The New Stuff - Suit digital marketing

Designed by Apple

George Anagnostopoulos


Με μια φοβερή emotional διαφήμιση βγήκε η Apple μέσα στον Ιούνιο:

[youtube= http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Zr1s_B0zqX0]

Και ενώ η διαφήμιση με έκανε να ανατριχιάσω, καθώς έχω περάσει από iPad και iPhone ως καταναλωτής, τώρα που έχω ξεπεράσει την Apple στα touch προϊόντα της, νομίζω πως η διαφήμιση παρα-επενδύει στο emotional κομμάτι κυρίως επειδή η Apple έχει σταματήσει να έχει αυτή την τεχνολογία υπεροχή που έδινε στους χρήστες αυτή τη φανταστική εμπειρία που δεν είχαν οι άλλες συσκευές.

Από τότε που πήρα το Sony Xperia Z, δε μου έλειψε το iPhone ούτε το iPad μου καθώς έχω και τα δύο αυτά σε ένα. Και πιστέψτε με, μεγάλο user base έχει πάει σε Android. Εδώ έχουμε γρήγορα στατιστικά από σχετικό άρθρο Απριλίου στο Time.

Τι συνέβη στην Αμερική μεταξύ Νοεμβρίου 2012 και Φεβρουαρίου 2013:

oimg

Τι συνέβη παγκοσμίως στο Q4 2012:

oimg2

Φυσικά, αυτά είναι μόνη η μία μεριά της εικόνας. Υπάρχει και άλλα KPIs που δείχνουν την Apple να είναι πιο ψηλά. Αλλά αυτά τα KPIs θεωρώ πιο σημαντικά overall, καθώς το Αndroid (με leader τη Samsung) ανατρέπουν την αγορά.

Πρέπει να επενδύσετε σε μια mobile πλατφόρμα; Κάντε το σωστά.

 

Mobile

android · ios · ipad · iphone · kpis · samsung · sony

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο