The New Stuff - Suit digital marketing

Το Emoji Marketing είναι εδώ!

Christy Tsantioti


Υπάρχει άραγε μία παγκόσμια γλώσσα επικοινωνίας , η χρήση της οποίας δε δυσκολεύει κανέναν ανεξαρτήτως ηλικίας; Mια γλώσσα που να μπορεί να την χρησιμοποιήσει εξίσου καλά ο εξοικειωμένος με την τεχνολογία έφηβος, η μαμά μας, που παρά το γεγονός ότι έχει smartphone το χρησιμοποιεί σα να ήταν Nokia 3310, και οι επαγγελματίες του χώρου, όπως οι marketers;

Και όμως, θα μπορούσαμε να πούμε πως υπάρχει… είναι η “γλώσσα” των Emojis. Τα emojis, τα οποία είναι ουσιαστικά ένας γραπτός τρόπος άμεσης επικοινωνίας μέσω της χρήσης ”φατσούλας” ή αντικειμένων στο web, πρωτοεμφανίστηκαν τη δεκαετία του ’90 από τον Shigetaka Kurita, ο οποίος τα δημιούργησε για να κάνει την επικοινωνία στο web πιο εύκολη.

emojis2 (2)
Πάντως, η ευρεία χρήση των emojis δεν είναι κάτι που μας εντυπωσιάζει, αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι καθιστούν την επικοινωνία πιο γρήγορη και ότι απευθύνονται σε ένα ”κοινό” 2 δις (χρήστες με smartphones).

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Ιnstagram σχεδόν τα μισά comments περιέχουν emoji characters. Τη μεγάλη αυτή απήχηση των emojis αντιλήφθηκε πρώτη η Apple, η οποία τοποθέτησε ως επιλογή το πληκτρολόγιο με emoji characters το 2011 και τώρα η μια εταιρία μετά την άλλη ακολουθούν την ίδια τακτική.

Λόγω της ιδιαίτερης απήχησης που έχουν τα emojis, εταιρίες κολοσσοί, όπως Ikea και Footlocker, έχουν αναπτύξει δικές τους σειρές emoticons. Πέρα από αυτό όμως, μεγάλες εταιρίες έχουν χρησιμοποιήσει τα emoticons και για τη δημιουργία ιδιαίτερων διαφημιστικών εκστρατειών και καμπανιών.

Για παράδειγμα:

  • Το Twitter συνεργάστηκε με την Disney για την δημιουργία ειδικών Star Wars εικονιδίων με αφορμή την αναμονή της προβολής της επόμενης ταινίας των Star Wars, Star Wars: Episode VII – The Force Awakens.

SW_Celebration_Emoji5DB448

  • Η WWF, εισήγαγε ένα πιο διαδραστικό τρόπο χρήσης των emojis. Στα μέσα Μαΐου ξεκίνησε μία καμπάνια στην οποία ο χρήστης κάθε φορά που θα επέλεγε ένα emoji που απεικονίζει ένα απειλούμενο είδος θα μπορούσε να κάνει δωρεά 0,10€ για κάθε φορά που το χρησιμοποιεί.1431504412-d775b65c03fd6dd7fbe3b4d23f813801-1366x683
  • Η Dominos δίνει την δυνατότητα στους πελάτες της στην Αμερική να παραγγέλνουν την πίτσα τους από το Twitter μέσω της χρήσης emojis.

ordering-dominos-by-twitter

Tελικά τα emojis μπορεί να δημιουργήθηκαν για να κάνουν πιο εύκολη, άμεση και entertaining την επικοινωνία μεταξύ των χρηστών, αλλά φαίνεται πως μπορούν να εξυπηρετήσουν και άλλες χρήσεις. Είναι διασκεδαστικά, εύχρηστα και σίγουρα εισάγουν μια νέα νοοτροπία στο digital marketing και πως αυτό θα μπορούσε να εφαρμοσθεί με έναν διαφορετικό και πιο engaging τρόπο. 🙂 😀 😉

Advertising · Case Studies · Online Marketing · Social Media

emoji marketing · emojis

Christy Tsantioti

Η Κρίστη έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Πολιτικών Επιστημών στο ΕΚΠΑ. Συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ και τώρα εκπονεί το διδακτορικό της στο ίδιο τμήμα πάνω σε θέματα Πολεοδομίας, πολιτισμού και ανάπτυξης των πόλεων. Το τελευταίο καιρό την έχει κερδίσει ο χώρος του digital marketing γιατί τον θεωρεί ένα ιδιαίτερα δημιουργικό χώρο έκφρασης.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting