The New Stuff - Suit digital marketing

Data protection issues: ποιες είναι οι υποχρεώσεις μίας εταιρίας

Despina Skordili


Έχουμε τονίσει επανειλημμένα ότι, στον χώρο του digital marketing, δεν αρκεί να είναι κανείς δημιουργικός και να εξελίσσεται διαρκώς. Πρέπει να είναι συνέχεια ενημερωμένος για τις υποχρεώσεις που οφείλει να τηρεί προκειμένου να εξασφαλίζει την προστασία δεδομένων των χρηστών που έχει συλλέξει και επεξεργάζεται για διαφημιστικούς σκοπούς. Τελευταία, αρκετοί έχουμε σίγουρα ακούσει περιπτώσεις διαφημιστών και agencies που δεν ακολουθούν τις σωστές πρακτικές data protection, με αποτέλεσμα να εκθέτουν τα προσωπικά δεδομένα που έχουν στη διάθεσή τους και, φυσικά, να δημιουργούν κακό όνομα για το brand.

security-data

Μία εταιρία που είναι υπεύθυνη και σέβεται την ιδιωτικότητα των online χρηστών οφείλει να διατηρεί αρχείο δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σύμφωνα με τα μέτρα ασφαλείας που έχει ορίσει η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) και να εξασφαλίζει ότι τα στοιχεία αυτά δεν κινδυνεύουν να πέσουν σε λάθος χέρια. Ένας από του βασικότερους κανόνες που πρέπει να τηρεί είναι να διαθέτει υπεύθυνο ασφαλείας και ομάδα Συστήματος Διατήρησης Δεδομένων, που διαθέτουν τις κατάλληλες γνώσεις και εμπειρία για προστατεύουν τις πληροφορίες προσωπικού χαρακτήρα, αλλά και να εξασφαλίζουν ότι αυτές δεν μπορούν να γίνουν προσβάσιμες σε τρίτους ακόμα και σε περίπτωση παραβίασης. Ακόμα, η εταιρία οφείλει να κάνει έλεγχο αξιοπιστίας των προσωπικών δεδομένων, να δημιουργεί αντίγραφα ασφαλείας και να δεσμεύεται ότι θα τα καταστρέψει μετά το πέρας του προβλεπόμενου χρόνου διατήρησής τους.

Την επόμενη φορά που θα αναζητήσετε ένα digital agency για την προώθηση του brand σας, σιγουρευτείτε ότι τηρεί τα παραπάνω μέτρα ασφαλείας, ελέγχοντας εάν είναι εγγεγραμμένο στην ΑΠΔΠΧ ως διαχειριστής και επεξεργαστής πληροφοριών.

Advertising · Why you need a good agency

data protection · ΑΠΔΠΧ

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο