Φτιάξτε την εταιρική σελίδα σας στο Linkedin
Τον τελευταίο καιρό το LinkedIn αλλάξει σε πολλά επίπεδα και γίνεται ολοένα και καλύτερο. Τρανταχτό παράδειγμα είναι οι σελίδες των εταιριών που έχουν αλλάξει design και είναι ακόμα πιο φιλικές προς τους χρήστες.
Σας έχουμε λοιπόν 5 βήματα για να φτιάξετε τις σελίδες στο LinkedIn και να κερδίσετε όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτές.
1. Cover Photo
Πρώτο βήμα είναι να φτιάξετε την εικόνα της σελίδας σας με την cover photo. Μπορείτε να φτιάξετε διαφορετικές εικόνες που θα μπουν στις κατηγορίες “home”, “careers” και “products & services” (μάλιστα στη σελίδα των προϊόντων μπορούν να μπουν τρεις διαφορετικές εικόνες σε slideshow που η κάθε μία παραπέμπουν σε link της επιλογής σας) ενώ οι διαστάσεις τους πρέπει να είναι 646px x 220px.
2. Περιγραφή εταιρίας
Παρά το γεγονός ότι η περιγραφή της εταιρίας σας βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας είναι σημαντικό να υπάρχουν οι απαραίτητες πληροφορίες που μπορεί να ψάξει κάποιος ενδιαφερόμενος. Αυτές μπορεί να είναι από τους τομείς στους οποίους ειδικεύεται η εταιρία σας μέχρι και την ιστοσελίδα σας.
3. Σελίδα καριέρας
To Linkedin είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για να βρείτε τον επόμενο συνεργάτη ή εργαζόμενό σας γι’ αυτό η σελίδα “Careers” είναι το μέρος όπου μπορείτε να προβάλετε τις θέσεις εργασίας στις οποίες αναζητείτε άτομα. Το να βάλετε μία “αγγελία” στη σελίδα σας έχει ένα συγκεκριμένο κόστος ανάλογα με την περιοχή στην οποία στοχεύετε να την προωθήσετε αλλά και τη χρονική διάρκεια κατά την οποία θα είναι η “αγγελία” σας online. Βέβαια υπάρχουν και άλλα premium προγράμματα για να φτιάξετε ακόμα πιο όμορφη σελίδα όπως της Dell που όμως έχει και παραπάνω κόστος.
4. Σελίδα προϊόντων
Ίσως αυτή είναι η πιο σημαντική σελίδα που πρέπει να προσέξετε. Εδώ παρουσιάζονται τα προϊόντα σας και είναι το μέρος από το οποίο μπορείτε να βγάλετε χρήματα για την εταιρία σας. Μπορείτε να προσθέσετε όσα προϊόντα θέλετε χωρίς κανέναν περιορισμό και να δώσετε link στο site σας όπου ο πελάτης μπορεί να βρει ακόμα περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτά.
Είναι καλό να ζητήσετε από τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας να προτείνουν τα προϊόντα σας μέσα από αυτή τη σελίδα.
5. Status Updates
Ένα ακόμα πολύ σημαντικό κομμάτι της σελίδας σας είναι τα status updates καθώς είναι το δεύτερο πράγμα που βλέπει κάποιος χρήστης μετά την cover photo. Στείλτε updates της εταιρίας σας στα άτομα που την ακολουθούν σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μάλιστα δίνεται η δυνατότητα να δείτε στατιστικά από το πόσο καλά τα πήγαν τα post που έχετε κάνει μέσα από στατιστικά που παρουσιάζει το LinkedIn κάτω από κάθε post που κάνετε.