The New Stuff - Suit digital marketing

Content Marketing: Πότε να αυξήσετε το Budget Spending.

Olga Piperidou


Με την πάροδο του χρόνου και παράλληλα με τη ραγδαία και συνεχή ανάπτυξη των Social Media είναι πολύ σημαντικό να καθορίζεται σωστά το Content Budget Spending ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Πώς όμως μπορούμε να καθορίσουμε τον προϋπολογισμό, έτσι ώστε να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα;

Αν αναλογιστούμε πόσο το σωστά κατανεμημένο budget σχετίζεται με την επιτυχία της επιχείρησής μας, τότε η λήψη αποφάσεων, όσο και η αναποφασιστικότητά μας, αποκτούν πρωταρχικό ρόλο για την ανοδική μας πορεία. Αρκεί να λάβουμε υπόψη μας τα παρακάτω στατιστικά για να κατανοήσουμε την αναγκαιότητα της επένδυσης στο content marketing.

Καταγραφή

Ακόμη, σύμφωνα με μετρήσεις τόσο οι B2B όσο και οι B2C εταιρίες εστιάζουν εξίσου στην παραγωγή περιεχομένου, ενώ βάσει projections το ερχόμενο έτος το 55% και το 59% των εταιριών αυτών αντιστοίχως θα αυξήσουν το content marketing budget τους. Συνολικά, το 91% των Β2Β Marketers, χρησιμοποιούν ήδη Content Marketing, ενώ οι B2C προβλέπεται να αυξήσουν τη δημιουργία content κατά 70% συγκριτικά με φέτος.

Αξίζει να παρατηρήσει κανείς πόση βαρύτητα δίνουν στη δημιουργία σωστού και ποιοτικού content μεγάλα διεθνή brands:

Καταγραφή

  • H Coca-Cola, αφιερώνει περισσότερο budget για τη δημιουργία περιεχομένου, από αυτό που δίνει για τηλεοπτική διαφήμιση.
  • Η Red Bull απασχολεί 135 επαγγελματίες στο κομμάτι του Content Marketing και του Media Strategy.
  • Στην ομάδα του digital της Nestle, 20 community managers και designers ασχολούνται καθημερινά για την άρτια παραγωγή περιεχομένου.

Φαίνεται λοιπόν πως σιγά σιγά ο κόσμος συνειδητοποιεί πόσο καθοριστικό είναι το content για μία επιτυχημένη online marketing στρατηγική. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τα παρακάτω στοιχεία:

Καταγραφή

Ποια είναι όμως τα σημάδια που δείχνουν πως χρειάζεται επειγόντως να αυξήσετε το Content Marketing Budget;

  • Μη αποτελεσματικό Content Marketing

Σύμφωνα με έρευνες, οι λιγότερο αποτελεσματικοί B2B Marketers, παρατηρείται πως χρησιμοποιούν μόλις το 16% του προϋπολογισμού τους στο content. Αυτό ωστόσο είναι κάτι που θα πρέπει να αλλάξει, διότι διανύουμε μία εποχή που το marketing βασίζεται ως επί το πλείστον στο δημιουργικό και ξεχωριστό περιεχόμενο, προκειμένου να ξεχωρίσει το προϊόν ή ύπηρεσία μας.

  • Έλλειψη ταλαντούχου προσωπικού

Υπολογίζεται πως κατά τη διάρκεια του 2016, το 56% των επιχειρήσεων, θα φροντίσουν να επανδρώσουν το δημιουργικό τους τμήμα με ταλαντούχα στελέχη, καθώς μέχρι τώρα τα στοιχεία δείχνουν πως το ήδη υπάρχον προσωπικό δεν είναι αρκετό για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες των επιχειρήσεων.

  • Έλλειψη «φρέσκου» περιεχομένου

Μη συνεπές, ακατάλληλο και χωρίς συνέχεια content, είναι οι βασικοί λόγοι που το  77% των marketers, σχεδιάζουν να αυξήσουν το Content Production μέσα στο 2016. Όπως εχουμε ξαναπεί, το φρέσκο, δημιουργικό και μοναδικό περιεχόμενο είναι αυτό που θα προσεκλύσει το κοινό μέσα στον καταιγισμό των διαφημιστικών μηνυμάτων. Επομένως, είναι επιτακτική η ανάγκη για την παραγωγή σωστού και ποιοτικού content.

  • Κακό ROI λόγω μη ποιοτικού content 

Περισσότερο από το 4% των ανθρώπων του χώρου, δηλώνουν πως είναι ζωτικής σημασίας να αυξηθεί η ποιότητα του περιεχομένου των σελίδων τους και γενικότερα των καμπανιών τους, έτσι ώστε να μην ζημιώνεται το ROI.

Δείτε εδώ ολόκληρο το infographic σχετικά με το allocation του content marketing budget. Θα σας πείσει πως η σοφή επένδυση στην παραγωγή content θα φέρει αξιοσημείωτη άνοδο στην αποτελεσματικότητα του marketing σας. 🙂

Content · Facebook · Online Marketing · Social Media

budget · Content · content marketing · Facebook · spending

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Olga Piperidou

Η Όλγα έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Επικοινωνίας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος. Με έντονο ενδιαφέρον για τη διαφήμιση αλλά και τα Social Media, αυτή την περίοδο δραστηριοποιείται στο χώρο του digital ως Account Manager στη Socialab

Recently Published

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο