The New Stuff - Suit digital marketing

Eurobank web banking

George Anagnostopoulos


Για μία ακόμη φορά θέλω να θίξω ένα θεματάκι, μια που μου παρουσιάστηκε μπροστά μου ένα ολοζώντανο παράδειγμα. Πρόκειται για το μύθο του «αν δεν είμαι στα social δεν κινδυνεύω να με κράξουν». Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, να τα λέμε αυτά.

Το κράξιμο δεν εξαρτάται από την παρουσία σας στα social media ή όχι. Εξαρτάται από το αν το προϊόν σας ή υπηρεσία σας είναι καλή. Και στην περίπτωση της Eurobank, ένας γνωστός μου δεν τη βρήκε και τόσο καλή, αφού εξαιρεί τους χρήστες των Mac.

Αξίζει να αναφέρουμε πως οι χρήστες mac κατά μέσο όρο έχουν ισχυρότερη φωνή από τους χρήστες PC, αφού συνήθως ανήκουν σε πιο social περιβάλλοντα.

Και εδώ ξεκινάει ο γαργαλιστικός διάλογος.

Eurobank-Screenshot

Το θέμα λοιπόν ποιο είναι τώρα;

Ότι μέσα από ένα post συμμετείχαν πάνω από 10 άτομα με comment, άλλα τόσα με like και κατά δική μου προσέγγιση το post αυτό μπορεί να το είδαν και 500 άτομα.

Πεντακόσια άτομα μπορεί να πληροφορήθηκαν ότι η Eurobank δεν είναι mac-friendly.

Το θέλει αυτό η Eurobank; Το ξέρει το marketing department της;

Αυτά που λέγαμε για το πόσο καλό είναι κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Ε αυτό είναι. Η εικόνα μετράει.

 

 

 

Facebook · Greek Case Studies · Wrong Moves

banking · eurobank

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο