The New Stuff - Suit digital marketing

Diversity Marketing: Αγκαλιάζουμε τη διαφορετικότητα

Ilias Voulgaris


Εν έτη 2017, η κοινωνία έχει κάνει σημαντικά βήματα προς την αποδοχή της διαφορετικότητας, με όποιο τρόπο και αν αυτή εμφανίζεται. Μερικά από τα μεγαλύτερα brands έχουν προσπαθήσει να απωθήσουν κοινωνικά στερεότυπα από τις καμπάνιες τους, ευαισθητοποιώντας το κοινό τους προς διάφορα ζητήματα.

Στη σύγχρονη εποχή, το φύλο, η καταγωγή, ο σεξουαλικός προσανατολισμός, τα κινητικά προβλήματα και οτιδήποτε άλλο εντάσσει κάποιο άτομο κάτω από την ομπρέλα της διαφορετικότητας, θα έπρεπε να μη λαμβάνεται υπόψη σε διαδικασίες όπως η επιλογή υποψηφίων ή ο σχεδιασμός κάποιας καμπάνιας marketing, είτε στο φυσικό είτε στο ψηφιακό περιβάλλον. Φυσικά, στο σχεδιασμό κάθε καμπάνιας πρέπει να λαμβάνονται υπόψη η κουλτούρα και τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας στην οποία αναφέρεται, μέρος των οποίων είναι η στάση απέναντι στην έννοια του «διαφορετικού». Με μικρά και σταθερά, όμως, βήματα κάθε brand μπορεί να ασκήσει επιρροή, προσφέροντας με το δικό του τρόπο στην εξέλιξη της κοινωνίας.

Συνεχίζοντας, είναι κατανοητό, η ένταξη της διαφορετικότητας στην καρδιά κάποιου brand να φαντάζει μια διαδικασία δύσκολη. Υπάρχουν όμως κάποιες πρακτικές συμβουλές που κάθε brand θα μπορούσε να υιοθετήσει και να προσαρμόσει στη δική του κουλτούρα.

Ένα brand που θα ήθελε να αποκτήσει μια «ποικιλομορφία» θα πρέπει να είναι διατεθειμένο να «νιώσει άβολα». Για έναν marketer μπορεί να είναι πραγματική πρόκληση να έρθει σε επαφή με άτομα ιδωμένα ως «διαφορετικά», να τα εντάξει στην καμπάνια του αλλά και να υποστηρίξει αυτή την ενέργεια όταν κυκλοφορήσει στο ευρύ κοινό. Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να επιτελεί σύμμαχο για τα άτομα με τα οποία συνεργάζεται και την ενέργεια που σχεδιάζει. Είναι σίγουρο ότι μια τέτοια καμπάνια, που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα, θα προκαλέσει και ποικιλόμορφα συναισθήματα στους αποδέκτες. Εκείνη είναι η στιγμή που η δουλειά του marketer μετατρέπεται σε έργο, δείχνοντας το δρόμο και στα υπόλοιπα  brands.

Συνεχίζοντας, ο κόσμος του marketing απαιτεί σίγουρα φρέσκια οπτική και ρηξικέλευθες ιδέες. Ένας οργανισμός, λοιπόν, ως σύνολο, αλλά και μια ομάδα marketing ως τμήμα αυτού, είναι σίγουρο ότι θα απολαύσουν μόνο οφέλη από την προσάρτηση ατόμων από διαφορετικά κοινωνικά πλαίσια, με διαφορετική κουλτούρα και οπτική. Το “thinking out of the box” είναι πολυπόθητο για κάθε ομάδα και ο συγκερασμός διαφορετικών πνευμάτων, εμπειριών και ιδεών μπορεί να οδηγήσει σε κάτι πραγματικά αξιέπαινο. Παράδειγμα, άλλωστε, για τα παραπάνω αποτελούν τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως.

Γίνεται, λοιπόν, αντιληπτό ότι τα brands θα πρέπει να προσέχουν ώστε να μην περιορίζουν τους ορίζοντες των ομάδων, αφήνοντας έξω άτομα διαφορετικά που μπορούν όμως να συντελέσουν σημαντικά στην ευφορία ιδεών. Το diversity marketing είναι ουσιαστικά το αποτέλεσμα της κατανόησης των ομάδων αυτών και των μελών της ώστε να γίνει η δουλειά τους πιο αποτελεσματική. Δεν έχουμε, λοιπόν, παρά να το αγκαλιάσουμε!

Advertising · Online Marketing · Social Media

diversity · marketing strategy

Agencies · Brand & Marketing Managers

Ilias Voulgaris

Ο Ηλίας είναι απόφοιτος του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το ακαδημαϊκό του background και το ενδιαφέρον του για τις νέες τεχνολογίες τον ώθησαν να ασχοληθεί με τον τομέα του Digital Marketing. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting