The New Stuff - Suit digital marketing

Η CIA «τιτιβίζει»!

George Voudouris


Στην αρχή είχαμε τους απλούς χρήστες. Έπειτα τις εταιρείες που κατάλαβαν ότι το παιχνίδι της αγοράς παίζεται πλέον και μέσω social media. Ποιος θα περίμενε, όμως, ότι ένα οργανισμός, όπως η CIA, θα εισχωρούσε στον κόσμο της κοινωνικής δικτύωσης και μάλιστα με ένα τρόπο, ο οποίος θα ήταν εντελώς διαφορετικός από τον χαρακτήρα που έχει;

Στις αρχές του προηγούμενου μήνα, είχαμε μια επαναστατική κίνηση στον κόσμο της πληροφόρησης. “We can neither confirm nor deny that this is our first tweet”, ήταν το tweet της Κεντρικής Υπηρεσίας Πληροφοριών των ΗΠΑ, λεγόμενα που δεν άφηναν δεύτερη σκέψη για το ότι ένας σοβαρός φορέας αποφάσισε να κάνει αυτό που ζητά η εποχή, να αποτελέσει, δηλαδή, εκτός από το να ελέγχει, κομμάτι της κοινωνίας. Η CIA κατάφερε με ένα tweet να κάνει αυτό που δεν μπορούν να κάνουν εκατομμύρια δολλάρια. Να επικοινωνήσει το brand της με έναν απρόσμενο και έξυπνο τρόπο.

cia-tweet inside

Η ομάδα επικοινωνίας της παρέδωσε μαθήματα marketing, διδάσκοντας ότι πολλές φορές πρέπει να σκεφτόμαστε ότι, το να αλλάξουμε λίγο το προφίλ που έχει η επιχείρησή μας, δεν οδηγεί απαραίτητα σε αποπροσανατολισμό του κοινού μας ή του αντικειμένου που εκπροσωπούμε. Σε ένα κόσμο που η πληροφορία αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα της επικοινωνίας, επιβάλλεται να στοχεύουμε στις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις συνήθειες του δέκτη.

Αξιοσημείωτο, επίσης, είναι ότι, η CIA αποφάσισε να μοιραστεί και να κάνει περισσότερο προσβάσιμες στο κοινό πληροφορίες σχετικά με τη δράση της, διευρύνοντας την περιορισμένη διαδικτυακή της παρουσία πέρα από την επίσημη ιστοσελίδα της και τους λογαριασμούς σε Flickr και YouTube.

Τα ταμπού, λοιπόν, έχουν αρχίσει και λιγοστεύουν. Το χιούμορ και το πιο ανάλαφρο ύφος έχουν αρχίσει να χαρακτηρίζουν τους περισσότερους φορείς, ανεξαρτήτως αντικειμένου. Ο κόσμος αναζητά τη διαφορετικότητα, τη φαντασία και το καινούριο. Το συντηρητικό δεν σημαίνει, πλέον, ότι πρέπει να είναι και ξεπερασμένο. Δώστε στο brand name σας την ευκαιρία να συμβαδίσει με τις εξελίξεις της αγοράς, με όποιο τρόπο κι αν αυτό συνεπάγεται.

Η σχέση με το κοινό πρέπει να είναι ο βασικός γνώμονας της στρατηγικής σας. Αυξήστε το engagement με καινοτόμους τρόπους και δώστε την ευκαιρία στο κοινό σας να εκφραστεί για το brand σας.

Ολόκληρη CIA το έκανε, γιατί όχι κι εσείς;

Social Media · Twitter

cia

George Voudouris

Ο Γιώργος είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με ειδίκευση στη Διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις. Δραστηριοποιείται στο χώρο των social media και αγαπά το ραδιόφωνο και τη μουσική γενικότερα.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο