The New Stuff - Suit digital marketing

Ello: ο εχθρός του Facebook ή ακόμα μία social media φούσκα;

Despina Skordili


“Απλό, όμορφο και χωρίς διαφημίσεις”. Έτσι περιγράφουν οι ιδρυτές του το Ello, το νέο invite-only social network που έχει γίνει talk of the town τις τελευταίες ημέρες, καθώς πλασάρεται ως ένα website που δεν “πουλάει” τα δεδομένα των χρηστών του σε εταιρίες και δεν περιέχει καθόλου διαφήμιση. Όπως το έχουν χαρακτηρίσει πολλοί, αν και οι ίδιοι οι ιδρυτές του αποφεύγουν να συμφωνήσουν, πρόκειται για το νέο anti-Facebook social network.

ello_social_network

Κρίνοντας, λοιπόν, από το μεγάλο buzz που έχει κάνει από τον περασμένο μήνα σε online μέσα, αλλά και σε συζητήσεις στα κυρίαρχα social media, μπορούμε να πούμε ότι το Ello θα αποτελέσει όντως απειλητικό ανταγωνιστή για το Facebook; Η απάντηση είναι όχι. Το Ello δεν είναι η πρώτη πλατφόρμα που παρουσιάζεται ως ένα εναλλακτικό, non-profit social network. Οι περισσότεροι θυμόμαστε το Path, το Posterous, το Diaspora και άλλα social media που δημιούργησαν ντόρο με το λανσάρισμά τους, όμως στη συνέχεια σταματήσαμε να ακούμε γι’ αυτά, είτε γιατί δεν απέκτησαν ποτέ κρίσιμη μάζα, είτε γιατί το μοντέλο τους δεν είναι βιώσιμο. Και, ακόμα και αν απέκτησαν κάποτε έναν αξιοπρεπή αριθμό χρηστών, αυτός σίγουρα δεν συγκρίνεται με τους περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες του Facebook, που αυξάνονται συνεχώς.

Τα media προφανώς έχουν την ανάγκη να παρουσιάζουν κάτι νέο ως ωραίο και επαναστατικό- εξάλλου θέλουν να πουλήσουν pageviews- και το trick του invite-only σίγουρα τραβάει την προσοχή. Ωστόσο, ένα μέσο δεν μπορεί να είναι sustainable χωρίς να έχει δυνατά διαφημιστικά έσοδα, αξιοποιώντας μόνο το γεγονός ότι πλασάρεται ως μια πλατφόρμα για χρήστες που είναι κατά του targeting. Εξάλλου, τα περισσότερα κυρίαρχα σήμερα social media ξεκίνησαν χωρίς διαφήμιση.

Οπότε το ερώτημα είναι: εφόσον θα δεις που θα δεις διαφήμιση, εάν είσαι μία γυναίκα στα mid-thirties της, τι προτιμάς να δεις; Διαφήμιση για γυναικεία ρούχα ή για φάρμακο κατά της φαλάκρας;

Opinion · Social Media

ello

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο