The New Stuff - Suit digital marketing

Evolution of City Branding

Fragiskos Kavroudakis


Πόσες φορές σκέφτεστε να επισκεφθείτε μια πόλη του εξωτερικού και αναρωτιέστε που πρέπει να μείνετε, τι πρέπει να δείτε ή που πρέπει να φάτε.

maxresdefault

Τις περισσότερες φορές η έρευνα ενός προορισμού περιορίζεται στις κριτικές τρίτων και τις προτάσεις λίγων. Και σίγουρα, είναι δύσκολο να εντοπίσεις τα μέρη, που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις σου και τα γούστα σου, πέρα από τα αντικειμενικά “must be” μέρη.

Η επανάσταση στο κομμάτι του City Branding έρχεται από την Μελβούρνη και τον “Remote Control Tourist”! Ένας πραγματικός «τουρίστας», τον οποίο μπορείς να χειριστείς από το διαδίκτυο. Μπορείς να του υποδείξεις που να πάει, τι να φάει και γενικότερα ότι επιθυμεί η περιέργειά σου, να ανακαλύψει. Η εμπειρία αυτή μεταδίδεται live stream από την οπτική γωνία του πρώτου προσώπου και σας δίνει την ευκαιρία να «επισκεφθείτε» μια πόλη, πριν την επισκεφθείτε.

Παρακολουθείστε το διαφωτιστικό βίντεο:

Και βλέποντας αυτήν την καταπληκτική ενέργεια προώθησης μιας πόλης, μέσω της διαδραστικότητας του χρήστη, αναρωτιέμαι για το τι κάνουμε εμείς για να προωθήσουμε τις δικιές μας πόλεις. Ο πολιτισμικός μας πλούτος αποτελεί κινητήρια δύναμη του τουρισμού, που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια, αν όχι το σημαντικότερο, της οικονομίας μας. Εμείς γνωρίζουμε την πόλη μας και την αγαπάμε, γι’αυτό που είναι. Μήπως είναι καιρός να δείξουμε γιατί ακόμα η πόλη μας, και όχι μόνο η Ακρόπολη, τα μνημεία και η κληρονομιά του παρελθόντος, πρέπει να είναι ένας “must be” προορισμός;

Future · Interactive · YouTube

advertising · city branding · feedback · melbourne · remote control tourist · tourism · video

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο