The New Stuff - Suit digital marketing

Designed by Apple

George Anagnostopoulos


Με μια φοβερή emotional διαφήμιση βγήκε η Apple μέσα στον Ιούνιο:

Και ενώ η διαφήμιση με έκανε να ανατριχιάσω, καθώς έχω περάσει από iPad και iPhone ως καταναλωτής, τώρα που έχω ξεπεράσει την Apple στα touch προϊόντα της, νομίζω πως η διαφήμιση παρα-επενδύει στο emotional κομμάτι κυρίως επειδή η Apple έχει σταματήσει να έχει αυτή την τεχνολογία υπεροχή που έδινε στους χρήστες αυτή τη φανταστική εμπειρία που δεν είχαν οι άλλες συσκευές.

Από τότε που πήρα το Sony Xperia Z, δε μου έλειψε το iPhone ούτε το iPad μου καθώς έχω και τα δύο αυτά σε ένα. Και πιστέψτε με, μεγάλο user base έχει πάει σε Android. Εδώ έχουμε γρήγορα στατιστικά από σχετικό άρθρο Απριλίου στο Time.

Τι συνέβη στην Αμερική μεταξύ Νοεμβρίου 2012 και Φεβρουαρίου 2013:

oimg

Τι συνέβη παγκοσμίως στο Q4 2012:

oimg2

Φυσικά, αυτά είναι μόνη η μία μεριά της εικόνας. Υπάρχει και άλλα KPIs που δείχνουν την Apple να είναι πιο ψηλά. Αλλά αυτά τα KPIs θεωρώ πιο σημαντικά overall, καθώς το Αndroid (με leader τη Samsung) ανατρέπουν την αγορά.

Πρέπει να επενδύσετε σε μια mobile πλατφόρμα; Κάντε το σωστά.

 

Mobile

android · ios · ipad · iphone · kpis · samsung · sony

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο