Όροι διαγωνισμών
Μπορεί το κομμάτι των social media να είναι καινούριο αλλά στη δημιουργία content, στο marketing και τη διοργάνωση διαγωνισμών η εταιρεία μου ασχολείται από το 2002, έχοντας συμμετέχει στη διοργάνωση διαγωνισμών με δώρα μετρητά, ταξίδια, gadgets αλλά και αυτοκίνητα.
Θα πρότεινα λοιπόν τόσο στους brand owners όσο και στους φίλους μου που παρέχουν υπηρεσίες social media να προσέξουν όταν κάνουν διαγωνισμούς να είναι νόμιμοι.
Ακόμα και ένα δώρο μικρής αξίας, όταν αυτό δίνεται με διαγωνισμό τότε θα πρέπει να υπάρχουν οι όροι που είτε είναι κατατεθιμένοι σε συμβολαιογράφο πριν την έναρξη του διαγωνισμού, είτε έχουν αναρτηθεί σε κάποια ιστοσελίδα.
Αν επιλέξετε να αναρτήσετε τους όρους του διαγωνισμού σε μια σελίδα, θα πρέπει να ξέρετε διατηρείτε το δικαιώμα αλλαγής τους μόνο με έκδοση δεύτερης σελίδας όπου περιγράφεται η τροποποίηση των όρων και όχι με το να πάτε να διορθώσετε με το χέρι τη σελίδα που περιείχε τους αρχικούς όρους.
Η κατάθεση σε συμβολαιογράφο πάντως σας καλύπτει απείρως καλύτερα, αφού έτσι λογικά θα μπορέσει ο συμβολαιογράφος να είναι και παρών στην κλήρωση για να μην κατηγορηθείτε πως η κλήρωση είναι στημένη.
Προς γνώση και συμμόρφωση.