The New Stuff - Suit digital marketing

Display advertising: Ad-serving

George Anagnostopoulos


Συνήθως, για μεγάλους πελάτες, η διαδικασία του display advertising περνάει από τα εξής διακριτά στάδια:

  1. Media planning & buying
  2. Creatives
  3. Ad serving

Ad-Serving-Word-Cloud

Οι περισσότεροι πελάτες γνωρίζουν τα πρώτα δύο στάδια, αφού εμπλέκονται με αυτά άμεσα. Το ad serving είναι η υπηρεσία όμως την οποία αναλαμβάνει να εκτελέσει το media shop και συνήθως δεν εμπλέκει τον πελάτη σε αυτή.

Το ad-serving εμπλέκει:

  • το σετάρισμα της καμπάνιας
  • το ανέβασμα των δημιουργικών
  • το τεχνικό compliance των αρχείων (αυτό είναι σημαντικό κομμάτι)
  • την αποτύπωση του media plan στην εκάστοτε πλατφόρμα με όποιες παραμέτρους απαιτείται εκεί (να μην εμφανίζονται δύο ανταγωνιστές δίπλα-δίπλα, όποιο frequncy capping, sequencing κ.ά.)
  • τη στόχευση των χρηστών (με βάση behavioral
  • τη συνεννόηση με τα sites (απαιτείται πολύ πιο συχνά απ’ ότι μπορεί να φαίνεται)
  • το optimization της καμπάνιας
  • και το reporting της.

Viewable Impression

Οι βασικότερες πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα είναι οι εξής:

  • Doubleclick, την οποία χρησιμοποιεί στην Ελλάδα μόνο η Initiative και η Tempo,
  • Media Mind, την οποία χρησιμοποιεί και προωθεί η ThinkDigital,
  • Adman, η οποία είναι η μόνη που έχει αναπτυχθεί εγχώρια, ανήκει στο Pathfinder και τη χρησιμοποιούν πολλά media shops.

και το πιο ενδιαφέρον είναι πως η συζήτηση για το ποια πλατφόρμα υπερισχύει τώρα αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρουσα που η Think Digital άρχισε να μιλάει για viewable impressions, όπου εξηγεί ότι τα μέχρι τώρα impressions που πουλούσε η αγορά του display marketing δεν ήταν πραγματικά.

Συνεχίζεται…

 

Advertising

ad serving · adman · doubleclick · mediamind

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο