The New Stuff - Suit digital marketing

Η επιτυχημένη καμπάνια του ΕΟΤ

Marie Pololou


Φέτος το καλοκαίρι, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού θέλησε να τρέξει μία engaging καμπάνια και να δείξει το εύρος των ταξιδιωτικών δραστηριοτήτων που είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα κάνοντάς την επιθυμητό προορισμό για Αμερικανούς και Καναδούς τουρίστες. Ο ΕΟΤ συνεργάστηκε λοιπόν με το Daily Secret και τη ThinkDigital, και δημιούργησαν μία interactive marketing καμπάνια, η οποία προσκαλούσε τα μέλη του Daily Secret να ανακαλύψουν ο καθένας τι τύπος ταξιδιώτη είναι μέσω ενός σύντομου κουίζ. Όσοι απάντησαν στο κουίζ, και σύμφωνα με τις απαντήσεις τους, είχαν τη δυνατότητα να κάνουν download ένα θεματικό ταξιδιωτικό οδηγό, ο οποίος συνοδευόταν από έναν interactive «μαγικό χάρτη» και υποσχόταν αξέχαστες διακοπές στην Ελλάδα. Επιπλέον, όσοι λάμβαναν συμμετοχή, συμμετείχαν αυτόματα και σε ένα διαγωνισμό για να κερδίσουν ένα ταξίδι με όλα τα έξοδα πληρωμένα στην όμορφη Αμοργό.

big-eot

Το open rate έφτασε το 25%, ενώ το 44% των χρηστών που απάντησαν στο κουίζ κατέβασαν τον αντίστοιχο θεματικό ταξιδιωτικό οδηγό. Πρόκειται, γενικά, για ένα καλό παράδειγμα καμπάνιας email και content marketing. Τα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα αποδεικνύουν για άλλη μια φορά πως η σωστή χρήση του digital marketing μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την προώθηση μιας ενέργειας, έχοντας βέβαια πάντα υπόψιν το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Αξίζει να αναφέρουμε και το γεγονός πως ο interactive χαρακτήρας της καμπάνιας πιθανόν να είναι και ένας από τους λόγους στους οποίους οφείλεται η επιτυχία της.  Αναμένουμε, λοιπόν με ανυπομονησία να δούμε παρόμοιου τύπου καμπάνιες και συνεργασίες στο άμεσο μέλλον!

Content · Email Marketing · Interactive · Online Marketing

engagement · eot · tourism

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Tourism

Marie Pololou

Η Μάρι σπούδασε Ναυτιλιακά στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά. Στη συνέχεια εργάστηκε για πέντε χρόνια σε ναυτιλιακή εταιρεία σε διάφορα τμήματα. Ήθελε όμως να ακολουθήσει ένα πιο δημιουργικό δρόμο και έτσι αποφάσισε να παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Marketing στο ALBA Graduate Business School. Έπειτα παρακολούθησε δύο σεμινάρια με θέμα τα Social Media και το Digital Marketing. Αυτή τη στιγμή κάνει την πρακτική της σε Digital Marketing Agency.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting