The New Stuff - Suit digital marketing

Εξυπηρέτηση πελατών μέσω Facebook Messenger Business App

John Kavvadias


Εδώ και μια δεκαετία το Facebook έχει καθιερωθεί ως ένα σημαντικό tool επικοινωνίας, καθώς οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν αμεσότερη σχέση με τους πελάτες τους και να έρθουν σε επαφή με καινούργιους, δημοσιεύοντας πληροφορίες και νέα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Γι’ αυτό το λόγο, το Facebook ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα, στο F8 developer conference που διοργάνωσε στο San Francisco, το λανσάρισμα μιας νέας έκδοσης του Facebook Messenger διαμορφωμένο για την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

BN-HP125_0325fa_J_20150325160701

Το Facebook Messenger Business δημιουργήθηκε για να δώσει νέο αέρα στην εξυπηρέτηση πελατών ενθαρρύνοντας τους Facebook users να κάνουν αγορές online χρησιμοποιώντας την εφαρμογή με ασφάλεια.

Οι εταιρείες την ίδια στιγμή θα έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν τα στοιχεία του αγοραστή (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, στοιχεία πιστωτικής κάρτας). Με το Facebook Messenger Business οι επιχειρήσεις μπορούν να στέλνουν ηλεκτρονικές αποδείξεις αγορών στους πελάτες τους και να τους παρέχουν ενημέρωση σχετικά με τα στάδια προετοιμασίας/κατασκευής της παραγγελίας τους. Μόλις πραγματοποιηθεί μια αγορά online, ο χρήστης λαμβάνει ένα μήνυμα επιβεβαίωσης, αρκεί να έχει ανοιχτό το tab του Facebook Messenger στον ίδιο Browser με το website της πωλήτριας εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Messenger παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες της να επεξεργαστούν την αγοράς τους, αλλάζοντας την παραγγελία τους ή ακόμα και ακυρώνοντας την.

Επίσης το Facebook προσθέτει νέα δυνατότητα στο Messenger, όπου οι χρήστες θα μπορούν να εγκαταστήσουν εφαρμογές και θα μπορούν να επεξεργαστούν, να ενσωματώσουν και να αναπαράγουν media, όπως video και κινούμενες εικόνες (GIF). Με αυτόν τον τρόπο, το Facebook αποκτά καλύτερο engagement με τους app developers, οι οποίοι με τη σειρά τους μπορούν να φτιάξουν εφαρμογές για το Messenger.

Με μια γενική ματιά, το Facebook εισέρχεται δυνατά στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, απειλώντας τα emails και τα chat rooms που μέχρι σήμερα χρησιμοποιούν οι εταιρείες για την κύρια επικοινωνία με τους πελάτες τους.

Προς το παρόν, η εφαρμογή αυτή είναι διαθέσιμη σε ένα συγκεκριμένο αριθμό εταιριών στο εξωτερικό και ανυπομονούμε να τη δούμε σύντομα live και στη χώρα μας.

Facebook · Mobile Marketing

engagement · Facebook · facebook messenger · marketing · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers

John Kavvadias

Ο Γιάννης Καββαδίας σπούδασε Marketing στην Αγγλία, όπου έχει λάβει τον τίτλο του Master of Science. Έχει αποκτήσει επαγγελματική εμπειρία σε Αθήνα και το Λονδίνο σε εταιρείες FMCG. Άρχισε την ενασχόληση του με το ψηφιακό μάρκετινγκ, στη Socialab.

Recently Published

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο