youtube

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

»

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

»

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

»

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

»

Οδηγός για τους marketers: μάθε να ακούς το κοινό σου!

»

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

»

Video: Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

»

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

»

8 Tips για να προωθήσεις το κανάλι σου στο YouTube

»

Πώς να χρησιμοποιείς αποτελεσματικά τα keywords στο blogging!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο