The New Stuff - Suit digital marketing

Digital 4 Pharma 2015

Mara Havaki


Ανταποκρινόμενη στην ανάγκη για αξιόπιστη γνώση, εμπειρία και εξειδίκευση σχετικά με τις ψηφιακές τάσεις διάδρασης και επικοινωνίας στο χώρο της υγείας, η GET2WORK  με την ευγενική υποστήριξη του ΣΦΕΕ, της ΠΕΦ και της ΕΕΦΑΜ, διοργανώνει για 2η χρονιά την επιμορφωτική δράση Digital4Pharma ειδικά για τα στελέχη των φαρμακευτικών επιχειρήσεων.

Banner1142x329

Μετά την επιτυχημένη, τόσο σε επίπεδο συμμετοχών όσο και αξιολόγησης, διεξαγωγή της 1ης επιμορφωτικής ημερίδας το Μάιο 2014 και λαμβάνοντας υπόψη τις προτάσεις των συμμετεχόντων, η 2η ημερίδα δίνει έμφαση στο ψηφιακό marketing και στην επικοινωνία και αλληλεπίδραση με τους επαγγελματίες υγείας και το ευρύ κοινό μέσω πολλαπλών καναλιών (multichannel) .

Στην ημερίδα θα συμμετέχουν ως εισηγητές εκπρόσωποι ανώτατων εκπαιδευτικών φορέων, εξειδικευμένα στελέχη της φαρμακευτικής αγοράς, σύμβουλοι / εκπαιδευτές, καθώς και επιλεγμένοι πάροχοι λύσεων & υπηρεσιών. Όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να συζητήσουν σχετικά με τις μεθοδολογίες, τα εργαλεία και κοινές πρακτικές digital marketing και multichannel customer engagement.

Στο δεύτερο μισό της ημερίδας οι συμμετέχοντες, ανάλογα με τα αντικείμενα του ενδιαφέροντός τους, θα μπορούν να συμμετέχουν σε δύο από τα τέσσερα διαθέσιμα φροντιστήρια προεπιλογής. Τα στοχευμένα φροντιστήρια θα παρέχουν εξειδικευμένη γνώση και κατάρτιση στην αξιοποίηση βασικών ψηφιακών καναλιών, όπως το remote detailing, τα portals επαγγελματιών υγείας, οι mobile συσκευές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σε ένα περιβάλλον έντονων αλλαγών και ραγδαίων εξελίξεων, σε επίπεδο δυναμικών αγοράς, ανταγωνισμού και αλλαγής συμπεριφοράς ασθενών και επαγγελματιών υγείας, είναι επιτακτική για τις επιχειρήσεις του χώρου της υγείας η ανάπτυξη κουλτούρας καινοτομίας, η επικαιροποίηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού και η προσαρμογή τους στη νέα ψηφιακή εποχή. Σκοπός της εκπαιδευτικής δράσης Digital4Pharma είναι να συμβάλλει στην κατανόηση και αφομοίωση των σύγχρονων ψηφιακών μέσων από τα στελέχη των φαρμακευτικών επιχειρήσεων, έτσι ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις αλλαγές, προκλήσεις και ευκαιρίες που διαμορφώνουν οι νέες ψηφιακές τάσεις στο χώρο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ.

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2015, στο Radisson Blu Park Hotel (Λεωφ.Αλεξάνδρας 10, 10682 Αθήνα) .

Αναλυτικά τα θέματα που θα παρουσιαστούν είναι:

  • Μάρκετινγκ, ψηφιακό μάρκετινγκ ή omni-channel μάρκετινγκ; 
    Σέργιος Δημητριάδης, Αναπλ.Καθηγητής, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Digital Marketing: Is it the cure for every marketing condition?
    Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Adjunct Instructor, Executive Development, ALBA Graduate Business School
  • Ανάπτυξη της on-line σχέσης με τον “πελάτη” στην υγεία. 
    Κωνσταντίνος Βαρσάμος, Managing Partner, GET2WORK
  • Μελέτη περιπτώσεων (cases) σχετικά με τη χρήση του Multichannel Marketing
    Γιώργος Κλέτσας, Business and Technology Consultant, IMS Health
  • Υπαρκτός Socialισμός στο Pharma (case)
    Γιώργος Παπαϊωάννου, Communications and Public Affairs Managers, AbbVie
  • Η ώρα του Remote Detailing έφτασε! (case)
    Ασημάκης Γιαννόπουλος, Senior Manager Sales & Marketing Effectiveness, Amgen
  • Βασικές εμπειρίες στην εφαρμογή του Closed Loop Marketing (case)
    Γιάννος Μπερσής, Group Product Manager, Pharmathen

Αναλυτικά πληροφορίες για το πρόγραμμα της εκδήλωσης, με τις ομιλίες και τα φροντιστήρια, όπως και για τον τρόπο συμμετοχής μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του Digital4Pharma.

Conferences · News

conference · digital4pharma

Agencies · Brand & Marketing Managers

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting