The New Stuff - Suit digital marketing

Custom Platforms

George Anagnostopoulos


Συμβαίνει κάθε μέρα τουλάχιστον σε μια εταιρεία.

Πριν καιρό έφτιαξε ένα website, εμπιστεύθηκε κάποια άτομα τότε, τα πηγαίνανε καλά ο πάροχος με τον πελάτη μέχρι που κάποια στιγμή για οποιοδήποτε λόγο, ο πελάτης θέλει να μεταφέρει το website του σε άλλη εταιρεία.

Και εδώ μπαίνει το ερώτημα: σε τι πλατφόρμα είχε δημιουργηθεί το website;

Οι περισσότεροι πελάτες είχαν εστιάσει στο σχεδιαστικό κομμάτι και μπορεί να μην συνειδητοποιήσαν πως η φράση «το site θα στηθεί σε μια custom πλατφόρμα»  σημαίνει στην πραγματικότητα πως «δε θα μπορείτε να φύγετε κι αν το θέλετε, γιατί μας ανήκουν τα δικαιώματα της πλατφόρμας (και πιθανόν κανείς άλλος δε θα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει)».

Για την πλειοψηφία των websites το μόνο που απαιτείται είναι ένα καλό CMS, ώστε να διαχειριστεί το περιεχόμενο. Και υπάρχουν παγκοσμίως 3 διαφορετκές πλατφόρμες που έχουν αποδείξει πως κάνουν τη διαχείριση περιεχομένου καλύτερα από οποιαδήποτε μικρομεσαία πλατφόρμα που έχει σαν μοναδικό σκοπό να κλειδώσει τον πελάτη σε έναν πάροχο.

Οι πλατφόρμες αυτές σε σειρά admin-friendliness για νέους χρήστες είναι οι εξής:

  • WordPress: Γρήγορη και εύκολη. Στο showcase της περιλαβάνει το site του MSNBC, του Time, του Wall Street Journal, του Usain Bolt, του Snoop Dogg και των Rolling Stones και πολλά άλλα.
  • Joomla: Σχετικά εύκολη, επεκτάσιμη και σε πράγματα πέρα από CMS.  Στο showcase της περιλαμβάνονται το site της Peugeot, του Guggenheim Musem, της Danone και πολλά ακόμη.
  • Drupal: Όχι τόσο εύκολη αλλά πλήρως επεκτάσιμη. Απαιτεί well-trained χρήστες και δυνατούς developers για να κάτι custom. Στο showcase της περιλαμβάνονται sites όπως της Danone (Βελγίου αυτή τη φορά), της Διεθνής Αμνηστίας, του Economist, του Mtv και του Λευκού Οίκου και άλλα.

CMS Platforms

Κάθε μία από αυτές τις πλατφόρμες έχει πάνω από ένα εκατομμύριο εγκαταστάσεις σε μικρά ή μεγάλα websites και σίγουρα υπάρχουν αρκετές συγκρίσεις για το ποια πλατφόρμα καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες κάθε πελάτη.

Το βασικό εδώ όμως είναι άλλο. Το βασικό είναι οι πλατφόρμες αυτές διατίθενται δωρεάν και κανένας δεν έχει δικαιώμα να χρεώσει για την πλατφόρμα. Μπορεί να χρεώσει για την εγκατάσταση, την παραμετροποίηση, το σχεδιασμό, τις εξτρά λειτουργίες (plugins, extensions, modules και άλλα τέτοια), τη φιλοξενία…
Αλλά επειδή η πλατφόρμα είναι στάνταρ, ο πελάτης μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει πάροχο, σχεδιασμό, λειτουργίες και να κρατήσει τον πυρήνα ίδιο, αφού δεν αλλάζει πλατφόρμα.

Λάβετέ το υπόψη σας όταν παίρνετε τέτοιες αποφάσεις.

 

 

 

 

Tools

cms · drupal · joomla · platforms · wordpress

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting