The New Stuff - Suit digital marketing

Digital Marketer – 5 βασικές δεξιότητες που πρέπει να έχει

Valeria Lada


Από smartphones με εφαρμογές, οι καταναλωτές σήμερα είναι πάντα online. Οι εταιρείες λοιπόν άρχισαν να αναζητούν ολοένα και περισσότερους Digital τρόπους προώθησης των brands ώστε να επιβιώσουν στον ανταγωνισμό. Έτσι άρχισε να υπάρχει και μεγαλύτερη ζήτηση από τις εταιρείες για ανθρώπους με πλούσιο βιογραφικό στον Digital τομέα. Και δημιουργήθηκε ο Digital Marketer. Παρακάτω θα βρείς τις 5 βασικές δεξιότητες που πρέπει να έχεις για να γίνεις ένας από τους καλύτερους Digital Marketer.

1. Content Marketing

Το Content Marketing είναι o βασιλιάς του Marketing. Χωρίς αμφιβολία θα έχεις ακούσει την έκφραση αυτή πολλές φορές τα τελευταία χρόνια. Είναι γεγονός πως το Search Engine Optimization (SEO) είναι από τα πιο σημαντικά κομμάτια του Content Marketing, συνεπώς και του Digital Marketing. Αυτό διότι οι εταιρείες ψάχνουν όλο και περισσότερο τρόπους να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους. Μια εταιρεία επιτυχημένη στο κομμάτι του SEO συνεπάγεται με την αξιοπιστία και το κύρος.

Η ενημέρωση, η συνάφεια και το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο είναι τα συστατικά που συνθέτουν την επιτυχία προσέλκυσης πελατών. Καθώς οι εταιρείες έχουν υιοθετήσει ένα Content Marketing Strategy, είναι σημαντικό για τους εμπόρους να διαθέτουν τα κατάλληλα skills. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τη μέτρηση της επιτυχίας του περιεχομένου ενός Digital Marketer είναι μέσα από σχόλια των πελατών. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για τους Digital Marketers. Δηλαδή το να διατηρήσουν και να αυξήσουν το κοινό τους, και συνεπώς, να είναι επιτυχής σε αυτό που κάνουν.

2. Social Media Marketing

Τα Social Media έχoυν εδραιωθεί στην καθημερινή μας ζωή. Σήμερα, ο μέσος άνθρωπος ξοδεύει λίγο λιγότερο από δύο ώρες σε Social Media platforms κάθε μέρα. Ως αποτέλεσμα, τα Social Media είναι αναπόφευχτο να είναι μέρος του Marketing, και να παρουσιάζονται σαν μια τεράστια ευκαιρία για τους Digital Marketers να ενισχύσουν το μήνυμά τους στο κοινό τους. Αν δημοσιεύσεις περιεχόμενο που δεν παρέχει αξία για το κοινό σου, τότε το κοινό δεν θα ακούσει και δεν θα κάνει ό,τι στοχεύεις.

3. Data – Driven Marketing

Με την εμφάνιση της Digital εποχής, το Data – Driven Marketing έχει έρθει στο προσκήνιο. Digital Marketers δεν είναι μόνo όσοι στηρίζονται σε δεδομένα για τη μέτρηση της απόδοσης του investment. Υπάρχουν και για να δημιουργούν περιεχόμενο πιο ελκυστικό και να βελτιώνουν τα ποσοστά. Οι δύο πιο δημοφιλείς μέθοδοι για να βελτιωθούν τα ποσοστά που προέρχονται από δεδομένα είναι με την ανάλυση και τη δοκιμή. Δυστυχώς, πολλές εταιρείες δεν έχουν ακόμα τους πόρους, τις ικανότητες ή τις γνώσεις για τις διαδικασίες δράσης σε αυτό τον πλούτο των δεδομένων. Τι χωρίζει τους σύγχρονους, επιτυχημένους Digital Marketers από τους υπόλοιπους; Η δυνατότητα να αξιοποιούν αποτελεσματικά τα δεδομένα. Και για να γίνει αυτό, θα πρέπει να μην φοβηθείς να συλλέξεις και να εμβαθύνεις στα δεδομένα των πελατών σου, όσο πιο πολύ μπορείς και σου επιτρέπει.

4. Mobile Marketing

Είναι περιττό να πούμε ότι το Mobile Marketing είναι ζωτικής σημασίας. Αυτό γιατί όπως κι εσύ, έτσι και το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων χρησιμοποιούν smartphone. Έτσι γίνεται επιτακτική ανάγκη του Digital Marketer να έχει σαν πρώτη του σκέψη το κινητό σε ότι κάνει. Σκοπός του είναι η βελτιστοποίηση του κινητού στο διαδικτυακό τόπο αλλά πρώτα, οι Digital Marketers πρέπει να κατανοήσουν πως πραγματικά θα φροντίζουν για τους χρήστες των κινητών τηλεφώνων. Οι επιτυχημένοι Digital Marketers θεωρούν πως οι πελάτες λαμβάνουν το εμπορικό σήμα τους από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Αυτό εξαρτάται από τα ενδιαφέροντα και τα σημεία στα οποία βλέπει ο καθένας ευκαιρίες και προοπτικές.

5. Customer Experience (CX) Marketing

Η αποτελεσματικότητα των αγορών του brand που προωθείς, η εξυπηρετικότητα των παραγόντων που εξετάζεις, η υποστήριξή σου, η λέξη – από στόμα σε στόμα για το εμπορικό σου σήμα – κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία σχετίζονται με το Customer Experience (CX) Marketing. Κάθε αλληλεπίδραση του πελάτη θα πρέπει να θεωρηθεί ως μια αντανάκλαση του brand σου. Το Customer Experience (CX) Marketing έχει επανειλημμένα αποδειχθεί ότι έχει σημαντικό αντίκτυπο στην πτώση και στην άνοδο των εταιρειών. Αλλά για να καταλάβεις πραγματικά το Customer Experience (CX) Marketing και πώς να βελτιωθείς σε αυτό, σαν Digital Marketer πρέπει να αξιοποιήσεις τη φωνή των πελατών σου. Ποιός είναι καλύτερος τρόπος για να γνωρίζεις πώς οι πελάτες αντιμετωπίζουν το εμπορικό σήμα σου από ό,τι οι ίδιοι οι πελάτες σου; Μόνο με τις προθέσεις, τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών σου μπορείς να πετύχεις στο σημερινό Digital Marketing.

Καθώς το Marketing βασίζεται όλο και περισσότερο σε ψηφιακές λύσεις και πλατφόρμες, οι Digital Marketers πρέπει να εξελίξουν και να προσαρμόσουν αναλόγως τη λίστα με τις δεξιότητές τους. Αυτό μπορείς κι εσύ να το πετύχεις αν απευθυνθείς στους κατάλληλους ανθρώπους για να σε εκπαιδεύσουν πάνω στο Digital κομμάτι της διαφήμισης, προώθησης και επικοινωνίας με το κοινό σου. Με αυτές τις δεξιότητες στην τσέπη σου και την κατάλληλη συνεργασία με την αρμόδια εταιρία, θα έχεις πλεονέκτημα στο παιχνίδι.

Social Media

data driven marketing · digital marketer · marketing · Social Media · ανταγωνιστές · εμπορικό σήμα · εταιρείες · περιεχόμενο

Valeria Lada

Η Βαλέρια Λαδά είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και εργάζεται σαν Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting