The New Stuff - Suit digital marketing

Experience: Το απόλυτο must μιας digital καμπάνιας

Ada Vouloumanou


Αναρωτιέσαι ποιο είναι το πλέον βασικό συστατικό για μία επιτυχημένη καμπάνια στα social media; Τι είναι αυτό που την κάνει ξεχωριστή; Η απάντηση έρχεται μέσα από τον πυρήνα του social media marketing που δεν είναι άλλος από τον πελάτη – χρήστη!

Οι ειδικοί των social media κατανοούν πως τον κυριότερο ρόλο τον παίζουν οι χρήστες και πως αυτοί πρέπει να είναι το επίκεντρο κάθε καμπάνιας, παρέχοντάς τους τις καλύτερες και πιο ολοκληρωμένες εμπειρίες.

UserExperienceDial

Οι ενέργειες με τις οποίες καλούνται πλέον να αλληλεπιδράσουν οι χρήστες των social media, πρέπει να έχουν ένα δημιουργικό και ποιοτικό περιεχόμενο και να τους παρέχουν το πολυπόθητο experience. Αν συμβεί αυτό, οι users έρχονται πιο κοντά στο brand καθώς νιώθουν ότι οι ανάγκες τους ακούγονται και πως το brand «νοιάζεται» για αυτούς. Με τον τρόπο αυτό, οι χρήστες αλληλεπιδρούν πιο εύκολα με τα brands, αποκτούν ενεργό ρόλο, γίνονται πρεσβευτές της μάρκας και εξασφαλίζουν το πιο δυνατό brand awareness και engagement. Έτσι, δημιουργείται δυνατό bonding και relationship με τους users, που είναι και οι πιο ανθεκτικοί παράμετροι στο χρόνο.

Σίγουρα μία τέτοια νοοτροπία δεν μπορεί να υιοθετηθεί από τη μία ημέρα στην άλλη, καθώς απαιτεί μία ιδιαίτερα πελατοκεντρική προσέγγιση από κάθε εταιρία και brand, καθώς επίσης τη χρήση της κατάλληλης τεχνολογίας που θα υποστηρίξει αυτές τις πρωτοβουλίες. Αξίζει να σημειώσουμε όμως πόσο σημαντικό είναι το user experience σε μία ραγδαία εξελισσόμενη digital εποχή με πολλές αλλαγές, όπου το να διαθέτεις απλά ένα καλό προϊόν δεν αρκεί για να διαφοροποιηθείς.

Σε κάθε περίπτωση λοιπόν, το ζητούμενο είναι η εξασφάλιση meaningful experience και η δημιουργία αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ των brands και των εν δυνάμει brand advocates, οι οποίοι έχουν τη δύναμη να μεταδώσουν τα μηνύματα των brands με μεγάλη αποτελεσματικότητα.

Experience… is the key to success!

Future · Social Media

engagement · Social Media · user experience

Agencies · Brand & Marketing Managers

Ada Vouloumanou

Η Άντα έχει σπουδάσει Μάρκετινγκ και Επικοινωνία. Ολοκληρώνοντας το μεταπτυχιακό της σε Digital Communication & Social media, δραστηριοποιείται στο χώρο του Digital Marketing.

Recently Published

»

7 tips για δημιουργία Video περιεχομένου που αυξάνει το Conversion Rate

»

E-Commerce Copywriting και πώς να θριαμβεύσετε

»

Τι είναι τα Marketing Funnels και ποιά τα οφέλη τους

»

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το digital marketing;

»

Η χρησιμότητα ενός Microsite

»

4 συμβουλές για να ενισχύσεις τα Social Media σου

»

Πώς να αυξήσεις το traffic μέσω των Instagram Stories

»

Πώς μπορούν οι εταιρείες να διαφημιστούν στο Snapchat?

»

Πώς οι UGC καμπάνιες θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις το κοινό σου

»

Πότε είναι οι καλύτερες ημέρες και ώρες για να κάνεις post στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο