Eurobank web banking
Για μία ακόμη φορά θέλω να θίξω ένα θεματάκι, μια που μου παρουσιάστηκε μπροστά μου ένα ολοζώντανο παράδειγμα. Πρόκειται για το μύθο του «αν δεν είμαι στα social δεν κινδυνεύω να με κράξουν». Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, να τα λέμε αυτά.
Το κράξιμο δεν εξαρτάται από την παρουσία σας στα social media ή όχι. Εξαρτάται από το αν το προϊόν σας ή υπηρεσία σας είναι καλή. Και στην περίπτωση της Eurobank, ένας γνωστός μου δεν τη βρήκε και τόσο καλή, αφού εξαιρεί τους χρήστες των Mac.
Αξίζει να αναφέρουμε πως οι χρήστες mac κατά μέσο όρο έχουν ισχυρότερη φωνή από τους χρήστες PC, αφού συνήθως ανήκουν σε πιο social περιβάλλοντα.
Και εδώ ξεκινάει ο γαργαλιστικός διάλογος.
Το θέμα λοιπόν ποιο είναι τώρα;
Ότι μέσα από ένα post συμμετείχαν πάνω από 10 άτομα με comment, άλλα τόσα με like και κατά δική μου προσέγγιση το post αυτό μπορεί να το είδαν και 500 άτομα.
Πεντακόσια άτομα μπορεί να πληροφορήθηκαν ότι η Eurobank δεν είναι mac-friendly.
Το θέλει αυτό η Eurobank; Το ξέρει το marketing department της;
Αυτά που λέγαμε για το πόσο καλό είναι κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Ε αυτό είναι. Η εικόνα μετράει.