The New Stuff - Suit digital marketing

Πατέρας έμαθε από ηλεκτρονικό κατάστημα ότι η κόρη του ήταν έγκυος. Πώς;

Natalia Boubaliki


Πατέρας έξαλλος τηλεφώνησε στον διευθυντή του καταστήματος Target στη Μινεσότα καθώς η κόρη του λάμβανε συνεχώς κουπόνια για κούνιες και μωρουδιακά ρούχα από το συγκεκριμένο κατάστημα, ενώ ήταν μόλις στο λύκειο.

Στην πραγματικότητα το Target γνώριζε πολύ καλά τι έκανε, σε αντίθεση με τον πατέρα της κοπέλας, ο οποίος τελικά χρειάστηκε να απολογηθεί στον υπάλληλο, αφού δε γνώριζε μέχρι τότε ότι η κόρη του ήταν πράγματι έγκυος. Ακούγεται απίστευτο; Στην πραγματικότητα, δεν είναι.

target

Πως εξηγείται ότι το Target γνώριζε;

Είναι γεγονός ότι το Target, όπως και πολλές άλλες εταιρείες συλλέγουν πολύ προσεκτικά στοιχεία και πληροφορίες που αφορούν τους πελάτες τους, καθώς ο κάθε αγοραστής ταυτίζεται με ένα μοναδικό Guest ID. Οποιαδήποτε αλληλεπίδραση έχει ο αγοραστής με το κατάστημα, με οποιονδήποτε τρόπο, από το να αγοράσει χαρτί τουαλέτας μέχρι να συμμετέχει σε κάποια έρευνα, καταγράφεται στο προσωπικό του ΙD.

Σημαντικά γεγονότα και αλλαγές στις ζωές μας όπως ο γάμος, η αλλαγή εργασίας, η εγκυμοσύνη κλπ. προσφέρουν χρήσιμα στοιχεία για retailers. Με αυτή τη λογική προσλήφθηκε ο στατιστικολόγος Andrew Polo από την εταιρεία Target. Mε βάση τα στοιχεία που προκύπτουν από τις αγοραστικές συνήθειες, o Polo είναι σε θέση να εντοπίσει περίπου 25 προϊόντα που, όταν αγορασθούν από κοινού, μπορεί να γίνει η παραδοχή ότι μία γυναίκα είναι έγκυος. Στη συνέχεια ακολουθούν ενημερωτικές προσφορές και κουπόνια που αποστέλλονται στην πιθανότατα έγκυο σε όλα τα στάδια της εγκυμοσύνης της.

Κατόπιν έρευνας από το Carnegie Mellon University βρέθηκαν εργαλεία που έχουν ως στόχο να περιορίσουν τη διαδικτυακή συμπεριφορική διαφήμιση (Online Behavioral Advertising), τα οποία όμως αποδεικνύονται είτε αναποτελεσματικά, είτε αρκετά περίπλοκα για να χρησιμοποιηθούν από τον περισσότερο κόσμο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί κάποιος να περάσει λίγο χρόνο προσπαθώντας να καταλάβει ένα πρόγραμμα όπως το TACO.

Μπορεί να φαίνεται εντυπωσιακό αν συλλογιστεί κανείς ότι η Google και το Facebook, ακόμα και το Target, γνωρίζουν πολύ περισσότερα για εμάς από ό, τι οι ίδιοι μας οι γονείς. Το ερώτημα εδώ, όμως, είναι κατά πόσο κάτι τέτοιο θα έπρεπε να μας προβληματίζει, καθώς στην πραγματικότητα μας εξυπηρετεί το να δεχόμαστε στοχευμένη διαφήμιση, από το να βομβαρδιζόμαστε από προϊόντα που δεν έχουν καμία αξία για εμάς.

Advertising

big data · target

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Natalia Boubaliki

Η Ναταλία είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και εργάζεται τα τελευταία 4 χρόνια στον τομέα του Marketing.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting