The New Stuff - Suit digital marketing

Δραματική αύξηση τηλεθέασης σε ένα βράδυ

Koulourtzis


Δραματική αύξηση τηλεθέασης σε σχεδόν όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς σημειώθηκε για περίπου μισή ώρα, λίγο μετά τις 22:00 χθες βράδυ.

Τεχνικοί στη ροή των τηλεοπτικών σταθμών, τόσο εθνικής εμβέλειας όσο και τοπικής, ξαφνικά άρχισαν να λαμβάνουν τηλεφωνήματα πως απέκτησαν μια ευκαιρία να ξανακερδίσουν το κοινό τους στην τηλεόραση έστω για 30 λεπτά. Ειδικότερα δε το κοινό ηλικιών 13 – 44 ετών, το οποίο σταθερά τα τελευταία χρόνια περνάει τη μέρα του μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή, tablet ή κινητού και όχι τηλεόρασης.

Ο λόγος που καταγράφηκε η αύξηση της θεαματικότητας είναι πως το Facebook αντιμετώπισε τεχνικά θέματα τα οποία το έδειχναν μία «πάνω» και μία «κάτω» για ένα μεγάλο μέρος της prime time. Οι χρήστες συνολικά είχαν την αίσθηση πως «το facebook έπεσε».

Αυτό έκανε τους απελπισμένους χρήστες να αναζητήσουν τα χαμένα τηλεκοντρόλ τους στις χαραμάδες των καναπέδων, καθώς στο άλλο χέρι είχαν το κινητό και έκαναν συνεχώς refresh στο Facebook app μέχρι να δείξει κάποιες νέες ενημερώσεις στο newsfeed τους. Καθώς το άγχος τους για το τι κάνουν οι φίλοι τους αυξανόταν, πολλοί χρήστες μπήκαν στο Twitter προς αναζήτηση νέων αναρτήσεων με το hashtag #FacebookDown.

Φίλοι που δεν ήξεραν πώς να στείλουν μηνύματα μεταξύ τους για τα σημαντικά νέα που προκύπτουν κάθε Δευτέρα βράδυ, έφυγαν από το Messenger και το γύρισαν στο Viber και στο WhatsApp. Περιμένουμε επιβεβαίωση από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών για το ποσοστό αύξησης των SMS που ανταλλάχθηκαν. Υπάρχει επίσης η πιθανότητα κάποιοι να πρόλαβαν να ξεθάψουν και κάτι παλιά walkie-talkie, αν και μάλλον δυσκολεύτηκαν να βρούνε 9-βολτες μπαταρίες.

Μετά την ανάκτηση της πρόσβασης στο Facebook, οι χρήστες ανάρτησαν μηνύματα τύπου «είμαστε καλά» και «όλοι εδώ;», όπως συμβαίνει συνήθως μετά από σεισμούς και φυσικές καταστροφές. Απ’ όσο γνωρίζουμε δεν υπήρξαν θύματα.

impression-of-increase-rchinds-

— Η είδηση είναι προφανώς σατιρικού χαρακτήρα. — 

Advertising · Traditional Media

Facebook · tv

Koulourtzis

Ο Κουλουρτζής είναι ειδικός συνεργάτης που έχει το ρόλο να πουλάει κουλούρια έξω από συνέδρια, εκθέσεις και τελετές βράβευσης γύρω από το digital marketing.

Recently Published

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο