suit
  • 1,551 Followers
    Follow @suitGR
  • 3474 Fans
  • 3,611 Members

The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook
Nov 19 2012

Σημαντική αλλαγή στο EdgeRank

George Anagnostopoulos


Αν ασχολείστε με το social media marketing, σίγουρα γνωρίζετε πως το μεγαλύτερο νέο του τελευταίο τριμήνου ήταν η αλλαγή που έκανε το Facebook στο EdgeRank εις βάρος του organic reach των σελίδων.

Οι περισσότερες σελίδες είδαν μια μείωση στα views των posts τους (άλλες 10%, άλλες 40%) μέσα στον Οκτώβριο, εκτός κι αν χρησιμοποιούσαν promoted posts, τα οποία φαίνεται πως θα παίξουν το ρόλο τους σε όλες τις σελίδες το 2013, αν θέλουμε να μπορούμε να επηρεάσουμε τους fans της σελίδας μας.

Το μήνυμα του Facebook είναι σαφές: Ως τώρα χρειαζόταν να υπάρχει ένα budget για να αυξήσετε τους fans στις σελίδες σας. Τώρα χρειάζεται και ένα μικρό budget για να κερδίσετε το user attention και αφού γίνουν fans.

Εκπλήσσεστε; Δε θα έπρεπε. Εδώ και 3 χρόνια το λέμε ότι το κόστος διαφήμισης στο Facebook θα αυξάνεται.

Όμως, το βασικό μας point δεν είναι το ότι θα χρειαστείτε promoted posts. Αυτό είναι yesterday’s news.

Το βασικό μας point είναι πως αυτή δεν ήταν η μοναδική μεγάλη αλλαγή που μας επιφύλαξε το facebook. Καθώς αρχίσανε να βγαίνουν τα μηνιαία reports Οκτωβρίου, κάτι άρχισε να γίνεται πολυ ξεκάθαρο:

Το facebook πλέον δεν προτιμάει τις φωτογραφίες ως βασικό του όχημα για το newsfeed των χρηστών. Αντέστρεψε τελείως το κλίμα και τώρα προτιμάει κατά βάση τα posts που έχουν μόνο κείμενο.

Έτσι, όταν πριν την αλλαγή τα posts με φωτογραφία είχαν κατά μέσο όρο ένα reach της τάξης του 23% και τα κείμενα είχαν 20%, τώρα το σκηνικό έχει αντιστραφεί με τα photo posts να έχουν 15% και τα text posts να έχουν 23%!

Η διαφορά είναι τεράστια, αφού ουσιαστικά τα text posts έχουν +50% reach στο newsfeed των χρηστών.

Πηγή πληροφόρησής μου για την αλλαγή αυτή είναι το EdgeRankChecker.com, μια υπηρεσία την οποία εμπιστεύομαι απόλυτα γιατί (1) τα στατιστικά της προκύπτουν όχι από απλή παρατήρηση αλλά από εις βάθος μελέτες σε δεκάδες χιλιάδες σελίδες που έχουν για πελάτες, αλλά και (2) γιατί είναι ο #1 publisher που ασχολείται αποκλειστικά με το EdgeRank.

Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Σημαίνει πως αν συνεχίζουμε να βάζουμε φωτογραφίες σαν κύριο όγκο των posts μας, όπως οφείλαμε να κάνουμε με τον παλιό αλγόριθμο EdgeRank όπως αυτό ίσχυε μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου, τώρα θα πρέπει να γυρίσουμε λίγο προς το απλό κείμενο, αλλιώς κινδυνεύουμε να χάσουμε όχι μόνο βραχυχρόνια τα views στα posts μας αλλά και μακροχρόνια κινδυνεύει το affinity score μας (ο βαθμός που περιγράφει τη σχέση που έχει ο κάθε fan μας με τη σελίδα μας) στα τάρτατα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μετά από λίγο να μην εμφανίζεται σχεδόν κανένα post μας στους χρήστες.

Αυτό είναι το πρώτο μέρος. Και υπάρχει και ένα δεύτερο. Και αντικρούει το πρώτο.

Το δεύτερο μέρος δείχνει πως οι φωτογραφίες παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ο βασικός driver για engagement με μια σελίδα. Αυτό βέβαια μπορεί να εξηγηθεί με περισσότερους από έναν τρόπους. Οι δύο πιο βασικοί τρόποι είναι (1) πως μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις και (2) η επιφάνεια μιας φωτογραφίας είναι μεγαλύτερη από αυτή ενός text post.

Έτσι λοιπόν, οι φωτογραφίες φέρνουν τα περισότερα likes, comments, shares και clicks σε ένα post.

Τι μπορεί να κάνει λοιπόν ένας marketer με τα νέα δεδομένα; Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος δράσης;

Σίγουρα, κάθε σελίδα είναι διαφορετική και δε μπορεί μια λύση να ισχύει για όλους. Αλλά η ισχυρή ένδειξη είναι να μην παίζετε μόνο με ένα content type, γιατί αυτό σε μεγάλο βαθμό μπορεί να είναι εμπόδιο για την ανάπτυξη της σελίδα σας.

Πειραματιστείτε με άλλους τρόπους για να δείτε τι αποτελέσματα θα φέρουν.

Αυτό που θα έβλεπα προσωπικά θα ήταν κατά βάση ένα content strategy με 60% – 70% φωτογραφίες και 30% – 40% άλλο περιεχόμενο.

Λάβετε υπόψη σας όμως πώς υπολογίζει το Facebook το κάθε content type:

  • Όταν αναρτάτε φωτογραφία με κείμενο ή/και link, αυτό μετράει ως φωτογραφία.
  • Όταν αναρτάτε κείμενο με link χωρίς link preview box τότε αυτό μετράει ως κείμενο.
  • Όταν αναρτάρατε video από YouTube ή άλλο site το οποίο έχει preview box στο Facebook, αυτό μετράει ως video, ακόμα κι το video δεν φιλοξενείται μέσα στο Facebook.

Σας έκανε εσάς αυτή η αλλαγή να ξανασκεφτείτε το content strategy για τη σελίδα σας;

 

Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Facebook

edgerank

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Professional Diploma in Digital Marketing

Έλα στο πρόγραμμα που έχει εκπαιδεύσει πάνω από 1.700 επαγγελματίες και μάθε όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το Digital Marketing.

Professional Diploma in Digital Marketing.

 

Έναρξη προγράμματος: 13 Ιανουαρίου 2020

 

Subscribe to Our Newsletter

Θα λαμβάνεις email από εμάς μόνο όποτε έχουμε κάποιο νέο άρθρο γύρω από το digital marketing.

Ελέγξτε το φάκελο εισερχομένων ή ανεπιθύμητων μηνυμάτων για να επιβεβαιώσετε τη συνδρομή σας.

Αναζήτηση

Αγγελίες

Η Socialab βρίσκεται σε περίοδο ανάπτυξης και αναζητά:

  • Intern
  • HR Developer / Head Hunter
  • Business Developer
  • Digital Conceptual Copywriter
  • SEM/PPC Expert
  • SEO Guru
  • Web Designer
  • Web Developer

Για τα skills που απαιτεί κάθε θέση και για τη διαδικασία, επισκεφθείτε τη σελίδα καριέρας.

Meet the Team!

Socialab Team Socialab Team

What's Hot

  • Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

Τι είναι το suit.gr;

Το suit.gr είναι πνευματικό παιδί του Γ. Αναγνωστόπουλου. Ξεκίνησε το 2009 με σκοπό να εκπαιδεύει όσους ενδιαφέρονται να εμβαθύνουν στο digital marketing.

Σήμερα, η αρχισυντάκτριά του είναι η Φαίη Καρρά, PR Manager στη Socialab. Το περιεχόμενο του suit.gr σήμερα αποσκοπεί στο να ενημερώνει για τις αλλαγές του online περιβάλλοντος, δρώντας συμπληρωματικά με το Professional Diploma in Digital Marketing που διδάσκει η Socialab στο ALBA, όπου το κοινό μπορει να εκπαιδευτεί για τις ευκαιρίες που υπάρχουν στα ψηφιακά μέσα.

Find Us

Archives

Tags

advertising adwords analytics bloggers blogs brand branding business Content content marketing crisis digital marketing edgerank email engagement Facebook facebook ads fb-page fb ads fb pages future google instagram iphone jobs linkedin marketing Mobile News pinterest roi seo snapchat socialab Social Media social media marketing stats tips trends tv Twitter video Viral viral video youtube

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

Αναζήτηση

Subscribe to Our Newsletter

Θα λαμβάνεις email από εμάς μόνο όποτε έχουμε κάποιο νέο άρθρο γύρω από το digital marketing.

Ελέγξτε το φάκελο εισερχομένων ή ανεπιθύμητων μηνυμάτων για να επιβεβαιώσετε τη συνδρομή σας.

  • 1890
    Posts
Copyright suit.gr © 2023 | Το suit.gr είναι ένα asset που διαχειρίζεται η Socialab Advertising IKE, το πρώτο digital-first 360° agency.

Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων, οι οποίοι ενδεχομένως να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή τις οποίες έχουν συλλέξει σε σχέση με την από μέρους σας χρήση των υπηρεσιών τους.
Ρυθμίσεις CookieΑποδοχή ΕπιλεγμένωνΑποδοχή όλων
Πολιτική Cookies

Επισκόπηση απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων, οι οποίοι ενδεχομένως να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή τις οποίες έχουν συλλέξει σε σχέση με την από μέρους σας χρήση των υπηρεσιών τους.
Aπαραίτητα
Always Enabled

Τα απαραίτητα cookie είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

CookieTypeDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-necessary011 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-non-necessary011 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Non Necessary".
PHPSESSID0This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy011 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
__cfduid11 monthThe cookie is set by CloudFare. The cookie is used to identify individual clients behind a shared IP address d apply security settings on a per-client basis. It doesnot correspond to any user ID in the web application and does not store any personally identifiable information.
Λειτουργικά

Τα λειτουργικά cookie βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, η συλλογή σχολίων και άλλων λειτουργιών τρίτων.

CookieTypeDurationDescription
bcookie02 yearsThis cookie is set by linkedIn. The purpose of the cookie is to enable LinkedIn functionalities on the page.
Cookie απόδοσης

Τα cookies απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου που βοηθούν στην παροχή μιας καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

CookieTypeDurationDescription
YSC1This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.
_gat01 minuteThis cookies is installed by Google Universal Analytics to throttle the request rate to limit the colllection of data on high traffic sites.
__utma02 yearsThis cookie is set by Google Analytics and is used to distinguish users and sessions. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmb030 minutesThe cookie is set by Google Analytics. The cookie is used to determine new sessions/visits. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmc0The cookie is set by Google Analytics and is deleted when the user closes the browser. The cookie is not used by ga.js. The cookie is used to enable interoperability with urchin.js which is an older version of Google analytics and used in conjunction with the __utmb cookie to determine new sessions/visits.
__utmt010 minutesThe cookie is set by Google Analytics and is used to throttle the request rate.
__utmz05 monthsThis cookie is set by Google analytics and is used to store the traffic source or campaign through which the visitor reached your site.
Διαφημιστικού σκοπού

Τα cookie διαφήμισης χρησιμοποιούνται για να παρέχουν στους επισκέπτες σχετικές διαφημίσεις και καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτά τα cookies παρακολουθούν τους επισκέπτες σε ιστότοπους και συλλέγουν πληροφορίες για την παροχή προσαρμοσμένων διαφημίσεων.

CookieTypeDurationDescription
fr12 monthsThe cookie is set by Facebook to show relevant advertisments to the users and measure and improve the advertisements. The cookie also tracks the behavior of the user across the web on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin.
IDE12 yearsUsed by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
uid01 yearThis cookie is used to measure the number and behavior of the visitors to the website anonymously. The data includes the number of visits, average duration of the visit on the website, pages visited, etc. for the purpose of better understanding user preferences for targeted advertisments.
VISITOR_INFO1_LIVE15 monthsThis cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
Analytics

Τα αναλυτικά cookie χρησιμοποιούνται για να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με τις μετρήσεις, τον αριθμό των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, την πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

CookieTypeDurationDescription
GPS030 minutesThis cookie is set by Youtube and registers a unique ID for tracking users based on their geographical location
_ga02 yearsThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, camapign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assigns a randoly generated number to identify unique visitors.
_gid01 dayThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to store information of how visitors use a website and helps in creating an analytics report of how the wbsite is doing. The data collected including the number visitors, the source where they have come from, and the pages viisted in an anonymous form.

Προτιμήσεις

Τα cookie προτιμήσεων χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση των προτιμήσεων των χρηστών για την παροχή προσαρμοσμένου περιεχομένου για τους χρήστες, όπως η γλώσσα του ιστότοπου ή η τοποθεσία του επισκέπτη.

CookieTypeDurationDescription
lang0This cookie is used to store the language preferences of a user to serve up content in that stored language the next time user visit the website.