The New Stuff - Suit digital marketing

Νέα έρευνα της Focus Bari για την online συμπεριφορά των Ελλήνων

Nontas Karavias


Όσοι ασχολούμαστε με το Digital Marketing και παρακολουθούμε την αγορά θα πρέπει να βασίζουμε τις αποφάσεις μας εκτός από την εμπειρία και τη διαίσθηση, σε αριθμούς και στοιχεία, τα οποία να είναι όσο το δυνατόν πιο πρόσφατα δεδομένης της γρήγορης αλλαγής τάσεων στον συγκεκριμένο χώρο.

H Focus Bari, κάνει καλή δουλειά σε αυτόν τομέα και εκδίδει κάθε 3 μήνες με μία έρευνα σχετικά με τις online συνήθειες των Ελλήνων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο CATI και CAWI

Για να δούμε τι βρήκε για το 1ο 3μηνο του 2016…

Καταρχάς, το 77% των Ελλήνων πλέον σερφάρει στο διαδίκτυο. Το φύλο δεν κάνει μεγάλη διαφορά. Η ηλικία όμως κάνει, καθώς οι ηλικίες 13-34 σερφάρουν με συχνότητα που πλησιάζει το 98% του πληθυσμού. Από εκεί και πέρα η χρήση του διαδικτύου μειώνεται σημαντικά ανάλογα με την ηλικία, για να φτάσουμε στο ηλικιακό γκρουπ 65-74, από το οποίο σερφάρει μόλις το 35%. Η διάρκεια της σύνδεσης στο internet επίσης διαφέρει ανά ηλικία. Πχ, οι νέοι 18-24 μένουν συνδεδεμένοι πάνω από 4 ώρες την ημέρα κατά μέσο όρο, ενώ το γκρουπ 65-74, μόλις το μισό απ’ αυτό.

Όσον αφορά την χρήση των smartphone, το 60% των Ελλήνων φαίνεται να κατέχει από ένα τουλάχιστον, με την συντριπτική πλειοψηφία να είναι στις ηλικίες 13-44. Από αυτούς, τα συνδέονται στο internet καθημερινά με το smartphone.

apps

Σε επίπεδο νοικοκυριών τώρα,

  • το 75% αυτών (2.774.000 νοικοκυριά) έχει σταθερό τηλέφωνο,
  • το 24% έχει συνδρομητική τηλεόραση και
  • το 67% αυτών έχει πρόσβαση στο internet
internet

Μέσο πρόσβασης στο διαδίκτυο ανά νοικοκυριό

Μεγάλο ενδιαφέρον έχει βέβαια και μια άλλη ηλικιακή ομάδα: Αυτή των 7-12 χρονών, η οποία και είναι ενδεικτική για το πως έχουν αλλάξει οι νέες γενιές σε σχέση με την τεχνολογία και για το που θα κατευθυνθεί η συμπεριφορά των χρηστών στο άμεσο μέλλον.

Πλέον, το 83% των ατόμων 7-12 χρονών χρησιμοποιεί το internet. Σε αυτό έχουν πρόσβαση:

  • το 37% από tablet
  • τo 34% από σταθερό υπολογιστή
  • τo 33% από laptop
  • τo 21% από κινητό τηλέφωνο
  • τo 2% από TV

Ενδιαφέροντα ποσοστά, ειδικά αν συγκριθούν με τα αντίστοιχα ποσοστά για τα νοικοκυριά παραπάνω, μπορούμε να κάνουμε υποθέσεις και να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα.

Τέλος, η έρευνα έδειξε πως 1 στα 5 παιδιά 7-12 χρονών στην Ελλάδα έχουν δικό τους κινητό.

Advertising · Data · Social Media · survey

research

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Nontas Karavias

Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting