Dove Men+Care
Ένα ενδιαφέρον διαδραστικό microsite μας επεφύλαξε η Ogilvy One με το νέο site που δημιούργησε για την Ελαΐς – Unilever και το προϊόν της Dove Men+Care.
Ο χρήστης αφού εισάγει κάποιες προσωπικές του πληροφορίες, θα δει ένα ενδιαφέρον βίντεο με αποτελέσματα που περιλαμβάνονται σε ένα image google search με το όνομά του.
Αν και δεν ξέρω κατά πόσον θα το ευχαριστηθούν όλοι οι χρήστες, δεδομένου ότι ο περισσότερος κόσμος δεν έχει φωτογραφίες του αναρτημένες και ελεύθερα διαθέσιμες στο web, η ιδέα σίγουρα είναι φρέσκια και έξυπνη, από αυτές στις οποίες μας έχει συνηθίσει η Ogilvy One.
Στην περίπτωσή μου βέβαια, δεν είδα καμία φωτογραφία μου, καθώς τυχαίνει να έχω το ίδιο ονοματεπώνυμο με έναν πρόσφατα δολοφονημένο νονό της νύχτας. Το μόνο που είδα ήταν φωτογραφίες από περιπολικά, αλλά η προσπάθεια μετράει! 🙂
Σίγουρα θα θέλαμε να τρέξει το ίδιο πράγμα με λίγο περισσότερα social media μέσα στο mix (ίσως με το να τραβάει ο μηχανισμός κάποια στοιχεία από το facebook profile του χρήστη) αλλά για κάτι πρώτο είναι σίγουρα πολύ καλό.
Όλα αυτά λαμβάνουν χώρα στο http://www.mymansong.gr/