Death by Typography
Ο τίτλος ίσως δεν είναι αντιπροσωπευτικός αυτού που θέλω να πω, αλλά έτσι λέγεται η εικόνα που βρήκα στο deviantart. Στην πραγματικότητα θέλω να μιλήσω για branding. Μιλούσαμε με μια μεγάλη εταιρεία-πελάτη, ονόματα δε λέμε γιατί τη γουστάρουμε, η οποία ανάμεσα στα brands της έχει ένα το οποίο θέλει όταν αποτυπώνεται γραπτώς, να έχει συγκεκριμένο spelling.
Πολύ συγκεκριμένο spelling.
Και το ότι ο περισσότερος κόσμος δεν γράφει το brand όπως πρέπει, αλλά παραλείπει μια λεπτομέρεια, είναι μεγάλο πρόβλημα.
Κάτι σαν να λέμε ότι η Nestlé επιμένει να διορθώνει τους χρήστες όταν γράφουν το brand της χωρίς τον τόνο στο e. Η εν λόγω εταιρεία δεν είναι η Νεστλέ, αλλά αν ήταν και έβλεπαν πως έγραψα το μπραντ τους στα ελληνικά, θα είχανε πάθει εγκεφαλικό.
Δεν τους είπα ότι προφανώς πολλοί χρήστες μπορεί να σχολιάζουν και σε greeklish αλλάζοντας τελείως και τα υπόλοιπα γράμματα του brand, σαν κάποιος ας πούμε να γράφει την Scotch Brite σαν skotsmprait.
Ευτυχώς οι άνθρωποι που μίλησα στην εταιρεία καταλαβαίνουν ότι αυτό δε θα έπρεπε να είναι λόγος αποχής από τα social media, αλλά δυστυχώς τα guidelines έρχονται από το εξωτερικό. Όταν ακούω άνθρωπο να ξέρει ότι το σύνθημά μας πρέπει να “They lead, you follow“, τότε πήγα πάσο. Οκ, καταλαβαίνεις το πρόβλημα, ας βρούμε λύση.
Έτοιμος ήμουν να μιλήσω με τον brand manager που τους χειρίζεται έξω, αλλά λόγω μεγάλης διαφοράς ώρας δεν το έκανα.
Ας είναι, θα βρούμε τι θα κάνουμε κι εκεί.
Challenge is our middle name, που να μην ήταν…