The New Stuff - Suit digital marketing

Content Marketing: Πότε να αυξήσετε το Budget Spending.

Olga Piperidou


Με την πάροδο του χρόνου και παράλληλα με τη ραγδαία και συνεχή ανάπτυξη των Social Media είναι πολύ σημαντικό να καθορίζεται σωστά το Content Budget Spending ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Πώς όμως μπορούμε να καθορίσουμε τον προϋπολογισμό, έτσι ώστε να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα;

Αν αναλογιστούμε πόσο το σωστά κατανεμημένο budget σχετίζεται με την επιτυχία της επιχείρησής μας, τότε η λήψη αποφάσεων, όσο και η αναποφασιστικότητά μας, αποκτούν πρωταρχικό ρόλο για την ανοδική μας πορεία. Αρκεί να λάβουμε υπόψη μας τα παρακάτω στατιστικά για να κατανοήσουμε την αναγκαιότητα της επένδυσης στο content marketing.

Καταγραφή

Ακόμη, σύμφωνα με μετρήσεις τόσο οι B2B όσο και οι B2C εταιρίες εστιάζουν εξίσου στην παραγωγή περιεχομένου, ενώ βάσει projections το ερχόμενο έτος το 55% και το 59% των εταιριών αυτών αντιστοίχως θα αυξήσουν το content marketing budget τους. Συνολικά, το 91% των Β2Β Marketers, χρησιμοποιούν ήδη Content Marketing, ενώ οι B2C προβλέπεται να αυξήσουν τη δημιουργία content κατά 70% συγκριτικά με φέτος.

Αξίζει να παρατηρήσει κανείς πόση βαρύτητα δίνουν στη δημιουργία σωστού και ποιοτικού content μεγάλα διεθνή brands:

Καταγραφή

  • H Coca-Cola, αφιερώνει περισσότερο budget για τη δημιουργία περιεχομένου, από αυτό που δίνει για τηλεοπτική διαφήμιση.
  • Η Red Bull απασχολεί 135 επαγγελματίες στο κομμάτι του Content Marketing και του Media Strategy.
  • Στην ομάδα του digital της Nestle, 20 community managers και designers ασχολούνται καθημερινά για την άρτια παραγωγή περιεχομένου.

Φαίνεται λοιπόν πως σιγά σιγά ο κόσμος συνειδητοποιεί πόσο καθοριστικό είναι το content για μία επιτυχημένη online marketing στρατηγική. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τα παρακάτω στοιχεία:

Καταγραφή

Ποια είναι όμως τα σημάδια που δείχνουν πως χρειάζεται επειγόντως να αυξήσετε το Content Marketing Budget;

  • Μη αποτελεσματικό Content Marketing

Σύμφωνα με έρευνες, οι λιγότερο αποτελεσματικοί B2B Marketers, παρατηρείται πως χρησιμοποιούν μόλις το 16% του προϋπολογισμού τους στο content. Αυτό ωστόσο είναι κάτι που θα πρέπει να αλλάξει, διότι διανύουμε μία εποχή που το marketing βασίζεται ως επί το πλείστον στο δημιουργικό και ξεχωριστό περιεχόμενο, προκειμένου να ξεχωρίσει το προϊόν ή ύπηρεσία μας.

  • Έλλειψη ταλαντούχου προσωπικού

Υπολογίζεται πως κατά τη διάρκεια του 2016, το 56% των επιχειρήσεων, θα φροντίσουν να επανδρώσουν το δημιουργικό τους τμήμα με ταλαντούχα στελέχη, καθώς μέχρι τώρα τα στοιχεία δείχνουν πως το ήδη υπάρχον προσωπικό δεν είναι αρκετό για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες των επιχειρήσεων.

  • Έλλειψη «φρέσκου» περιεχομένου

Μη συνεπές, ακατάλληλο και χωρίς συνέχεια content, είναι οι βασικοί λόγοι που το  77% των marketers, σχεδιάζουν να αυξήσουν το Content Production μέσα στο 2016. Όπως εχουμε ξαναπεί, το φρέσκο, δημιουργικό και μοναδικό περιεχόμενο είναι αυτό που θα προσεκλύσει το κοινό μέσα στον καταιγισμό των διαφημιστικών μηνυμάτων. Επομένως, είναι επιτακτική η ανάγκη για την παραγωγή σωστού και ποιοτικού content.

  • Κακό ROI λόγω μη ποιοτικού content 

Περισσότερο από το 4% των ανθρώπων του χώρου, δηλώνουν πως είναι ζωτικής σημασίας να αυξηθεί η ποιότητα του περιεχομένου των σελίδων τους και γενικότερα των καμπανιών τους, έτσι ώστε να μην ζημιώνεται το ROI.

Δείτε εδώ ολόκληρο το infographic σχετικά με το allocation του content marketing budget. Θα σας πείσει πως η σοφή επένδυση στην παραγωγή content θα φέρει αξιοσημείωτη άνοδο στην αποτελεσματικότητα του marketing σας. 🙂

Content · Facebook · Online Marketing · Social Media

budget · Content · content marketing · Facebook · spending

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Olga Piperidou

Η Όλγα έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Επικοινωνίας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος. Με έντονο ενδιαφέρον για τη διαφήμιση αλλά και τα Social Media, αυτή την περίοδο δραστηριοποιείται στο χώρο του digital ως Account Manager στη Socialab

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting