The New Stuff - Suit digital marketing

City Test από τη ΛΑΜΔΑ

Fragiskos Kavroudakis


Η ΛΑΜΔΑ Α.Ε παρουσιάζεται στα social media με ένα καινοτόμο και πρωτοποριακό application, το City Test!

To αυτοκίνητο αποτελεί κύριο κομμάτι της καθημερινότητας του ανθρώπου, και σίγουρα της online θεματολογίας του. Επομένως, έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος να γίνει ελκυστικό, ένα τόσο συνηθισμένο και προβαλλόμενο θέμα.

Μετά από έρευνα σε διάφορα blogs αυτοκινήτων και σελίδες με αντίστοιχη θεματολογία, καταλήξαμε στα στοιχεία που κάνουν ελκυστική τη φωτογραφία ενός αυτοκινήτου. Ποιότητα και φυσικότητα. Πρέπει να εντυπωσιάζεις, όχι με υπερβολικές φωτογραφίες, αλλά με ποιοτικές φωτογραφίες σ’ένα οικείο, για το χρήστη, περιβάλλον.

post2

Και αυτό κάναμε!

Ένας φωτογράφος, επτά αυτοκίνητα, επτά διαφορετικές τοποθεσίες.

Αναδεικνύουμε την ομορφιά του αυτοκινήτου, αλλά και της τοποθεσίας. Καλούμε το χρήστη να εντοπίσει την τοποθεσία της φωτογράφησης και να κερδίσει. Τα αυτοκίνητα, που χρησιμοποιήθηκαν είναι: Fiat 500 Abarth, Fiat 500L Trekking, Fiat Panda 4×4, Toyota Aygo, Toyota Yaris Hybrid, Alfa Romeo Giulietta και Hyundai i30.

Το City Test αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα δημιουργικού συνδυασμού μιας offline και μιας online ενέργειας, αγαπητέ marketer: Πως μπορείς να αναδείξεις offline, αυτό που θα προωθήσεις online. Πέρα από τη φωτογράφιση των αυτοκινήτων, η επικοινωνία διαφόρων τοποθεσιών της Αθήνας δείχνει τον τρόπο να «κερδίσεις» τον χρήστη, εντάσσοντάς τον ως αναπόσπαστο κομμάτι της ενέργειας. Η έκφραση του «ήμουν κι εγώ εκεί».

post4

Δε χρειάζεται κάτι πολύπλοκο για να είναι επιτυχημένο, αλλά κάτι άμεσο.

Δεν είναι τυχαίο που μέσα σε μόνο πέντε(5) ημέρες σημειώθηκαν, στο City Testπάνω από 3.000 παιχνίδια. Η επιθυμία του χρήστη να «ανακαλύψει» την πόλη του, αυξάνει παράλληλα την επιθυμία του να το κάνει share στους φίλους του. Με αυτόν τον τρόπο διατηρείται ένα υψηλό engagement.

Σε λιγότερο από 5 μέρες, η σελίδα συγκέντρωσε ήδη πάνω από 2.000 νέους fans.

Μπορείτε να παίξετε το City Test τώρα!  

Advertising · Case Studies · Facebook

abarth · alfa romeo · application · aygo · city test · Facebook · fans · fiat · giulietta · hyundai · lamda · toyota · yaris · ΛΑΜΔΑ

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

5 Χρήσεις των Google Trends για την ενίσχυση του SEO σας!

»

Το Facebook ανακοινώνει την εισαγωγή διαφημίσεων στο WhatsApp μέσα στο 2019.

»

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο