The New Stuff - Suit digital marketing

Ένα Digital Marketing Checklist για την επιχείρησή σου…

Anastasia Spyropoulou


Είναι αλήθεια δύσκολο στις μέρες μας – έχοντας τόσες πολλές επιλογές σε social media και στρατηγικές digital marketing – να διαλέξεις τα κατάλληλα μέσα για να πετύχεις τους στόχους σου. Ταυτόχρονα όμως είναι απίστευτα βοηθητικό για τους marketers καθώς και για τις επιχειρήσεις. Διότι χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία marketing που έχεις στη διάθεσή σου, μπορείς να απογειώσεις μια επιχείρηση. Ας παρουσιάσουμε παρακάτω, λοιπόν, κάποια απαραίτητα συστατικά που θα δώσουν στην επιχείρησή σου την ψηφιακή ώθηση που χρειάζεται…

Είναι η επιχείρηση μου ενεργή στα Social Media;

Εν έτει 2016 το να έχει η επιχείρηση σου Social Media, δεν αποτελεί μια απλή επιλογή, αποτελεί ανάγκη. Αν φυσικά θέλεις να αυξήσεις το αγοραστικό κοινό της επιχείρησης σου θα πρέπει να υιοθετήσεις τα socia media ως ένα σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής του marketing. Την απάντηση στο γιατί, μπορούμε να την πάρουμε από την έρευνα που έχει διεξαχθεί για το συγκεκριμένο θέμα και τα αποτελέσματα της είναι τα εξής:

  • το 65% των ενηλίκων στην Αμερική χρησιμοποιούν πλέον site κοινωνικής δικτύωσης, ο αριθμός αυτός 10πλασιάστικε τα τελευταία 10 χρόνια.
  • το 90% των ενηλίκων ηλικίας 18-29 είναι ενεργοί χρήστες, σε αντίθεση με το 12% που ήταν το ποσοστό το 2005.
  • το 77% των ενηλίκων ηλικίας 30-49 χρησιμοποιούν social media σήμερα, σε αντίθεση με το 8% που χρησιμοποιούσαν το 2005.
  • το 35% των ενηλίκων ηλικίας 65 και πάνω είναι πλέον χρήστες, ενώ το ποσοστό αυτό ήταν 11% πριν από 10 περίπου χρόνια.

Σύμφωνα με την έρευνα του Globalwebindex, οι χρήστες του Internet έχουν κατά μέσο όρο οι 5,54 λογαριασμούς στα social media. Στο ακόλουθο σχήμα μπορούμε να δούμε και τον μέσο όρο των λογαριασμών αυτών κατά ηλικία καθώς και πόσοι από αυτούς είναι ενεργοί.

Tip: Ως επιχείρηση θα πρέπει να κάνετε ενημερωτικά posts σχεδόν καθημερινά καθώς και να απαντάτε άμεσα στα μηνύματα που δέχεστε στο page σας. Με βάση τα λεγόμενα της Google εξίσου σημαντικοί παράγοντες είναι το social engagement , τα comments καθώς και η επισκεψιμότητα της σελίδας σας.

Χρησιμοποιώ “δυνατά” visuals;

Όπως έχουμε εξηγήσει και σε παλιότερο άρθρο μας,  η σημασία του οπτικού περιεχομένου είναι μεγάλη, καθώς αυτό τραβάει περισσότερο την προσοχή του χρήστη και τον βοηθάει να κατανοήσει και να αποτυπώσει στη μνήμη το περιεχόμενο που προβάλλεται. Τα visuals μπορεί να είναι φωτογραφίες, βίντεο, infographics, memes, screenshots, presentations και πολλά άλλα…

Κάποια χαρακτηριστικά στατιστικά αναφέρουν πως:

  • περιεχόμενο που περιέχει φωτογραφία παίρνει 94% περισσότερα views από το να μην υπήρχε φωτογραφία.
  • το visual περιεχόμενο έχει 40 φορές περισσότερες πιθανότητες να γίνει share στα social media.
  • τα Facebook Posts που περιέχουν και φωτογραφία εμφανίζουν 2,3  φορές μεγαλύτερο engagement από τα posts χωρίς φωτογραφία.
  • τα tweets με φωτογραφίες συγκεντρώνουν 18% περισσότερα clicks , 89% περισσότερα favorites και 150% περισσότερα retweets.
  • οι καταναλωτές που έχουν δει το βίντεο του εκάστοτε brand έχουν 1,81 περισσότερες πιθανότητες τελικά να αγοράσουν κάποιο προϊόν από το συγκεκριμένο brand.
  • προσθέτοντας τη λέξη video στο θέμα κάποιου e-mail οι πιθανότητες στο να το ανοίξει ο παραλήπτης αυξάνονται κατά 65% κατά μέσο όρο.
  • η αναπαραγωγή mobile videos παρουσιάζει μια “μικρή” αύξηση της τάξης του 844% από το 2012 μέχρι σήμερα. Μάλιστα μεταξύ Απριλίου και Νοεμβρίου 2015 ο μέσος όρος των καθημερινών facebook videos views διπλασιάστηκε, από 4 δισεκατομμύρια σε 8.

Εστιάζω στο mobile; Χρησιμοποιώ Responsive design στο site μου;

Με το να είναι το website responsive, εξασφαλίζεται στους χρήστες ότι θα μπορούν να δουν σε σωστή μορφή το site σας και μέσω των κινητών του συσκευών.

Πλέον το να είναι κάποιο site mobile-friendly αποτελεί κανόνα. Η Google μάλιστα το καλοκαίρι του 2014 ανακοίνωσε ότι για πρώτη φορά οι mobile αναζητήσεις ξεπέρασαν σε αριθμό τις desktop και μάλιστα ο σχετικός αλγόριθμος άρχισε να δίνει προτεραιότητα σε sites που είναι συμβατά σε κινητές συσκευές. Οι χρήστες smartphone είναι σε επίπεδα ρεκόρ παγκοσμίως και η ανοδική τάση είναι σίγουρο πως θα συνεχισθεί και τα επόμενα 3 τουλάχιστον χρόνια.

suit2

Χρησιμοποιώ Paid Reach στο Facebook;

Πλέον ο ανταγωνισμός στο Facebook είναι τόσο μεγάλος, που δυστυχώς ένα page που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να επενδύσει σε paid reach κάνοντας boost στις αναρτήσεις του. Διαφορετικά θα εμφανίζεται κατά μέσο όρο μόλις στο 16% των fans του (!) σύμφωνα με μετρήσεις που έχουν γίνει.  Από την άλλη τα εργαλεία στόχευσης του Facebook έχουν εξελιχθεί αρκετά ώστε να μπορεί κανείς να στοχεύσει το κοινό που θέλει, εύκολα, με βάση τα ενδιαφέροντα του, τα δημογραφικά του στοιχεία, αλλά και με άλλους, πιο εξειδικευμένους τρόπους.

Έχω την επιχείρησή μου στο Google My Business;

Το Google My Business είναι ένα εργαλέιο που πολλοί μπορεί να μην γνωρίζουν. Μέσω αυτού μπορείς να καταχωρήσεις  την επιχείρησή σου στην Google ώστε να είναι “ορατή” στο Search, στα Google Maps και στο Google+. Έτσι μπορούν να τη βρίσκουν οι πελάτες, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν και να παίρνουν σχετικές πληροφορίες, τη σωστή στιγμή.  Αυτές μπορεί να είναι οι οδηγίες μετάβασης με αυτοκίνητο στην επιχείρησή σας (μέσω του Google maps) , το ωράριο λειτουργίας, ή ένας αριθμός τηλεφώνου στον οποίο μπορούν να κάνουν ένα απλό κλικ και να καλέσουν.

Οι πελάτες, επιπρόσθετα, μπορούν να δείξουν την εκτίμησή τους με αξιολογήσεις και κριτικές, μπορούν να χρησιμοποιήσουν το κουμπί +1 για να υποστηρίζουν το περιεχόμενό σας, καθώς και να αναδημοσιεύσουν τις αναρτήσεις σας στο Google+.

Μία πολύ χρήσιμη, σχεδόν απαραίτητη υπηρεσία που παρεμπιπτόντως παρέχεται από την Google δωρεάν.

suit 3

Advertising · Mobile Marketing · Online Marketing · Social Media

advertising · digital marketing · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Anastasia Spyropoulou

Η Αναστασία είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Παράλληλα με τη σχολή της ήταν Public Relations Manager του TEDx University of Piraeus. Σήμερα είναι Account Executive στη Socialab, αφού την κέρδισε ο χώρος του Digital Marketing. Λατρεύει την επικοινωνία με τους ανθρώπους και είναι πάντα έτοιμη για μια νέα πρόκληση.

Recently Published

»

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

»

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

»

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

»

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

»

Οδηγός για τους marketers: μάθε να ακούς το κοινό σου!

»

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

»

Video: Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

»

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

»

8 Tips για να προωθήσεις το κανάλι σου στο YouTube

»

Πώς να χρησιμοποιείς αποτελεσματικά τα keywords στο blogging!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο