Designed by Apple
Με μια φοβερή emotional διαφήμιση βγήκε η Apple μέσα στον Ιούνιο:
[youtube= http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Zr1s_B0zqX0]
Και ενώ η διαφήμιση με έκανε να ανατριχιάσω, καθώς έχω περάσει από iPad και iPhone ως καταναλωτής, τώρα που έχω ξεπεράσει την Apple στα touch προϊόντα της, νομίζω πως η διαφήμιση παρα-επενδύει στο emotional κομμάτι κυρίως επειδή η Apple έχει σταματήσει να έχει αυτή την τεχνολογία υπεροχή που έδινε στους χρήστες αυτή τη φανταστική εμπειρία που δεν είχαν οι άλλες συσκευές.
Από τότε που πήρα το Sony Xperia Z, δε μου έλειψε το iPhone ούτε το iPad μου καθώς έχω και τα δύο αυτά σε ένα. Και πιστέψτε με, μεγάλο user base έχει πάει σε Android. Εδώ έχουμε γρήγορα στατιστικά από σχετικό άρθρο Απριλίου στο Time.
Τι συνέβη στην Αμερική μεταξύ Νοεμβρίου 2012 και Φεβρουαρίου 2013:
Τι συνέβη παγκοσμίως στο Q4 2012:
Φυσικά, αυτά είναι μόνη η μία μεριά της εικόνας. Υπάρχει και άλλα KPIs που δείχνουν την Apple να είναι πιο ψηλά. Αλλά αυτά τα KPIs θεωρώ πιο σημαντικά overall, καθώς το Αndroid (με leader τη Samsung) ανατρέπουν την αγορά.
Πρέπει να επενδύσετε σε μια mobile πλατφόρμα; Κάντε το σωστά.