The New Stuff - Suit digital marketing

Display advertising: Ad-serving

George Anagnostopoulos


Συνήθως, για μεγάλους πελάτες, η διαδικασία του display advertising περνάει από τα εξής διακριτά στάδια:

  1. Media planning & buying
  2. Creatives
  3. Ad serving

Ad-Serving-Word-Cloud

Οι περισσότεροι πελάτες γνωρίζουν τα πρώτα δύο στάδια, αφού εμπλέκονται με αυτά άμεσα. Το ad serving είναι η υπηρεσία όμως την οποία αναλαμβάνει να εκτελέσει το media shop και συνήθως δεν εμπλέκει τον πελάτη σε αυτή.

Το ad-serving εμπλέκει:

  • το σετάρισμα της καμπάνιας
  • το ανέβασμα των δημιουργικών
  • το τεχνικό compliance των αρχείων (αυτό είναι σημαντικό κομμάτι)
  • την αποτύπωση του media plan στην εκάστοτε πλατφόρμα με όποιες παραμέτρους απαιτείται εκεί (να μην εμφανίζονται δύο ανταγωνιστές δίπλα-δίπλα, όποιο frequncy capping, sequencing κ.ά.)
  • τη στόχευση των χρηστών (με βάση behavioral
  • τη συνεννόηση με τα sites (απαιτείται πολύ πιο συχνά απ’ ότι μπορεί να φαίνεται)
  • το optimization της καμπάνιας
  • και το reporting της.

Viewable Impression

Οι βασικότερες πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα είναι οι εξής:

  • Doubleclick, την οποία χρησιμοποιεί στην Ελλάδα μόνο η Initiative και η Tempo,
  • Media Mind, την οποία χρησιμοποιεί και προωθεί η ThinkDigital,
  • Adman, η οποία είναι η μόνη που έχει αναπτυχθεί εγχώρια, ανήκει στο Pathfinder και τη χρησιμοποιούν πολλά media shops.

και το πιο ενδιαφέρον είναι πως η συζήτηση για το ποια πλατφόρμα υπερισχύει τώρα αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρουσα που η Think Digital άρχισε να μιλάει για viewable impressions, όπου εξηγεί ότι τα μέχρι τώρα impressions που πουλούσε η αγορά του display marketing δεν ήταν πραγματικά.

Συνεχίζεται…

 

Advertising

ad serving · adman · doubleclick · mediamind

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting