Δωδώνη, θεϊκό παγωτό
Είμαι καλοφαγάς.
Και έχω αποδείξεις γι αυτό: Στρογγυλούς κοιλιακούς, μαγουλάκια, πολλά check-ins σε εστιατόρια και πολλές φωτογραφίες φαγητού και γλυκού στο instagram.
Ως καλοφαγάς όμως προσπαθώ να αποφεύγω τη σοκολάτα τις περισσότερες φορές, γιατί ούτως ή άλλως είναι πανταχού παρούσα και πάντα είναι πιο εύκολη επιλογή. Μου αρέσει λοιπόν το να δοκιμάζω νέες γεύσεις και κάπως έτσι κάπου το 2008, ανακάλυψα μια καταπληκτική γεύση παγωτού στη Δωδώνη, τo Yogurt with Nuts ‘n’ Berries. Την ανακάλυψα μάλιστα στη Δωδώνη Βάρκιζας όπου και μου αρέσει ακόμα να την απολαμβάνω, δίπλα στην παραλία.
Κάποια στιγμή, ανακάλυψα τη γεύση και στο supermarket και άρχισα να την προτιμώ μανιωδώς, αλλά και να την προτείνω σε φίλους και γνωστούς. Σαν γεύση είναι ελαφριά, είναι ξινόγλυκη όπως μου αρέσει και έχει και κρατσανιστούς ξηρούς καρπούς.
Κάποια στιγμή λοιπόν εκείνη την περίοδο αποφάσισα πως ήθελα λίγο περισότερους ξηρούς καρπούς και επέλεξα αρχικά να τους προσθέσω ο ίδιος. Αλλά αυτό το να έχω πάντα ξεχωριστούς ξηρούς καρπούς, να τους σπάω, να τους μοιράζω σχετικά ομοιόμορφα στο παγωτό δεν είχε πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Οπότε έγραψα ένα email προς την Δωδώνη για την επιθυμία μου, αλλά απάντηση δεν πήρα.
Φέτος, ακόμα πιστός στην αγαπημένη μου γεύση και αφού έχω μιλήσει σε δεκάδες φίλους για τη γεύση (είναι η μοναδική που βρίσκουν σταθερά στο σπίτι μου), είδα πως η Δωδώνη έχει σελίδα στο Facebook, οπότε πήρα ένα screenshot από το παλιό email μου και το ανάρτησα στον τοίχο τους.
Τι είχε αυτό ως αποτέλεσμα; Με ανακάλυψε η community manager, ανέφερε το περιστατικό στον υπεύθυνο και η εταιρεία ανακάλυψε έναν πραγματικό brand ambassador. Και τον επιβράβευσε με μία έκπληξη.
Μου είπαν να περάσω από το κοντινό μου κατάστημα και να δώσω το όνομά μου. Το έκανα. Και έλαβα επί τόπου ένα τρίκιλο «σκαφάκι» από αυτά που έχουν μέσα στα ψυγεία με το «χύμα» παγωτό.
Ενθουσιασμός!
Η φωτογραφία αμέσως ποσταρίστηκε στο instagram, στο facebook, στο twitter. Και το ίδιο βράδυ είχε στο σπίτι μου Δωδωνοπάρτυ και το τρίκιλο έμεινε μισό. Και το υπόλοιπο ροκανίζεται σιγά-σιγά. Αλλά το θέμα δεν είναι το τρίκλο. Είναι η ενέργεια.
Γιατί αυτό είναι buzz. Αυτά είναι social media. Είναι το να βρίσκεις μέσα στο πλήθος τον άνθρωπο που γουστάρει το προϊόν σου και το διαφημίζει. Όχι επειδή πήρε το δώρο, αλλά επειδή το θέλει, επειδή του κάνει, επειδή τον αντιπροσωπεύει. Και να μπορείς εύκολα να τον ενεργοποιείς και να παρακολουθείς το τι κάνει εκείνος για το brand σου, όχι μόνο τι κάνεις εσύ στη σελίδα σου.