The New Stuff - Suit digital marketing

Εξυπηρέτηση πελατών μέσω Facebook Messenger Business App

John Kavvadias


Εδώ και μια δεκαετία το Facebook έχει καθιερωθεί ως ένα σημαντικό tool επικοινωνίας, καθώς οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν αμεσότερη σχέση με τους πελάτες τους και να έρθουν σε επαφή με καινούργιους, δημοσιεύοντας πληροφορίες και νέα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Γι’ αυτό το λόγο, το Facebook ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα, στο F8 developer conference που διοργάνωσε στο San Francisco, το λανσάρισμα μιας νέας έκδοσης του Facebook Messenger διαμορφωμένο για την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

BN-HP125_0325fa_J_20150325160701

Το Facebook Messenger Business δημιουργήθηκε για να δώσει νέο αέρα στην εξυπηρέτηση πελατών ενθαρρύνοντας τους Facebook users να κάνουν αγορές online χρησιμοποιώντας την εφαρμογή με ασφάλεια.

Οι εταιρείες την ίδια στιγμή θα έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν τα στοιχεία του αγοραστή (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, στοιχεία πιστωτικής κάρτας). Με το Facebook Messenger Business οι επιχειρήσεις μπορούν να στέλνουν ηλεκτρονικές αποδείξεις αγορών στους πελάτες τους και να τους παρέχουν ενημέρωση σχετικά με τα στάδια προετοιμασίας/κατασκευής της παραγγελίας τους. Μόλις πραγματοποιηθεί μια αγορά online, ο χρήστης λαμβάνει ένα μήνυμα επιβεβαίωσης, αρκεί να έχει ανοιχτό το tab του Facebook Messenger στον ίδιο Browser με το website της πωλήτριας εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Messenger παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες της να επεξεργαστούν την αγοράς τους, αλλάζοντας την παραγγελία τους ή ακόμα και ακυρώνοντας την.

Επίσης το Facebook προσθέτει νέα δυνατότητα στο Messenger, όπου οι χρήστες θα μπορούν να εγκαταστήσουν εφαρμογές και θα μπορούν να επεξεργαστούν, να ενσωματώσουν και να αναπαράγουν media, όπως video και κινούμενες εικόνες (GIF). Με αυτόν τον τρόπο, το Facebook αποκτά καλύτερο engagement με τους app developers, οι οποίοι με τη σειρά τους μπορούν να φτιάξουν εφαρμογές για το Messenger.

Με μια γενική ματιά, το Facebook εισέρχεται δυνατά στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, απειλώντας τα emails και τα chat rooms που μέχρι σήμερα χρησιμοποιούν οι εταιρείες για την κύρια επικοινωνία με τους πελάτες τους.

Προς το παρόν, η εφαρμογή αυτή είναι διαθέσιμη σε ένα συγκεκριμένο αριθμό εταιριών στο εξωτερικό και ανυπομονούμε να τη δούμε σύντομα live και στη χώρα μας.

Facebook · Mobile Marketing

engagement · Facebook · facebook messenger · marketing · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers

John Kavvadias

Ο Γιάννης Καββαδίας σπούδασε Marketing στην Αγγλία, όπου έχει λάβει τον τίτλο του Master of Science. Έχει αποκτήσει επαγγελματική εμπειρία σε Αθήνα και το Λονδίνο σε εταιρείες FMCG. Άρχισε την ενασχόληση του με το ψηφιακό μάρκετινγκ, στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting