The New Stuff - Suit digital marketing

Display advertising: Ad-serving

George Anagnostopoulos


Συνήθως, για μεγάλους πελάτες, η διαδικασία του display advertising περνάει από τα εξής διακριτά στάδια:

  1. Media planning & buying
  2. Creatives
  3. Ad serving

Ad-Serving-Word-Cloud

Οι περισσότεροι πελάτες γνωρίζουν τα πρώτα δύο στάδια, αφού εμπλέκονται με αυτά άμεσα. Το ad serving είναι η υπηρεσία όμως την οποία αναλαμβάνει να εκτελέσει το media shop και συνήθως δεν εμπλέκει τον πελάτη σε αυτή.

Το ad-serving εμπλέκει:

  • το σετάρισμα της καμπάνιας
  • το ανέβασμα των δημιουργικών
  • το τεχνικό compliance των αρχείων (αυτό είναι σημαντικό κομμάτι)
  • την αποτύπωση του media plan στην εκάστοτε πλατφόρμα με όποιες παραμέτρους απαιτείται εκεί (να μην εμφανίζονται δύο ανταγωνιστές δίπλα-δίπλα, όποιο frequncy capping, sequencing κ.ά.)
  • τη στόχευση των χρηστών (με βάση behavioral
  • τη συνεννόηση με τα sites (απαιτείται πολύ πιο συχνά απ’ ότι μπορεί να φαίνεται)
  • το optimization της καμπάνιας
  • και το reporting της.

Viewable Impression

Οι βασικότερες πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα είναι οι εξής:

  • Doubleclick, την οποία χρησιμοποιεί στην Ελλάδα μόνο η Initiative και η Tempo,
  • Media Mind, την οποία χρησιμοποιεί και προωθεί η ThinkDigital,
  • Adman, η οποία είναι η μόνη που έχει αναπτυχθεί εγχώρια, ανήκει στο Pathfinder και τη χρησιμοποιούν πολλά media shops.

και το πιο ενδιαφέρον είναι πως η συζήτηση για το ποια πλατφόρμα υπερισχύει τώρα αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρουσα που η Think Digital άρχισε να μιλάει για viewable impressions, όπου εξηγεί ότι τα μέχρι τώρα impressions που πουλούσε η αγορά του display marketing δεν ήταν πραγματικά.

Συνεχίζεται…

 

Advertising

ad serving · adman · doubleclick · mediamind

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο