The New Stuff - Suit digital marketing

Μεγάλη αύξηση πωλήσεων στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Eleni Papastergiou


Τη δύσκολη εποχή που διανύουμε, πολλοί είναι αυτοί που το πρώτο που περιόρισαν λόγω της οικονομικής στενότητας τους, ήταν οι αγορές τους. Αυτό έχει ισχυρό αντίκτυπο και στους ιδιοκτήτες των καταστημάτων. O GRECA (GReek E-Commerce Association) έδωσε μία ευχάριστη «ανάσα» στους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων οργανώνοντας την εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου.

reviews-online-shopping-products

Στην εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία διήρκησε από 3 εώς 10 Δεκεμβρίου, συμμετείχαν δεκάδες e-shops που παρείχαν ειδικές προσφορές το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό και αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη θεαματική αύξηση, της τάξεως του 42% (συγκριτικά με την τελευταία εβδομάδα του Νοέμβριου), των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Στην προσπάθεια αύτη, τόνωσης της εγχώριας ηλεκτρονικής αγοράς, συμμετείχαν e-shops με διάφορα είδη, όπως ρούχα, αξεσουάρ και παπούτσια αλλά και είδη σπιτιού, ηλεκτρικά είδη, gadgets και πολλά ακόμη προϊόντα. Για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων και τις αντίστοιχες προσφορές που υπήρξαν σε αυτά, η αύξηση των πωλήσεων ξεπέρασε το 100% λόγω της σωστής επικοινωνίας τους.

Αυτά τα αποτελέσματα δεν θα ήταν εφικτά χωρίς την συμβολή της διαφήμισης και της υποστήριξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.

Ήταν μία ενέργεια η οποία έδωσε ώθηση στην ηλεκτρονική αγορά αλλά και χαρά στο καταναλωτικό κοινό.Λόγω της επιτυχίας της εβδομάδας ηλεκτρονικού εμπορίου, ο GRECA αποφάσισε να την επαναλάβει και το Δεκέμβριο του 2014.

 

 

Advertising · News · Online Marketing

e-shops · greca · εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου · εμπόριο · πωλήσεις

Eleni Papastergiou

Η Ελένη ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

»

3 Tips για να αναπτύξετε το Brand σας μέσω του Facebook

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο