DollarShaveClub
Ποιά είναι η διαφορά ενός εδραιωμένου brand και ενός καινούριου; Το νέο brand δεν έχει πολλά να χάσει αν βγει με μια καμπάνια σαν αυτή:
[youtube= http://www.youtube.com/watch?v=ZUG9qYTJMsI]
Το business proposition τους είναι απλό: «Αντί να αγοράζετε κάθε μήνα ξυραφάκια των $20 (εκ των οποίων τα $19 πάνε στον Roger Federer), γράφεστε συνδρομητές στο Dollar Shave Club και έχετε κάθε μήνα ξυραφάκια».
Απλό, direct, εξωφρενικό. Η εταιρεία έχει ήδη λάβει το πρώτο $1m funding.
Και εγώ αναρωτιέμαι πόσο θα μας πάρει για να έχουμε όλες τις βασικές προϊοντικές μας ανάγκες σε fmcg να καλύπτονται με μια απλή συνδρομή από aggregators που θα δρουν ως νέου τύπου supermarkets με delivery.