The New Stuff - Suit digital marketing

Η επιτυχημένη καμπάνια του ΕΟΤ

Marie Pololou


Φέτος το καλοκαίρι, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού θέλησε να τρέξει μία engaging καμπάνια και να δείξει το εύρος των ταξιδιωτικών δραστηριοτήτων που είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα κάνοντάς την επιθυμητό προορισμό για Αμερικανούς και Καναδούς τουρίστες. Ο ΕΟΤ συνεργάστηκε λοιπόν με το Daily Secret και τη ThinkDigital, και δημιούργησαν μία interactive marketing καμπάνια, η οποία προσκαλούσε τα μέλη του Daily Secret να ανακαλύψουν ο καθένας τι τύπος ταξιδιώτη είναι μέσω ενός σύντομου κουίζ. Όσοι απάντησαν στο κουίζ, και σύμφωνα με τις απαντήσεις τους, είχαν τη δυνατότητα να κάνουν download ένα θεματικό ταξιδιωτικό οδηγό, ο οποίος συνοδευόταν από έναν interactive «μαγικό χάρτη» και υποσχόταν αξέχαστες διακοπές στην Ελλάδα. Επιπλέον, όσοι λάμβαναν συμμετοχή, συμμετείχαν αυτόματα και σε ένα διαγωνισμό για να κερδίσουν ένα ταξίδι με όλα τα έξοδα πληρωμένα στην όμορφη Αμοργό.

big-eot

Το open rate έφτασε το 25%, ενώ το 44% των χρηστών που απάντησαν στο κουίζ κατέβασαν τον αντίστοιχο θεματικό ταξιδιωτικό οδηγό. Πρόκειται, γενικά, για ένα καλό παράδειγμα καμπάνιας email και content marketing. Τα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα αποδεικνύουν για άλλη μια φορά πως η σωστή χρήση του digital marketing μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την προώθηση μιας ενέργειας, έχοντας βέβαια πάντα υπόψιν το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Αξίζει να αναφέρουμε και το γεγονός πως ο interactive χαρακτήρας της καμπάνιας πιθανόν να είναι και ένας από τους λόγους στους οποίους οφείλεται η επιτυχία της.  Αναμένουμε, λοιπόν με ανυπομονησία να δούμε παρόμοιου τύπου καμπάνιες και συνεργασίες στο άμεσο μέλλον!

Content · Email Marketing · Interactive · Online Marketing

engagement · eot · tourism

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Tourism

Marie Pololou

Η Μάρι σπούδασε Ναυτιλιακά στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά. Στη συνέχεια εργάστηκε για πέντε χρόνια σε ναυτιλιακή εταιρεία σε διάφορα τμήματα. Ήθελε όμως να ακολουθήσει ένα πιο δημιουργικό δρόμο και έτσι αποφάσισε να παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Marketing στο ALBA Graduate Business School. Έπειτα παρακολούθησε δύο σεμινάρια με θέμα τα Social Media και το Digital Marketing. Αυτή τη στιγμή κάνει την πρακτική της σε Digital Marketing Agency.

Recently Published

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

»

Τα 5 Brands με τις καλύτερες Digital Marketing Strategies

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο