Ηλεκτρονικά statements από την Alpha Bank
Θυμάστε πέρσι τον Αύγουστο που έλεγα ότι πρέπει οι μεγάλες επιχειρήσεις να αλλάξουν το πώς διαχειρίζονται τους λογαριασμούς τους.
Όντας πελάτης της Alpha Bank, αυτή την εβδομάδα πρόσεξα κάτι ενδιαφέρον. Η τράπεζα μου δίνει πλέον τη δυνατότητα να μη λαμβάνω τα μηνιαία statements με ταχυδρομείο και αντ’ αυτού να τα παίρνω με email.
Εννοείται πως και για λόγους αρχείου, χώρου, logistics, αναζήτησης αλλά και ασφάλειας (ο οποιοσδήποτε μπορεί να πάρει ένα φάκελο από το γραμματοκιβώτιό μου, αλλά όχι να δει τα emails μου) ενεργοποίσα τη σχετική υπηρεσία.
Αναμένω πως κάτι ανάλογο θα κάνει σιγά-σιγά η τράπεζα και για άλλα προϊόντα όπως οι πιστωτικές της κάρτες. Και φυσικά πρέπει να ακολουθήσουν κι άλλες τράπεζες, ΔΕΚΟ, πάροχοι τηλεφωνίας κλπ.
Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το marketing;
Έχουν άμεση σχέση. Το να επανεφευρίσκεις παροπλισμένες διαδικασίες στην επιχείρησή σου δημιουργεί θετικό word of mouth μεταξύ των πελατών σου. Και όταν η συγκεκριμένη αλλαγή θα έχει ιδιαίτερο appeal σε χρήστες που είναι πιο «προχώ», προφανώς αυτοί θα είναι εκείνοι που θα το πούνε και στους άλλους.
Gratz Alpha!