Αλλαγές σε Google και Facebook για τα content sites
Έχετε ένα content site; Δηλαδή Blog ή Portal ή ειδησεογραφικό site;
Τότε μάλλον πρέπει να μάθετε για τις αλλαγές αυτές γιατί σας επηρεάζουν (αρνητικά) αν δεν τις λάβετε υπόψη σας.
Αλλαγή πρώτη: Το google λανσάρισε το “standout” tag.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε αλλαγές στο CMS σας ώστε να μπορείτε να μαρκάρετε κάποια θέματά σας ως εξέχοντα (featured) προκειμένου να τυγχάνουν μεγαλύτερης προσοχής από τον γίγαντα των αναζητήσεων.
Αυτό μπορείτε να το κάνετε μόνο για μέχρι 7 άρθρα την εβδομάδα. Αν το κάνετε περισσότερο, το Google αγνοεί όλο το tag για όλο το site. Εξαίρεση αποτελεί το να θέλετε να δώσετε ένα featured link σε άλλο site, όπου εκεί μπορείτε να δώσετε απεριόριστη αξία.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι όμιλοι που έχουν περισσότερα από μόνο ένα website μπορούν να ανταλλάξουν μεταξύ τους links ως featured και να ανέβει η αξία τους σε σχέση με άλλα sites που δεν αξιοποιούν το tag αυτό.
Αλλαγή δεύτερη: Το facebook έδωσε περισσότερη σημασία στο EdgeRank
Σε περίπτωση που την τελευταία εβδομάδα δεν επισκεφθήκατε τον Άρη για ένα σύντομο ταξίδι, κάτι θα πήρε το μάτι σας για τις αλλαγές στο Facebook.
Αυτές επηρεάζουν άμεσα το τι βλέπουν τελικά οι χρήστες από τις αναρτήσεις που κάνετε στη σελίδα σας στο Facebook.
Τα περισσότερα content sites έχουν μια σελίδα στην οποία αναρτούν πολλές φορές τη μέρα ή αναρτούν μέσω RSS. Το ξέρω γιατί αυτή (η δεύτερη) είναι μια αμαρτία που κάνω κι εγώ στη σελίδα του Suit. Αλλά το Suit δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό και τα pageviews του δεν αντιστοιχούν σε διαφημιστικό έσοδο.
Η τακτική αυτή όμως για μεγάλα sites είναι μεγάλο λάθος, καθώς με τις νέες αλλαγές το facebook έκανε ακόμα πιο δύσκολο για τους συχνούς posters (σελίδες ή άτομα) να εμφανίζονται συχνά στους fans τους. Ρίξτε μια ματιά και στο σχετικό άρθρο.